nee en gesport en veerse meerquote:
Hij kent haar nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, hij wist niet zo goed hoe hij een gesprekje moest aanknopen, ik heb nu maar 1 logje tot mijn beschikking. Als ik wat meer logjes zou hebben van verschillende type meisjes, zou het misschien wel makkelijker zijn, of als jullie misschien een logje of sms-gesprekje zouden neerzetten. Het HOEFT niet van mij te komen..
Jij hebt gewoon geen homeboysquote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij dan, met je homeboys op je PC
Waarom stuur je ze niet meteen op naar je homeboys, hoef je ook niks uitleggen. En het zijn je homeboys.
Okéquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, hij wist niet zo goed hoe hij een gesprekje moest aanknopen, ik heb nu maar 1 logje tot mijn beschikking. Als ik wat meer logjes zou hebben van verschillende type meisjes, zou het misschien wel makkelijker zijn, of als jullie misschien een logje of sms-gesprekje zouden neerzetten. Het HOEFT niet van mij te komen..
Gast.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen homeboys [ afbeelding ]
Hey Sanna, wil je eens een hapje gaan eten?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké
Rv zegt:
Hey wd, wil je wat drinken?
Wd zegt:
ECHT?![]()
Rv zegt:
Ja.
Wd zegt:
Graag.
wil je mijn logs kopenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk gewoon meteen aan IJsmeis, nooit naakt picca's van mij dus. Tenzij mijn hoofd er af is geknipt.
Nou ja, als je er maar goed bij voelt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee en gesport en veerse meer
en nog geen slaap, dus ja ik bruis altijd wel
Ik vind ze wel leerzaam. Ik heb er ook nog een van jou en mij op die andere laptop volgens mij, maar dat was geen hosselen.quote:
Niemand heeft homeboys, of je moet een Amerikaanse niggah zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gast.
Dat moet je niet zomaar op fok posten.
Nee dank je welquote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je mijn logs kopen
giet ik ze in een PDF
Naar mij stuur je ze welquote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef ynuhh het volgende:
Ik zou sowieso geen naaktpics rondsturen, ook niet naar mijn vriend. Daar krijg je alleen maar spijt van als het uit gaat.
Waaaaaaiiit a minute.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké
Rv zegt:
Hey wd, wil je wat drinken?
Wd zegt:
ECHT?![]()
Rv zegt:
Ja.
Wd zegt:
Graag.
Ik moet eerst wat drinken met Rvquote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hey Sanna, wil je eens een hapje gaan eten?![]()
Ik bedoel eigenlijk dat ik bang ben dat er iets mee gebeurt. Helemaal na een slechte ervaring met een ex.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik ben zelf bv iemand die daar niets mee zou doen. Kan wel wrok koesteren, maar ik ben niet wraakzuchtig. Als in dat ik er zelf iets mee zou doen, ik zou geen medelijden hebben als iemand anders naaktfoto's zou plaatsen
Zullen vast ook genoeg mannen zijn die daar niets mee zouden doen
Nee klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leerzaam. Ik heb er ook nog een van jou en mij op die andere laptop volgens mij, maar dat was geen hosselen.
Nee ik ben smooth operator.quote:
Wat is je punt nuquote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij scheert alles en iedereen over één kam
JB.rar is toch ook nooit rondgegaan en dat gaat niet gebeuren ook niet.
Heeft ook vooral met leeftijd en IQ enzo te maken
Doen alsof je boys in de rij staan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat drinken met Rvdan jij get in line.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |