Hihi.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee, jappie mag wel voor. Wij drinken een andere keer wel wat.
Top.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee, jappie mag wel voor. Wij drinken een andere keer wel wat.
Is er ergens een goed recept online?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Risotto is meer dan rijst met uien. Mr. Lusiknieeee.
Ja meng ik weet d'r naam niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
DingetjeEn oké, jij bent toch veel ouder en jouw haar is te lang
quote:
http://foodgawker.com/?s=Risotto+&cat=0quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er ergens een goed recept online?
Zelfs met dat nummertje kom hij er niet.quote:
Het lijkt mij ook beter om die niet te posten. Met een naam kan je over het algemeen wat meer dan met een fotoquote:
Bij de vrouw van de slager wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelfs met dat nummertje kom hij er niet.
Eeuwig respect, keertje hulp bij inzepen, scheren en een verwenarrangementquote:
Dank.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
http://foodgawker.com/?s=Risotto+&cat=0
True, niet dat ik zo'n detail zoekertje ben over iedereen maar ze zitten er tussen die personen ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook beter om die niet te posten. Met een naam kan je over het algemeen wat meer dan met een foto
Fish 'n chipsquote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
THIS LOOKS FUCKING GOOD
Waarom heb je je haar zo raar gedaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze sc'ert er nooit meer.
wie de fuck is dat dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Gast dat ben ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Oehquote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
THIS LOOKS FUCKING GOOD
Ieh.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
THIS LOOKS FUCKING GOOD
Dagoduckquote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Dagoduckquote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las deze 2 berichten door elkaarquote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
THIS LOOKS FUCKING GOOD
ECht he.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik las deze 2 berichten door elkaar![]()
Jaaa ik was moe en had mijn haaar niet gedaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef reetveter het volgende:
Tevens: Mensen die foto's in US plaatsen met in dezelfde post al een excuus dat het lelijk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bijna een offer I can't refusequote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eeuwig respect, keertje hulp bij inzepen, scheren en een verwenarrangement
Wist je dat er maar drie mensen op de wereld zijn? En de rest doen ze met spiegels.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
Stel je nou eens voor dat dit allemaal klonen van elkaar zijn, en er maar 3 users in deze sc posten.
Stel je eens voor.
Ik weet er sowieso al twee, Ado en ik, en als de rest dan allemaal dezelfde is, heeft ie het erg drukquote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
Stel je nou eens voor dat dit allemaal klonen van elkaar zijn, en er maar 3 users in deze sc posten.
Stel je eens voor.
Ik stel me het voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
Stel je eens voor.
Denen die zo snel prachtig Nederlands praten.quote:
"bijna"quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat er maar drie mensen op de wereld zijn? En de rest doen ze met spiegels.
Waarom als het zo is.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
Stel je eens voor.
Ik moest lachen. Hardop.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat er meerdere users in deze SC zitten![]()
![]()
Het is jij en ik. JIJ EN IK. De rest zijn kloons van me.
Zijn wij kloons van elkaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet er sowieso al twee, Ado en ik, en als de rest dan allemaal dezelfde is, heeft ie het erg druk
Ban, mensen bespreken die zich hier neit kunnen verdedigen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Japsnars het volgende:
Userfoto's #247
I feel so much better now
Mja oké dan, geef je voor het laatst een tip.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oké. Zolang het lekker is maakt het mij niets uit.
Om Dagoduck? Om nou iemand om zijn uiterlijk uit te lachen is een beetje not done.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Japsnars het volgende:
Userfoto's #247
Ja, daarom weet ik ook dat we maar met zijn drieen in deze sc zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat er maar drie mensen op de wereld zijn? En de rest doen ze met spiegels.
Dan wil ik wel eens kijken als jullie seks hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben een kloon van Rv. Zodat ik met mezelf kan flirten.
Zie je ik laat zelfs m'n kloons typen dat ze om m'n posts lachen. KING SADNESSquote:
Jij bent een kloon van Biogarde.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik ook dat we maar met zijn drieen in deze sc zitten.
Nee dat wil je niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens kijken als jullie seks hebben
Ik weet dat ik echt ben en uit de tinychat-sessies kan ik ook wel opmaken dat de meeste anderen hier gewoon echt zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
Stel je eens voor.
Wijsheid.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Bijna 20 frikandellen in twee uur
Gepubliceerd op maandag 14 juni 2010 om 12:31
icon
Jan Kleine Toereers heeft afgelopen vrijdag 19 frikandellen in twee uur tijd verorberd. De eetwedstrijd werd gehouden in de schietkelder bij Cafe de Schoenmaker in Luttenberg. De wedstrijd met zes deelnemers duurde twee uur. De wedstrijd werd in de vorm van een grap georganiseerd, maar nu zijn er al geluiden dat de eetcompetitie volgend jaar een groter vervolg krijgt.
Jan Kleine Toereers at 19 frikandellen in twee uur tijd. De nummer twee, Andre Groot Hulser at er vijf minder. De nummer drie Andre Holtmaat at er dertien op. Hoe lang de frikandellen deel uit maakten van de maaginhoud en op wat voor wijze ze er uit zijn gekomen is ons niet bekend. Dat willen we ook graag zo houden.
Ik ben een filmpje.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet dat ik echt ben en uit de tinychat-sessies kan ik ook wel opmaken dat de meeste anderen hier gewoon echt zijn.
Zwak...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Japsnars het volgende:
Userfoto's #247
Altijd fijn als anderen het beter weten voor jequote:
Nee sorry maar als Dagoduck al chicks regelt, dan moet ik het ook wel kunnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Om Dagoduck? Om nou iemand om zijn uiterlijk uit te lachen is een beetje not done.
Dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Om Dagoduck? Om nou iemand om zijn uiterlijk uit te lachen is een beetje not done.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Wie zegt dat die chicks regelt hequote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee sorry maar als Dagoduck al chicks regelt, dan moet ik het ook wel kunnen.
Karma heeft mij al keer op keer gefucked. Het werkt niet, waarom denk je dat My Name is Earl is gecancelled van de buisquote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan dat echt niet. Ga ik me slecht van voelen. Bang voor karma.![]()
Ik voel me dan ook altijd lulligquote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan dat echt niet. Ga ik me slecht van voelen. Bang voor karma.![]()
Ik lach hem niet uit maar volgens zijn posts destijds uit de PUB SC regelt hij ze wel, ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie zegt dat die chicks regelt he. Maar dan nog moet je hem er niet om uitlachen want daar kan die ook niks aan doen.
DUH!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee sorry maar als Dagoduck al chicks regelt, dan moet ik het ook wel kunnen.
Ja ik ook. Behalve als mensen zelf beef zoeken en dan vragen om problemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook altijd lullig. Tenzij iemand dik is dan is het wel zijn eigen schuld.
Niet altijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook altijd lullig. Tenzij iemand dik is dan is het wel zijn eigen schuld.
Ja. Ik speel je af. Net als die kauwende negerin.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Ik speel je af. Net als die kauwende negerin.
Mozy voelt zich aangesproken.quote:
Meh, ik ken genoeg dikke mensen die er niets aan kunnen doen. Maar mijn hele familie gaat altijd als we op een terras zitten mensen kijken, ook al is lang niet iedereen zelf perfect. Dat is er bij mij dan ook een beetje met de paplepel ingegotenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
DUH!
Kan je ook. Maar je haalt er allemaal dingen bij om maar te denken dat het je toch niet lukt.
Serieus. Kap nu gewoon eens met je gehuil en doe wat. Iets DOEN of niet meer JANKEN.
Go.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef Adolecens het volgende:
Anyway, ik ben weg.
Die naaktpics komen toch niet meer![]()
En stel je slikt medicijnen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, zelfs als je iets met je schildklier hebt kan je er wat aan doen.
Mooi. De volgende keer dat je hier komt janken is het omdat je je vriendinnetje mist.quote:
Het is niet zozeer het karma deel maar wat rv zegt, ik voel me dan superlullig.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Karma heeft mij al keer op keer gefucked. Het werkt niet, waarom denk je dat My Name is Earl is gecancelled van de buis
Dan mag ik hier een tijdje niet meer posten of ik moet wel met fast-forward gaan regelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mooi. De volgende keer dat je hier komt janken is het omdat je je vriendinnetje mist.
Je mag wel posten, je mag niet meer janken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan mag ik hier een tijdje niet meer posten of ik moet wel met fast-forward gaan regelen.
haha hoe danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |