Wie is grietje? En waarom heb je het over haar lul?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik je niet snappen. Heb het over grietjes lul.
Haha.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wie is grietje? En waarom heb je het over haar lul?
En dan als smoes: 'Aaaaah maar ze schieten straks zooooo de hoogte in hoooowr dan zie je er niets meer van!!!!' *douwt weer een hamburger bij het kind naar binnen*quote:Op maandag 14 juni 2010 23:57 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens mij komt 't ook deels omdat ouders die kinders vetmesten ofzo.. Ongelofelijk wat je aan vadsige peuters ziet rondwaggelen
ja en nou hou je je klep dicht en anders krijg je een paar patsen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:07 schreef luckass het volgende:
[..]
IK HEB ONTUCHT GEPLEEGD MET JOUW DOCHTER!!11!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:07 schreef luckass het volgende:
[..]
IK HEB ONTUCHT GEPLEEGD MET JOUW DOCHTER!!11!
Lekker boeien, het zijn tieten. En als je erover wil fantaseren, vast al op 10-jarige leeftijd begonnen zijn met "uitstulpen"quote:
Geil meisje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill.", John Lennon
quote:
U is Gristen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zult je kind daarmee zien lopen zeg.. Godverdomme het verveledinge ding mee naar huis sleuren aan een oor, ding eraf trekken en laten merken dat het nog helemaal niet good to go is.
Jij houdt d'r voor jezelf?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zult je kind daarmee zien lopen zeg.. Godverdomme het verveledinge ding mee naar huis sleuren aan een oor, ding eraf trekken en laten merken dat het nog helemaal niet good to go is.
Eckte Gristenen houden de dochtertjes voor henzelf.quote:
meidenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Meiden die op hun 10de al borsten hebben maar hun hoofd pas 5 lijkt.![]()
Meiden-van-10-borstjes.
Meiden zonder beha.
Meiden van 10 met borsten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |