abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:28:03 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82882199
zal idd niet positief ontvangen worden als een algerijn dit feestje verstoort.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82882236
Op basis van "vermoedens" en "verwachtingen" een op het oog nietszeggende picknick verbieden.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82882707
Niet zeuren, hoeveel moskeeën zijn er voor de huizen van mensen gebouwt zonder rekening te houden met de buurtbewoners. Was dat ook provocatie? Nee dan is het 'het moet van twee kanten komen' maar dat geld echter nooit voor de ander.
Nu moet het ook van twee kanten komen voor de moslims. Als je dit verbied ben je zelf aan het discrimineren.

Mensen die auto's in de brand steken moet je al helemaal niet helpen.
pi_82882877
Verboden dus?

Leuk, nu ook halal eten verbieden, dat stoort mij heel erg.
pi_82885110
Ik zou als moslim als tegen-reactie eenzelfde soort picknick organizeren in een volledig blanke wijk, met uiteraard alleen halal-vlees en religieuze liederen van moslims de hele dag door. Gewoon met tienduizenden de wijk annexeren voor een dag. Gezellig toch.
pi_82885155
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou als moslim als tegen-reactie eenzelfde soort picknick organizeren in een volledig blanke wijk, met uiteraard alleen halal-vlees en religieuze liederen van moslims de hele dag door. Gewoon met tienduizenden de wijk annexeren voor een dag. Gezellig toch.
Moeten ze het wel goed plannen, dus niet doordeweeks als iedereen aan het werk is.
Maar zo'n zaterdag met feest en eten lijkt me wel een goed plan. Gezellig in ieder geval.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:25:22 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82885326
quote:

lijkt me top. kom ook wel ff langs voor iets lekkers dan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82885612
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:22 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Moeten ze het wel goed plannen, dus niet doordeweeks als iedereen aan het werk is.
Maar zo'n zaterdag met feest en eten lijkt me wel een goed plan. Gezellig in ieder geval.
Plannen? Ho-ho-ho, dat is niet de bedoeling. Hier is ook geen sprake van planning - geen centrale organisatie - geen verantwoording. Waarom denk je anders dat dit ongewenst is. Voor demonstraties zijn ook vergunningen nodig, dit is in weze een demonstratie-vorm. Alleen dan nog ongeorganiseerd ook, grote kans dat het tot rellen gaat leiden natuurlijk.
  Donald Duck held woensdag 16 juni 2010 @ 15:31:34 #134
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82885644
quote:
Zou een typische moslimreactie zijn. "wij doen het gewoon lekker terug!!"
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:31:53 #135
3542 Gia
User under construction
pi_82885660
quote:
Ja, gezellig, alleen is er één probleem. Die moslims zullen het dan niet goed vinden als de wijkbewoners mee komen feesten met hun rookworsten, hamburgers en glaasjes wijn of blikjes bier. En dat is dan weer zo jammer, hè, die discriminatie!
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:33:47 #136
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82885752
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lijkt me top. kom ook wel ff langs voor iets lekkers dan.
Kom ik ook. Moslima last vallen, lekker vreten....
pi_82885795
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Plannen? Ho-ho-ho, dat is niet de bedoeling. Hier is ook geen sprake van planning - geen centrale organisatie - geen verantwoording. Waarom denk je anders dat dit ongewenst is. Voor demonstraties zijn ook vergunningen nodig, dit is in weze een demonstratie-vorm. Alleen dan nog ongeorganiseerd ook, grote kans dat het tot rellen gaat leiden natuurlijk.
Het is ongewenst omdat men denkt dat er een racistisch motief aan zit. Wat onzin is want dat is nergens te zien of te vinden. En als men aanstoot neemt van wijn en worst tsja, dan ligt het probleem misschien niet bij de picknick zelf.

Overigens vind ik je voorstel erg interessant Mutant01. Ik ga alleen niet even naar Frankrijk ervoor
pi_82885930
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, gezellig, alleen is er één probleem. Die moslims zullen het dan niet goed vinden als de wijkbewoners mee komen feesten met hun rookworsten, hamburgers en glaasjes wijn of blikjes bier. En dat is dan weer zo jammer, hè, die discriminatie!
Dat zal voor menig moslim geen probleem zijn. Die zijn wel wat gewend qua alcohol in hun eigen land, jammer he die aannames. Heb je als christen niet geleerd dat zulke vooroordelen hebben over mensen een zonde is?
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:38:03 #139
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_82885967
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dus als ik in Slotervaart bij de Sloterplas picknick met varkensvlees en alcohol is dat een provocatie?

pffffffff Laf hoor.
Wij hebben helemaal geen probleemwijken in nederland, dat denken we alleen maar. Als jij in slotervaart gaat picknicken, dan is dat geen enkel probleem (hoewel een gemiddelde persoon uit de provincie waarschijnlijk door de media inmiddels is wijsgemaakt dat dat niet zo zou zijn).
pi_82886024
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef TNA het volgende:

[..]

bron

Dit is natuurlijk gewoon een provocatie, ik ben benieuwd wat de autoriteiten hiermee doen. De 'reguliere' spontane bijeenkomsten zijn al omstreden, maar deze heeft daar bovenop nog eens een racistisch karakter.
Waarom zijn in vredesnaam 'reguliere' spontane bijeenkomsten al 'omstreden'? Ik vind dat juist heel leuk klinken
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 15:41:15 #141
230491 Zith
pls tip
pi_82886122
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom zijn in vredesnaam 'reguliere' spontane bijeenkomsten al 'omstreden'? Ik vind dat juist heel leuk klinken
Het makkelijke van provocaties is natuurlijk dat je altijd kan schuilen achter 'ik deed toch niets verkeerd'
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_82886128
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zou een typische moslimreactie zijn. "wij doen het gewoon lekker terug!!"
Geven en nemen is inderdaad typisch islamitisch.
pi_82886166
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal voor menig moslim geen probleem zijn. Die zijn wel wat gewend qua alcohol in hun eigen land, jammer he die aannames. Heb je als christen niet geleerd dat zulke vooroordelen hebben over mensen een zonde is?
Wat een persoonlijke frustratie, is dat nou nodig dat persoonlijke?

Ik zou willen dat dat eens georganiseerd werd hier. Eten uitwisselen met elkaar
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:42:39 #144
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82886186
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geven en nemen is inderdaad typisch islamitisch.
Klop geven, buit nemen.
Zoiets?
pi_82886375
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:42 schreef Amos_ het volgende:
Jep, dat is ze immers zelf ook.
quote:
Gebeurt sinds jaar en dag, met enige regelmaat door moskeeen en islamitische organisaties.

Net als de bekende iftar-maaltijden bijv.
pi_82886437
Nou niet bij mij in de omgeving. Daar zie ik het nooit. Er hangen hier wel wat posters met arabische teksten, wellicht dat je dat bedoelt? (geen troll of grap)
pi_82886790
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:47 schreef Amos_ het volgende:
Nou niet bij mij in de omgeving. Daar zie ik het nooit. Er hangen hier wel wat posters met arabische teksten, wellicht dat je dat bedoelt? (geen troll of grap)
Dan wonen er weinig ondernemende moslims bij je in de buurt. Dat is dan even pech hebben.
pi_82886850
Wat is nou een typisch islamitisch gerecht dat ik eens geprobeerd moet hebben? Of kun je niet echt spreken van islamitische gerechten? Omdat je ook niet echt christelijke gerechten hebt volgens mij
pi_82887515
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:55 schreef Amos_ het volgende:
Wat is nou een typisch islamitisch gerecht dat ik eens geprobeerd moet hebben? Of kun je niet echt spreken van islamitische gerechten? Omdat je ook niet echt christelijke gerechten hebt volgens mij
Er bestaat inderdaad niet zoiets als een islamitisch gerecht.
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:12:12 #150
3542 Gia
User under construction
pi_82887737
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:42 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Och, met koninginnedag zie je steeds meer culturen hun eetkraampjes oprichten op de vrijmarkt.
Vind dat wel leuk. En lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')