Kristen Stewart, fuck yesquote:
Oh en als iemand iets zegt op Fok is het waar?quote:
Mijn tanden zijn ook lelijk. Care.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind Dagoduck niet zo lelijk hoor. Ja zn tanden zien er niet uit natuurlijk, maar als die normaal waren dan valt het heel erg mee volgens mij.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
what the fuck dat meisje waar ik een beetje mee bezig was noemt me 'lekker'![]()
![]()
. MAJOR TURNOFF
Zou best kunnen ja, but I don't know.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh en als iemand iets zegt op Fok is het waar?![]()
Die kill is mad maagd jongen.
Haha ja ik ben lid van de "wij wachten op een jongen die ons mooi noemt in plaats van lekker"-hyves.quote:
Ze geeft alleen maar om je lichaam. Test haar.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ja ik ben lid van de "wij wachten op een jongen die ons mooi noemt in plaats van lekker"-hyves.
Nee ik heb gewoon een hekel aan het woord 'lekker'.
Dat is echt zoooooo mij.quote:
"Die zegt dat je ook mooi bent zonder make-up en dat meent."quote:
Dit ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh en als iemand iets zegt op Fok is het waar?![]()
Die kill is mad maagd jongen.
Jongens slapen altijd eerder dan meisjes.quote:
Ik niet, ik kan nooit in slaap vallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens slapen altijd eerder dan meisjes.
Oke Ally omdat jij het bent.quote:
Ja ik vind het woord lekker echt een afknapperquote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vind je lekker een afknapper? Ik zeg het nooit tegen een meisje but I dont mind dat ze dat tegen mij zeggen :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |