Dat is bij mijn weten ook alleen bij geplande operaties.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Guess. het volgende:
Ik lees hier trouwens dat je geen nagelak op mag.Daar hebben ze bij mij niks van gezegt ook niet toen ik bij de anesthesist zat met m'n felgelakte nagels en ook niet in de folder dus hier door ze daar niet moeilijk over. Hoe doen ze dat dan als je onverwachts binnen komt met een ongeluk ofzo vraag ik me dan af?
Wat mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:20 schreef Diesz het volgende:
Ons ukje vorige week![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou toch even de bekkenbodem aanspan oefeningen dvd bestellenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat mooi![]()
Van de week had Flugeltje er al over maar sinds vandaag is het is hier nu echt serieus hoor,ik heb gewoon last van incontinentie als ik opsta vanuit de bank/bed om naar de wc te gaan voel ik het er gewoon uitlopen en kan m'n bekken proberen aan te spannen zo hard als ik wil maar het lukt gewoon nietDonderdag maar even melden bij de Gyn en nu met een luier aan.Ik hoop dat het na de bevalling over is en dat het nu komt omdat de baby heel erg in m'n bekken duwt! Heb ik dat zeg
Psies, het kan van aaaaaalles zijn wat daaronder uit komtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zou toch even de bekkenbodem aanspan oefeningen dvd bestellen![]()
Of de eerste maanden niet lachen en niezen enzo![]()
Zeker weten dat urine is, checken is zo gedaan he..
Wat ze zeggen, gewoon effe checken en die vuistblaastest die van de week hier werd geopperd kan natuurlijk ook een goeie oplossing zijn.... Daardoor wist ik ook zeker dat ik aan de tenalady moest ipv iets andersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef Guess. het volgende:
Nou begin ik nog aan mezelf te twijfelen ook,nou ik zit net weer dus de volgende ronde ga ik het echt even dubbel checken.Maar ik heb verder geen krampen of gerommel in m'n buik,dat zou helemaal wat zijn zeg
Jij bent helemaal een mooiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig hoef je niet te twijfelen als opeens het hoofdje eruit hangt.
Bel toch gewoon even je verloskundige joh! Die vinden dat echt niet erg hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:01 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jij bent helemaal een mooieAl zou ik het stiekum niet erg vinden zeg,dan floep ik t er zo uit!
Nou als ik op m'n vuist blaas komt er niks hoor,dus het is gewoon urine
Ik loop bij de gynecoloog in het ziekenhuis en dan moet ik gelijk weer langskomen.Als ik twijfel bel ik wel hoor maar ben er nu toch wel zo goed als zeker van dat het urine is,en anders bel ik alsnog wel. Ga zo lekker naar m'n bedje en gooi wel een matras in m'n slip!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bel toch gewoon even je verloskundige joh! Die vinden dat echt niet erg hoor
Dan weet je het maar zeker, toch?
Ohw.. sorryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik loop bij de gynecoloog in het ziekenhuis en dan moet ik gelijk weer langskomen.Als ik twijfel bel ik wel hoor maar ben er nu toch wel zo goed als zeker van dat het urine is,en anders bel ik alsnog wel. Ga zo lekker naar m'n bedje en gooi wel een matras in m'n slip!
Tja, het is mijn eerste, ik weet nog geen drol en ik geloof dat dit HET topic is om over zwangerschap en bevallingen te praten, succes met jouw pijnloze bevalling!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Suzanna het volgende:
Pff, al dat gepraat over bevallingen hier... dat zien we dan wel weer hoor, hoe dat allemaal gaat. Ik hoop gewoon op een pijnLOZE, zeer snelle bevalling, lekker thuis, zonder prikken, gesnij, gepor, geduw en natuurlijk compleet zonder bloed, zweet en tranen.
Verder wijd ik er absoluut geen gedachten aan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:46 schreef Guess. het volgende:
Goedemorgen dames! Ik meld me weer,40 weken zwanger met baby in de buik...Maar ik heb niet meer in m'n broek geplast
![]()
![]()
Dat onthou ik ff...quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kan het dus nog steeds wel vruchtwater zijn he. Alleen dat het koppie nu als een stop fungeert.
En als het echt urineverlies is (ook na de bevalling) ben je er niet zomaar met die dvd met oefeningen. Dat hielp bij mijn geen fluit terwijl nu na 6 keer fysiotherapie ik er echt zo goed als af ben!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |