Origineel blijft het chillst.quote:
Een week geleden belde.quote:
Nee, ik had 'm gisteren gepost. ;Pquote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jij hem toen niet ook al gepost, of was dat een van de 100 anderen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
koerd : spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de mooist e van het land?
spiegel: je hebt geen land!
WAEUHGFWAEUHFWAEUHFAUHWEUHFAWEUHFAWEFAWEFWAEFUHWAEFUHWAEUHFWAEUHFWAE
ik weet... oud
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
koerd : spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de mooist e van het land?
spiegel: je hebt geen land!
WAEUHGFWAEUHFWAEUHFAUHWEUHFAWEUHFAWEFAWEFWAEFUHWAEFUHWAEUHFWAEUHFWAE
ik weet... oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kracht van herhaling is niet van toepassing op mij anders! Ik ga er niet naar luisteren!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm gisteren gepost. ;P
wat heb jij nou gedaan? die te lekkere nutella op je gore kop gesmeerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pfff.. vind je hem niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Speciaal voor jou, toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heb jij nou gedaan? die te lekkere nutella op je gore kop gesmeerd?
Deze is met Nancy Ajram.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De kracht van herhaling is niet van toepassing op mij anders! Ik ga er niet naar luisteren!
Omani. Omanezen bestaan helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze is met Nancy Ajram.
Nep Omanees.
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omani. Omanezen bestaan helemaal niet![]()
![]()
. En ik ben geen Libanees
![]()
![]()
.
foutquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.
Ik volg de massa niet zoals meelopers zoals jijquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.
Racistische bui? Ik ben een racist.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je weer in een racistische bui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Racistische bui? Ik ben een racist.Als je nu niet gauw ophoudt.... !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Stoer hoor dat jij m hebt geopend...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
OP maken van Hoe zie je er nu uit? #37 is kut
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Racistische bui? Ik ben een racist.Aaah gossie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik had de lapoquote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stoer hoor dat jij m hebt geopend...
Aansteller.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
OP maken van Hoe zie je er nu uit? #37 is kut
Ik luister al naar Nancy sinds mijn 10e ofzo. Toen kende niemand haar nog (van de Turken danquote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik volg de massa niet zoals meelopers zoals jij!!!
Zo zie je maar weer dat Turken achterlopen op Arabieren!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik luister al naar Nancy sinds mijn 10e ofzo. Toen kende niemand haar nog (van de Turken dan). Ik wist toen helemaal niet dat ze een mega ster in de Arabische wereld was.
Constipatie heet dat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
Waarom kijkt die Lamon. eens niet alsof hij moet poepen
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Turken achterlopen op Arabieren!
Nee, want Nancy is nu wel populair onder de Turken, maar andersom geldt dat voorquote:Op maandag 14 juni 2010 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
En Arabieren lopen achter op Turken omdat ze geen Tarkan luisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Turken van 1 meter 40 met een grote mondquote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Acherlijke Arabieren.![]()
Marokkanen die van Erdogan houden.
Nancy populair onder Turken? In Turkije iig niet hoor. Hier in Europa misschien wel, maar dat komt vooral door Arabische vrienden enzeu.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want Nancy is nu wel populair onder de Turken, maar andersom geldt dat voorTarkan
niet.
Ik ben geen 1.40 en wat dan nog? Boeiend dat m'n mond niet in verhouding is met m'n lengte. Ik ben er trots op.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turken van 1 meter 40 met een grote mond.
Mensen die hun megabeesie als ...... gebruiken. Ja die bestaan!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Mensen met een megabeesie (dat woord alleen al_! ) om hun nek
![]()
![]()
Als?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mensen die hun megabeesie als ...... gebruiken. Ja die bestaan!
Ja, ik heb ook wel zin in wat pit.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef DatASS het volgende:
Ik zou zeggen downloaden Ayca, heb de eerste 20 minuten gekeken, hij is echt lachen
Ff wat thee en cekirdek erbij pakken en verder kijken
Ik doe het morgenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef DatASS het volgende:
Ik zou zeggen downloaden Ayca, heb de eerste 20 minuten gekeken, hij is echt lachen
Ff wat thee en cekirdek erbij pakken en verder kijken
Ik heb daarna gewoon geen zin meer in theequote:Op maandag 14 juni 2010 23:57 schreef Ayca het volgende:
Speciale tijden hebben om te eten of drinken.
Heerlijk hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu net na het tentamen zitten er al tientallen studenten op het forum van het betreffende vak te bedelen of bepaalde vragen niet meegeteld kunnen worden. Stelletje sneuaards.
Bedankt!quote:
Versneld aanvragen is idd geldverspilling, sponsor je alleen maar het trage gedoe van die luiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bedankt!
@Rookert weet niet, kan morgen pas aanvragen dus ik zie wel. Versneld aanvragen is geldverspilling maar het is wel leuk
Slowakijequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Goede pot trouwens, Portugal - Ivoorkust, eindelijk beetje voetbal
Leuk voetbal jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Goede pot trouwens, Portugal - Ivoorkust, eindelijk beetje voetbal
Ja, was wel dom van die Slowakenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Slowakije. In de laatste minuut is het 1-1 geworden tegen Nieuw-Zeeland
. Het was een saaie wedstrijd... Ik ga weer verder met leren ... ik wil kijken naar de wedstrijd... maar dat kan niet... ik moet het weerstaan
.
How I Met Your Motherquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
Iemand nog leuke series om te volgen?nu TBBT klaar is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |