Origineel blijft het chillst.quote:
Een week geleden belde.quote:
Nee, ik had 'm gisteren gepost. ;Pquote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jij hem toen niet ook al gepost, of was dat een van de 100 anderen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
koerd : spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de mooist e van het land?
spiegel: je hebt geen land!
WAEUHGFWAEUHFWAEUHFAUHWEUHFAWEUHFAWEFAWEFWAEFUHWAEFUHWAEUHFWAEUHFWAE
ik weet... oud
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
koerd : spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de mooist e van het land?
spiegel: je hebt geen land!
WAEUHGFWAEUHFWAEUHFAUHWEUHFAWEUHFAWEFAWEFWAEFUHWAEFUHWAEUHFWAEUHFWAE
ik weet... oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kracht van herhaling is niet van toepassing op mij anders! Ik ga er niet naar luisteren!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm gisteren gepost. ;P
wat heb jij nou gedaan? die te lekkere nutella op je gore kop gesmeerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pfff.. vind je hem niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Speciaal voor jou, toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heb jij nou gedaan? die te lekkere nutella op je gore kop gesmeerd?
Deze is met Nancy Ajram.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De kracht van herhaling is niet van toepassing op mij anders! Ik ga er niet naar luisteren!
Omani. Omanezen bestaan helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze is met Nancy Ajram.
Nep Omanees.
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omani. Omanezen bestaan helemaal niet![]()
![]()
. En ik ben geen Libanees
![]()
![]()
.
foutquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.
Ik volg de massa niet zoals meelopers zoals jijquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.
Racistische bui? Ik ben een racist.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je weer in een racistische bui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Racistische bui? Ik ben een racist.Als je nu niet gauw ophoudt.... !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Stoer hoor dat jij m hebt geopend...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
OP maken van Hoe zie je er nu uit? #37 is kut
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Racistische bui? Ik ben een racist.Aaah gossie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik had de lapoquote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stoer hoor dat jij m hebt geopend...
Aansteller.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
OP maken van Hoe zie je er nu uit? #37 is kut
Ik luister al naar Nancy sinds mijn 10e ofzo. Toen kende niemand haar nog (van de Turken danquote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik volg de massa niet zoals meelopers zoals jij!!!
Zo zie je maar weer dat Turken achterlopen op Arabieren!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik luister al naar Nancy sinds mijn 10e ofzo. Toen kende niemand haar nog (van de Turken dan). Ik wist toen helemaal niet dat ze een mega ster in de Arabische wereld was.
Constipatie heet dat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
Waarom kijkt die Lamon. eens niet alsof hij moet poepen
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Turken achterlopen op Arabieren!
Nee, want Nancy is nu wel populair onder de Turken, maar andersom geldt dat voorquote:Op maandag 14 juni 2010 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
En Arabieren lopen achter op Turken omdat ze geen Tarkan luisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Turken van 1 meter 40 met een grote mondquote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Acherlijke Arabieren.![]()
Marokkanen die van Erdogan houden.
Nancy populair onder Turken? In Turkije iig niet hoor. Hier in Europa misschien wel, maar dat komt vooral door Arabische vrienden enzeu.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want Nancy is nu wel populair onder de Turken, maar andersom geldt dat voorTarkan
niet.
Ik ben geen 1.40 en wat dan nog? Boeiend dat m'n mond niet in verhouding is met m'n lengte. Ik ben er trots op.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turken van 1 meter 40 met een grote mond.
Mensen die hun megabeesie als ...... gebruiken. Ja die bestaan!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Mensen met een megabeesie (dat woord alleen al_! ) om hun nek
![]()
![]()
Als?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mensen die hun megabeesie als ...... gebruiken. Ja die bestaan!
Ja, ik heb ook wel zin in wat pit.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef DatASS het volgende:
Ik zou zeggen downloaden Ayca, heb de eerste 20 minuten gekeken, hij is echt lachen
Ff wat thee en cekirdek erbij pakken en verder kijken
Ik doe het morgenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef DatASS het volgende:
Ik zou zeggen downloaden Ayca, heb de eerste 20 minuten gekeken, hij is echt lachen
Ff wat thee en cekirdek erbij pakken en verder kijken
Ik heb daarna gewoon geen zin meer in theequote:Op maandag 14 juni 2010 23:57 schreef Ayca het volgende:
Speciale tijden hebben om te eten of drinken.
Heerlijk hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu net na het tentamen zitten er al tientallen studenten op het forum van het betreffende vak te bedelen of bepaalde vragen niet meegeteld kunnen worden. Stelletje sneuaards.
Bedankt!quote:
Versneld aanvragen is idd geldverspilling, sponsor je alleen maar het trage gedoe van die luiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bedankt!
@Rookert weet niet, kan morgen pas aanvragen dus ik zie wel. Versneld aanvragen is geldverspilling maar het is wel leuk
Slowakijequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Goede pot trouwens, Portugal - Ivoorkust, eindelijk beetje voetbal
Leuk voetbal jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Goede pot trouwens, Portugal - Ivoorkust, eindelijk beetje voetbal
Ja, was wel dom van die Slowakenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Slowakije. In de laatste minuut is het 1-1 geworden tegen Nieuw-Zeeland
. Het was een saaie wedstrijd... Ik ga weer verder met leren ... ik wil kijken naar de wedstrijd... maar dat kan niet... ik moet het weerstaan
.
How I Met Your Motherquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
Iemand nog leuke series om te volgen?nu TBBT klaar is...
Dat gaat niet werken..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:50 schreef Rookert het volgende:
Vandaag om 20:30 op 1 scherm voetbal, Word en Powerpoint tegelijk doen
haha jij moet voetbal kijken en leren hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:50 schreef Rookert het volgende:
Balenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
haha jij moet voetbal kijken en leren haha
Hoe gaat dat ooit werken ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:50 schreef Rookert het volgende:
Nou, Word linksboven in het scherm, Powerpoint op de rechterhelft en voetbal linksonder in een verklein venster, past netquote:
En the office UK natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
THE OFFICE US!
Ik ben echt verslaafd aan die serie.
Voor ambtenaar moet je IQ < 100 zijn, en nog slomer dan sloom. Als jij daaraan voldoet, dan zeg ik: ga ervoor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:06 schreef IHVK het volgende:
Ik ga ambtenaar worden denk ik. Ze chillen gewoon hard hier in t gemeentehuis.
Superchillquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef wikwakka2 het volgende:
6,9. Top 17%. Slaat nergens op, aangezien ik toch wel twijfelde over een vraag of 10-12.
Maar ik ga sowieso nog wel even microeconomie herkansen, dat moet natuurlijk een 8 worden.
Ik was al om 7 uur wakker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoop dat je al lang wakker bent, anders is tonijn echt om te kotsen
Alles goed verder?
Uiteraard is het beter om het leerwerk over het trimester te verspreiden, maar blijkbaar dus geen vereistequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef Rookert het volgende:
Oja, dat was bij ons bij Inleiding Burgerlijk Recht ook, en passant werd ook verteld dat als je het niet haalde dat je volgend jaar 2 vakken niet kon doenZeiden niet dat je ook nog een herkansing hebt daarvoor, maar goed
![]()
Focus - Hocus Pocus
Ik 8:25quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was al om 7 uur wakker.
Ja, met jou ook?![]()
Is het vrijwel nooit, maar ach, elke afdeling wil dat haar vak belangrijk en moeilijk is en promoot het dus zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uiteraard is het beter om het leerwerk over het trimester te verspreiden, maar blijkbaar dus geen vereiste.
Het was ''quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik 8:25Gewerkt?
Nutteloos gebruik van '' dit
![]()
Ik ben aan het leren, gaat denk ik wel aardig
Hij is niet lief, hij is breezahquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was '''' niet ''
''
En '''' is gewoon een lieve smiley. Het gebruik van die smiley is never nutteloos.
![]()
Ja, ik heb gewerkt.
Niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is niet lief, hij is breezah![]()
CASH BABY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik heb maar een paar uurtjes gewerkt en vrijdag is de laatste dag.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet.HihihihihihihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik heb maar een paar uurtjes gewerkt en vrijdag is de laatste dag.
![]()
Dan nog is het cashen![]()
Beetje cahsen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hihihihihihihihih![]()
Dan nog is het cashen
Cahsen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beetje cahsen ja.![]()
Ik moet een stage vinden voor in de zomer. Pfffff
Doe ik ook.quote:
Typefout?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cahsen?
Bel een bedrijfje, doe enthousiast en je hebt hem binnen, klaar.
Dat lijkt mij nou geen goed alternatief. Ga gewoon!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat artsen, omg ik haat ze zo erg. Ik ga wel gewoon dood.
Oh. Nou, eng hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, dan gaan ze mij onderzoeken enzo.
Dat helpt echt niet. En ik ga liever alleen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan vraag je of je vader, moeder, zusje, vriendin, vriend, neef, nicht, opa, oma, achternicht, achterneef, achterachterachterachtergrootvader mee gaat.
Hmm, dus het kan gewoon door stress komen? Thanks, ik weet genoeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet gewoon gaan. Maar de kans is echt heel groot dat het gewoon door stress komt.
De huisarts moet je dan geruststellen.
Je moet je natuurlijk niet laten afschepen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet gewoon gaan. Maar de kans is echt heel groot dat het gewoon door stress komt.
De huisarts moet je dan geruststellen.
Omdat ik tot woensdag moet wachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk niet laten afschepen.
en waarom zit jij niet de straten van roffa onveilig te maken in je gepimpte BMW uit 1980?
WTF, één weekquote:
Ja, ik kijk het nog even aan. Als ik er de volgende week nog last van heb, dan ga ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
Je moet je niet laten afschepen, maar je moet je huisarts toch vertrouwen. Hij weet ervan. En desnoods maken ze een hartfilmpje.
Zel als je twijfelt-> gaan. 90% kans dat het door stress komt. Ook pijn in je linkerarm en op je borst. Maar je zoekt zekerheid toch. Het is zo gepiept!
Van uitstel komt afstel, en dat weet jij zelf ook!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het nog even aan. Als ik er de volgende week nog last van heb, dan ga ik.
Nee ik ga echt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel, en dat weet jij zelf ook!
Fout.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, vroeger was ik nooit bang voor artsen of ziekenhuizen. Als kind zijnde vond ik het totaal niet erg om een spuitje te krijgen. Maar nu kan ik geen naalden en bloed meer aanzien of ik spring uit mijn vel.
Raar, hoe iemand zo kan omslaan.
Inderdaag, "ja, ik ga werken! ja ik kom van de bank af! Ja, ik ga mijn uitkering afmelden"quote:
Verbeter dan. Normaal als iemand mij op een fout wijst herken ik de fout onmiddelijk. Maar dit keer niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Fout.
Verder: get over it en ga verdomme naar de huisarts. (Dit zeg ik omdat ik van je houd. Trut.)
Onmiddellijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verbeter dan. Normaal als iemand mij op een fout wijst herken ik de fout onmiddelijk. Maar dit keer niet.
Oh en ik werd echt blij toen ik je nick zag.![]()
'Als kind' óf 'kind zijnde', anders is het dubbelop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verbeter dan. Normaal als iemand mij op een fout wijst herken ik de fout onmiddelijk. Maar dit keer niet.
Oh en ik werd echt blij toen ik je nick zag.![]()
Oh. Thanks, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Als kind' óf 'kind zijnde', anders is het dubbelop.
Oh mijn God, Zel. Ik kwam vanochtend dus op werk en ik dacht: 'Oh, fuck yes, ik ben weer alleen op kantoor. Maar nee, komt Gül aankakken, de nieuwe medewerkster. Ze blijft maar doorpraten en weet van geen ophouden. Ik word gek. Ze is echt zó fucking lomp.
Knuffelkont.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat knuffelkont zegt. Gefeliciteerd! [ afbeelding ].
Misschien hebben die steken in je hart wel te maken met je opvliegende karakter. Niet zo haten op iedereen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh. Thanks, weer wat geleerd.![]()
Damn, sla haar. Ik heb een hekel aan meisjes met de naam Gül. Tanidiklarimin hepsi kaltak.
Jij kent de Güls in mijn omgeving niet ja. Dus stil.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien hebben die steken in je hart wel te maken met je opvliegende karakter. Niet zo haten op iedereen.
Mijn moeder heet ook Gül...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh. Thanks, weer wat geleerd.![]()
Damn, sla haar. Ik heb een hekel aan meisjes met de naam Gül. Tanidiklarimin hepsi kaltak.
Cool story broquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Als kind' óf 'kind zijnde', anders is het dubbelop.
Oh mijn God, Zel. Ik kwam vanochtend dus op werk en ik dacht: 'Oh, fuck yes, ik ben weer alleen op kantoor.' Maar nee, komt Gül aankakken, de nieuwe medewerkster. Ze blijft maar doorpraten en weet van geen ophouden. Ik word gek. Ze is echt zó fucking lomp.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn moeder heet ook Gül...Thanks. Kaltak ettin anami.
Ik heb pauze!
Ik heb geen vijanden in dit leven - met zo'n levensmotto zou jij ook door het leven moeten gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kent de Güls in mijn omgeving niet ja. Dus stil.
Ik heb ook geen vijanden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb geen vijanden in dit leven - met zo'n levensmotto zou jij ook door het leven moeten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt frenemies? Ik heb gelukkig geenfrenemies. Mijn vrienden zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt zulke leuke vrienden dat je geen vijanden nodig hebt?
Frenemies?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt frenemies? Ik heb gelukkig geenfrenemies. Mijn vrienden zijn.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vijanden.Ach, dan doe je het nog goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Is een bestaand woord hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Frenemies?
Die heb ik nog nooit gehoord
Dan is het waar ja met een Wiki-paginaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een bestaand woord hoor.
Het heeft zelfs een eigen wiki-pagina.
http://en.wikipedia.org/wiki/Frenemy
^ Oxford English Dictionary online, draft entry, December 2008quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan is het waar ja met een Wiki-pagina
Als Wikkie het zegt, is het waar! Want mijn woord is wet. Ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een bestaand woord hoor.
Het heeft zelfs een eigen wiki-pagina.
http://en.wikipedia.org/wiki/Frenemy
quote:An enemy disguised as a friend.
"What do you think about frenemies?"
"I say, keep your friends close, and your frenemies closer"
Het was een grapje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry.![]()
Trouwens, mijn moeder heeft ook een Gül in haar naam.
Hey tot straks hequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
Maaaaaaaaaar goed, dit is de laatste keer dat ik hier reageer. Jullie irriteren mij allemaal. Veel plezier nog.
Doei.
Oh en Wik, zie quote boven. Idioot.
Je moet hier niet mee spotten...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cool story bro![]()
Antwoord haar cool stories met: "Stoer verhaal" of subtieler "Okee".
Die is vast moe ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet hier niet mee spotten...Ik ben serieus...
Straks pleeg ik een moord...
Waar is Bil? Ik mis haar...
Dat bespaar ik je.quote:
Dat geloof ik best, als ik hier zo zit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die is vast moe ofzo
Je gaat het einde van de dag niet halen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet hier niet mee spotten...Ik ben serieus...
Straks pleeg ik een moord...
Waar is Bil? Ik mis haar...
Ja ze zijn traaaag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, één week?
Maar crossen is natuurlijk veel leuker op het platteland, dan in de stad waar je vooral 50mag rijden.
Ik vlucht de stad wel uit, het leven van de doorsnee Rotterdammer is niet meer veilig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ze zijn traaaag.
Maar misschien ook dinsdag zei de man daar.
Ik wil wel rijden nu(wel voorzichtig natuurlijk!!)
Geen idee, misschien zit de stekker er niet in?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
help ff man ik word gek
ik kan met 1 msn niet inloggen op normale msn maar wel met e-buddy![]()
net die normale msn opnieuw geinstalleerd en nog steeds lukt het niet
Stekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen idee, misschien zit de stekker er niet in?
Het kan serieus van alles zijn
Ik heb maar 1 adres en die doet het altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stekker![]()
het is echt raar omdat ik met al m'n adressen op die msn kan aanmelden, behalve met eentje, maar met die ene kan ik wel op e-buddy..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert houd gewoon je mond dicht pff
Installeer die eens danquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
waarom staat windows live niet tussen mn programma's? ik word gek
ik heb die er al op staan maar ik kan m niet terugvinden.. ook niet met de zoekfunctie WTFquote:
Start -> Uitvoeren: "msnmsgr".quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb die er al op staan maar ik kan m niet terugvinden.. ook niet met de zoekfunctie WTF
Dankjewel.quote:
Verwijderen? Hoe probeer je MSN/WLM te verwijderen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
En als ik doe wat jij net zei.. dan opent ie gewoon msn maar kan ik m nog niet verwijderen.
Start -> Uitvoeren: "appwiz.cpl". Zie je MSN/WLM niet in dat lijstje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Via configuratiescherm? zargon ik smeek je.. help me
Niet stoer doen met je dingetjes. hier ben ik al 80x geweest maar ik kan m er niet tussen vinden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren: "appwiz.cpl". Zie je MSN/WLM niet in dat lijstje?
Wat geeft MSN/WLM aan als je naar Extra -> Opties... -> Verbinding (in MSN/WLM zelf, dus)?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
weet je misschien ook waarom ik me met 1 adres alleen op e-buddy kan aanmelden en met de rest wel op de normale?
Ik doe niet stoer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet stoer doen met je dingetjes. hier ben ik al 80x geweest maar ik kan m er niet tussen vinden?
er is momenteel een directe verbinding blabla..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat geeft MSN/WLM aan als je naar Extra -> Opties... -> Verbinding (in MSN/WLM zelf, dus)?
Sorry ben chagrijnig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer.
Ik moet gaan, als het nog niet is opgelost is wanneer ik thuis ben, kan ik er misschien nog naar kijken.
Wat een kneus is het dan ook.quote:De twitteraar die berichtjes op internet verstuurt onder de naam JayPurvis schreef bij herhaling dingen als 'Kill all Jews. #siegheil' en 'Als de Fuhrer nou zijn werk had afgemaakt was dit niet gebeurd. #siegheil'. Ook nadat andere gebruikers van de microblogservice hem erop aanspraken, bleef hij dit soort uitspraken verspreiden.
Ik zal het niet verdedigen, je weet maar nooit met het internet.quote:
Daar geef ik je gelijk in, maar dit gaat mij toch te ver. Je bent gewoon een debiel als je er zulke denkbeelden op nahoudt zoals de twitteraar in kwestie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zal het niet verdedigen, je weet maar nooit met het internet.Maar joden worden wel erg veel in bescherming genomen.
Het boeit mij niet wat zn politiek standpunt is, maar dat de situatie zo overdreven wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, maar dit gaat mij toch te ver. Je bent gewoon een debiel als je er zulke denkbeelden op nahoudt zoals de twitteraar in kwestie.
Het komt van twee kanten. Het CIDI is snel op z'n teentjes getrapt en zulke jongens kan dat niks schelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat zn politiek standpunt is, maar dat de situatie zo overdreven wordt.
Het is dat ik niet ga posten wat ik weet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het komt van twee kanten. Het CIDI is snel op z'n teentjes getrapt en zulke jongens kan dat niks schelen.
Maar het is natuurlijk wel frappant dat zo'n organisatie uberhaupt bestaat. Ik ga in Saoedie Arabie of Irak toch ook geen organisatie opzetten die controleert of mensen wel netjes over Nederland spreken
.
Wat weet je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is dat ik niet ga posten wat ik weet.
Maar met het laatste heb je gelijk. Vooral met het antisemitisme.
Het mag nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil naar Sziget.. weet alleen niet of het magdenk het niet
Ik ben er nog nooit geweest, dus dat weet ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is ook wel een sex, drugs & rock 'n roll plek?
Okquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, dus dat weet ik niet![]()
Vind het wel stom, nu kan ik fijn aanhoren hoe geweldig het was
Je bent nu 16,5 ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze vind dat ik daar nog te jong voor ben
Jepquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent nu 16,5 ofzo?Het is wel beetje jong
Je zou sowieso 1 van de jongsten daar zijn hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jephad ook niet verwacht dat het mocht ofzo, maar toch voor de zekerheid gevraag
Nah ik zou niet alleen gaan hoor, gewoon met wat mensen uit klas 5quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je zou sowieso 1 van de jongsten daar zijn hoorBegin bij Appelpop in de september straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |