Goed bezig zo he wormquote:
PeZu had net een baggertopic geopend, SWJ had die gesloten, dat topic had dezelfde TT als deze SC - UDOWU SC danquote:
juist wel pitjequote:
Dankjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PeZu had net een baggertopic geopend, SWJ had die gesloten, dat topic had dezelfde TT als deze SC - UDOWU SC dan
ja was je er maar bij geweestquote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Huh? Ik moet er zeker bij zijn geweest?
HOHO, IK was er bij hoorquote:
hemelsbreed? nog geen 1000 meterquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HOHO, IK was er bij hoor![]()
Waar was jij?
ja dus datquote:
ik dacht vrouwen vinden bier vast bagger dusquote:
Ik was 22 euro kwijt voor ons tweetjesquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
ja dus dat![]()
en ook nog geen drinken halen, gvd ik ben failliet gemaakt
of guitar heroquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht vrouwen vinden bier vast bagger dus
ik voor 1 rondje en toen dronken er 3 al niet meequote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was 22 euro kwijt voor ons tweetjes
Ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar kan me wel goed in de OP vinden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oke, als je het zo ziet dan heb je inderdaad gelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht vrouwen vinden bier vast bagger dus
haha...nou, zie, wij waren nog eens veel goedkoper ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voor 1 rondje en toen dronken er 3 al niet mee
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Thijs deed net iets smerigs joh!ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik had al zo'n spijtquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, als je het zo ziet dan heb je inderdaad gelijk.
je mag ook wel op mijn "gitaar" spelen hoorquote:
quote:
ik kan hem wel rectaal inbrengen met sambal en zandquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Mijn buurjongetje moet dood. Wie kan er heel goed vechten?![]()
F-ing vuvuzela gaan blazen in de achtertuin zo'n beetje onder het raam van Thijs' kamer![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan hem wel rectaal inbrengen met sambal en zand
ik schop hem zo met maatje 47,5 in zijn aars met alle liefdequote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
zijn ouders ook gewoon: hee joh, doe nou maar niet joh...
Nee, dat helpt![]()
waar blijft LL met dat plaatje?
ja graag of nietquote:
dan moet je daarna ook nog even afrekenen met evil buurman hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
ik schop hem zo met maatje 47,5 in zijn aars met alle liefde![]()
Maar jij was toch zo sterkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Mijn buurjongetje moet dood. Wie kan er heel goed vechten?![]()
F-ing vuvuzela gaan blazen in de achtertuin zo'n beetje onder het raam van Thijs' kamer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen probleem, je weet mequote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je daarna ook nog even afrekenen met evil buurman hoor
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij was toch zo sterkBen ik ook, maar ik moet hier ook nog wel kunnen blijven wonen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
kom maar hierquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
zijn ouders ook gewoon: hee joh, doe nou maar niet joh...
Nee, dat helpt![]()
waar blijft LL met dat plaatje?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen probleem, je weet me![]()
ik denk me gewoon in dat hij een liftknopje is
ok tot zoquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik moet hier ook nog wel kunnen blijven wonen he
Hoezo, hier staan ook een paar leuke huizen leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sweet memoriesquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, hier staan ook een paar leuke huizen leeg
Ja, leuk, maar dan moet eerst deze verkocht..dat lukt niet in de zomer, dan zijn de evil buren namelijk altijd buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, hier staan ook een paar leuke huizen leeg
mooi wonen daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He balenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar dan moet eerst deze verkocht..dat lukt niet in de zomer, dan zijn de evil buren namelijk altijd buiten
uhuhquote:
Dat kan niet..2 puberende meisjes, 1 kolerejong, een gemene schreeuwvader en een moeder die graag Marco Borsato heel hard aan zet en dan meezingt...met de deuren openquote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
He balengewoon zorgen dat de kopers meer evil zijn dan de buren
Mensen die naar Frans Bouwer luisterenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet..2 puberende meisjes, 1 kolerejong, een gemene schreeuwvader en een moeder die graag Marco Borsato heel hard aan zet en dan meezingt...met de deuren open
mensen die bauer verkeerd schrijvenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die naar Frans Bouwer luisteren
Doen ze ook...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die naar Frans Bouwer luisteren
I know!quote:
nee evenmin als andermans muziekkeuze boeitquote:
ooh jaquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know!
Als je van blonde 18 jarige of donkere 16 jarige meisjes houdt dan kan het nog leuk worden, maar verder...
heul wel, als ze het keihard zetten en heel vals meezingen en het ook je smaak al niet is...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee evenmin als andermans muziekkeuze boeit
Dus ook mijn muziekkeuze.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee evenmin als andermans muziekkeuze boeit
Oeh, ja, hier, op msn, in de sms, moeten we bellen, wat is er?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja
lieve st
heb je even?
ik moet je namelijk wat belangrijks vertellen
oeh, hier, op msn, in de sms, moeten we bellen, wat is er?quote:
mag hiet hier?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ja, hier, op msn, in de sms, moeten we bellen, wat is er?
ok komt ie dan hoorquote:
uh u choosequote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, hier, op msn, in de sms, moeten we bellen, wat is er?
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben weer een beetje opgevrolijkt
Was jij dan sipjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja toch wel fijnquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wist ook je dat dat en dat?quote:
dat is het allerfijnstquote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja toch wel fijnmensen die om je geven
extra kusje op je blijquote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja had nogal een kuthumeur vanmorgen en in de loop vd dag
Feest.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus tochquote:
He bah maar nu dus weer goed?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja had nogal een kuthumeur vanmorgen en in de loop vd dag
klopt jaquote:
Ik ook.quote:
ja\ wat is er twaatjequote:
tot zo dus.quote:
Dat is best wel krom rijdenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tot zo dus.
Ik neem DW en Trev ook even mee
okquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tot zo dus.
Ik neem DW en Trev ook even mee
zeg je dan nu even hoi terug?quote:
GEEF MIJquote:
bummerquote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef Dyr. het volgende:
stomme linkermuisknop doet het niet meer zo goed
ik stuur je DW, Trev en mijquote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
schiet je wel op :p
ik begin in te kakken, of stuur me ff wat leuks
quote:
je weet waar ik woon dus gewoone xtra hard en vaak bellenquote:
regel datquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet waar ik woon dus gewoone xtra hard en vaak bellen
Ik niet, anders waren ew gisteren langsgekomen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet waar ik woon dus gewoone xtra hard en vaak bellen
he wtfquote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, anders waren ew gisteren langsgekomen.
De huppels hebben me gisteren in Amersfoort van de trein gehaaldquote:
nu al slapenquote:
ja dat is dus echt om de hoek hehquote:Op maandag 14 juni 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De huppels hebben me gisteren in Amersfoort van de trein gehaald
kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij hebben je nummer toch niet.
Maar doei.
Douchen heb ik al gedaanquote:
ik ben net uit mijn werk... ben blij dat er nog ergens leven is, is het zelfs de mooiste vrouw van fok! !!!quote:
waarom slaap jij niet dan?quote:
ik slaap altijd in de morgen... nog ff tv kijken en dan ga ik plat!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 04:25 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer over het algemeen wel snachts te slapen hoor.
sarah michelle gellarquote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga verder met Cruel Intentions kijken en hopen dat ik ondertussen niet in slaap val
wowiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:04 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, nieuwe safari look voor windows
Hij is vast niet de enigequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrouwen liefhebber.
wat nu duim naa r beneden, als er iets is zeg het dan gewoon meissiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrouwen liefhebber.
kloptquote:
Is hij ook niet.quote:
ja neem alles op fok en vooral in KLB heel erg serieusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is hij ook niet.
Alleen dit topic valt me dan weer zo tegen.
Vrouwen die opeens over voetbal proberen mee te praten.
Ja maar er zijn gewoon mannen die echt zo denken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja neem alles op fok en vooral in KLB heel erg serieus
dat zal best zijn ja maar ik heb ggisteren in de kroeg gewoon met dames serieus over voetbal kunnen praten hoor dus wees niet bangquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar er zijn gewoon mannen die echt zo denken.
Nou dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zal best zijn ja maar ik heb ggisteren in de kroeg gewoon met dames serieus over voetbal kunnen praten hoor dus wees niet bang
Woot!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef Ezechielk het volgende:
Singin' forever young,
Singin' songs underneath that sun.
Lets rejoice in the beautifull game.
And together at the end of the day.
doe niet zo boos johquote:
verbazend fris en fruitig na gisteren middagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensenHoe is het hier?
Ezequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef Ezechielk het volgende:
Singin' forever young,
Singin' songs underneath that sun.
Lets rejoice in the beautifull game.
And together at the end of the day.
Motor!quote:
jeuj!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe niet zo boos joh![]()
[..]
verbazend fris en fruitig na gisteren middag
Wat?quote:
IJkjeliefquote:
voetjebal gekeken en een klein bijpassend drankjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jeuj!Wat heb je gistermiddag gedaan dan?
quote:
Maar als het een klein bijpassend drankje is dan is het toch logisch dat je fris en fruitig bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
voetjebal gekeken en een klein bijpassend drankje
Nee want we moeten allemaal vrolijk en huppelend het leven door.quote:
Jup, dat is geheel correct en juist bovendienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want we moeten allemaal vrolijk en huppelend het leven door.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want we moeten allemaal vrolijk en huppelend het leven door.
![]()
ja als dat echt zo was geweest dan wel jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe is het met jou?
[..]
Maar als het een klein bijpassend drankje is dan is het toch logisch dat je fris en fruitig bent
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dat is geheel correct en juist bovendienJa alles goed met mij, maar ik kan niet tegen kortzichtige KLB'ers met vrouwenhaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Zo was het niet eens bedoeldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja alles goed met mij, maar ik kan niet tegen kortzichtige KLB'ers met vrouwenhaat.
vooral zulke topics dan maar extra aandachtig blijven lezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja alles goed met mij, maar ik kan niet tegen kortzichtige KLB'ers met vrouwenhaat.
Hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eze
[..]
Motor!Kom jij nou ook naar de bbq?
OMG! Dat hoofd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
Een hele geile goeiemorgen
[ afbeelding ]
zo dat is een bestequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
Een hele geile goeiemorgen
[ afbeelding ]
hoiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo was het niet eens bedoeldMaar ik snap je wel hoor, ware het niet dat het merendeel hier op Fok! online een grote bek heeft om in het echt zo'n mager scharminkeltje te zijn die te verlegen is om hoi te zeggen tegen een vrouw.
Dus maak je niet druk om dat soort infantiele personen
En geniet van de zon
Niets te klagen gelukkig. Met jou dan, zo heden ten dage?quote:
Ze is ook niet knap, maar bloedgeil.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Dat hoofd!Ik persoonlijk vind Kim Holland helemaal niet zo knap
Ik vraag me af waarom mijn smaak dan zo afwijkt van die legers mannen die op d'r geilen
![]()
kim holland is godse lelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mijn smaak dan zo afwijkt van die legers mannen die op d'r geilen
![]()
Hihihi, hoiquote:
ik vind haar ook om te kotsenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
mogguh pezuquote:
Haha nee die is ook totaal niet knap. En eerlijk gezegd ken ik ook niemand die daarop geiltquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
|Ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ze is ook niet knap, maar bloedgeil.
Heeeeeeeeeeerlijk geslapenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik was zo geschrokken van Kim
Goedemorgen LLLekker geslapen?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets te klagen gelukkig. Met jou dan, zo heden ten dage?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ze is ook niet knap, maar bloedgeil.
Het ligt niet aan mijquote:
Dat is je gelukt!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind haar ook om te kotsenMaar ik moest toch een doeltreffende binnenkomer verzinnen
[..]
mogguh pezu
Dat is misschien ook het leeftijdsverschilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha nee die is ook totaal niet knap. En eerlijk gezegd ken ik ook niemand die daarop geilt
Lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
|Ik ook![]()
[..]
Heeeeeeeeeeerlijk geslapen
Normaal lees ik ze ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo was het niet eens bedoeldMaar ik snap je wel hoor, ware het niet dat het merendeel hier op Fok! online een grote bek heeft om in het echt zo'n mager scharminkeltje te zijn die te verlegen is om hoi te zeggen tegen een vrouw.
Dus maak je niet druk om dat soort infantiele personen
En geniet van de zon
de zon schijnt altijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Normaal lees ik ze ook nietMaar ik verveel me toch, dus ik dacht, even lezen hoe triest het mannelijke volk hier op FOK! is. En toen kwam ik PeZu tegen... tja
![]()
Als de zon zou schijnen dan zou ik dat doen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Normaal lees ik ze ook nietMaar ik verveel me toch, dus ik dacht, even lezen hoe triest het mannelijke volk hier op FOK! is. En toen kwam ik PeZu tegen... tja
![]()
Als de zon zou schijnen dan zou ik dat doen.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Eerst maar eens wakker worden met een
Had ik kunnen verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar PeZu is in het echt niet zo heb ik me laten vertellen. Is gewoon stoerdoenerij, iets met z'n e-penis
Mannen en hormonen
Hier schijnt die, dus kom maar hier![]()
ja ik doe dat omdat ik een grote e penis wilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar PeZu is in het echt niet zo heb ik me laten vertellen. Is gewoon stoerdoenerij, iets met z'n e-penis
Mannen en hormonen
Hier schijnt die, dus kom maar hier![]()
goftedomme nou zeg wat een drama is nu alweer in de vroege morgenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe dat omdat ik een grote e penis wil_!
dat mag jij besten denken hoorquote:
Neem me vooral serieusquote:
daarom toch ook die PIquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem me vooral serieus![]()
Ik ben d'r vandoor, fijne dag mensen!
Fijne dagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem me vooral serieus![]()
Ik ben d'r vandoor, fijne dag mensen!
Het is vooral mijn neus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
Heb jij ook het gevoel dat je ogen uit je kop willen springen?
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
goftedomme nou zeg wat een drama is nu alweer in de vroege morgen
quote:
chillquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:15 schreef laforest het volgende:
Ja
Maar wel net mijn boardingcard geprint. Overmorgen lekker naar België en Nederland.
hier ogen en neusquote:
10 minuten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
goftedomme stervensdruk in de bus![]()
Heb er gewoon 10 minuten langer over gedaan om in de stad te komen. Toen ik er eindelijk was heb ik even met een oudcollega staan kletsen, zij werkt sinds kort bij de thuiszorg en had bij haar eerste salaris al meteen problemen
Ja ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn neus valt mee, maar mijn ogen![]()
[..]
chill![]()
Normaal ben ik in ongeveer 20 minuten in de stad, nu deed ik er een half uur overquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
10 minuten?
Hier ben je een uur onderweg en in woon in de stad.
Hoe voorspelbaar eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
goftedomme stervensdruk in de bus![]()
Heb er gewoon 10 minuten langer over gedaan om in de stad te komen. Toen ik er eindelijk was heb ik even met een oudcollega staan kletsen, zij werkt sinds kort bij de thuiszorg en had bij haar eerste salaris al meteen problemen
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar eigenlijk![]()
Ik heb trouwens net je filmpje gekeken maar twitter is stuk dus doe ik het hier: TOF!
Inderdaad.quote:
Volgens mij ben ik nu nuchter maar ik snap echt even niet over welke je het hebtquote:
quote:Bij elke goal een dame naar keuze
maandag 14 juni 10:31
EMMEN - Voetbal kijken op een groot scherm en gratis sex. Elke klant die bij Eros Centre Pretty Woman naar oranje komt kijken, krijgt bij aanvang een lotnummer. Bij elke goal van Nederland wordt er een nummer getrokken en de gelukkige wint dan een half uur met een dame naar keuze.
Ik kom bij jou een keer voetbal kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu nuchter maar ik snap echt even niet over welke je het hebt![]()
Ik heb toch geen nieuwe geplaatst?![]()
[..]
Is goed, wanneer? Waarom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kom bij jou een keer voetbal kijken
Weet ik nog niet, en je quote.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme, als je op jijbuis op het duimpje klikt komt ie meteen op je twitter te staan![]()
Nooit geweten
Maar ik kijk daar geen voetbal hoor, ik zit bij de zwetserquote:
Yepz, is al een ouderequote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]snap je inmiddels nu wel over welk filmpje het gaat?
* LovelyLady testing google chrome... FF was vet sloom
Het is zeg maar uitgebreide sms. Je kan korte berichten plaatsen, foto's en filmpjes kan ookquote:
het zelfde als je WWW met hyves (als je hyves hebt) Anders heeft facebook ook zo'n verkorte versie van wat je aan het doen bent op dat momentquote:
zoals facebook?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zeg maar uitgebreide sms. Je kan korte berichten plaatsen, foto's en filmpjes kan ook
Maar als er een hyves and facebook is die dat ook doen, waarom is er dan ook een twitter. Het nut ontgaat me even.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zelfde als je WWW met hyves (als je hyves hebt) Anders heeft facebook ook zo'n verkorte versie van wat je aan het doen bent op dat moment
Ja, zoiets. Je kan ook je twitterberichten automagisch op je FaceBook terecht laten komenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:50 schreef laforest het volgende:
[..]
zoals facebook?
ja ik weet het niet heur, ben niet zo thuis in al die fancy dingetjes.
Hyves is Nederlands. Dat heeft niet iedereen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar als er een hyves and facebook is die dat ook doen, waarom is er dan ook een twitter. Het nut ontgaat me even.
En op hyvesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Je kan ook je twitterberichten automagisch op je FaceBook terecht laten komen
moet je wel een mobiel hebben die dat ondersteund en internet heeft, niet iedereen heeft datquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
En op hyvesZelfs een foto maken vanaf je mobiel, uploaden, tekst erbij en op twitter plaatsen kan.
Ohh dat is grappigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Je kan ook je twitterberichten automagisch op je FaceBook terecht laten komen
Ja ik denk niet dat twitter iets is voor mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hyves is Nederlands. Dat heeft niet iedereen.
En Facebook is echt een online profiel, waar je veel mee kan. Twitter kan je al je korte hersenspinsels op kwijt.
De meeste mensen met twitter hebben vaak een iphone of iig een smartphonequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat twitter iets is voor mij.
Wellicht meer voor mensen die mobiel internetten ofzo.
Hyves is ook Engels hoor. Mijn Amerikaanse ex heeft ook een hyves profiel.
Ik begrijp maar amper wat hier staat. Thanks Sacha nu voel ik me weer helemaal ouderwets.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De meeste mensen met twitter hebben vaak een iphone of iig een smartphone
voor Firefox en google chrome heb je een add-on zodat je niet steeds in een browser moet inloggen om vervolgens te tweeten
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef laforest het volgende:
Ik begrijp maar amper wat hier staat. Thanks Sacha nu voel ik me weer helemaal ouderwets.
*hatsjoe*
Koude douche, wit shirt, ga je mee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schrik me net rot, DW is nu al uit bed
Volgens mij gaan we zo naar Walibi, wie wil er mee?
Twiter - Programma om korte berichten mee te plaatsen op internet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik begrijp maar amper wat hier staat. Thanks Sacha nu voel ik me weer helemaal ouderwets.
*hatsjoe*
Ik ga boodschappen doen, fristi kopen voor jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koude douche, wit shirt, ga je mee?
Wat is een lappertquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twiter - Programma om korte berichten mee te plaatsen op internet.
Tweeten - Het plaatsen van zo'n bericht.
iPhone - Commerciële kuttelefoon van Apple.
Smartphone - Een geavanceerde telefoon, die meer kan dan alleen bellen en SMS'en. Denk hierbij aan e-mail, touchscreen (kunnen besturen met je vinger dus, zonder knoppen) en dergelijke.
Firefox en Chrome - Programma's om te kunnen internetten op je PC/lappert.
Browser - zie bovenstaand.
Add-on - Toevoeging aan je browser. Doorgaans handige functionaliteit!
Zo duidelijker?
Die heb jij toch alquote:
HOUVANJOUquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, fristi kopen voor jou
En thnx nerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Smartphone - Een geavanceerde telefoon, die meer kan dan alleen bellen en SMS'en. Denk hierbij aan e-mail, touchscreen (kunnen besturen met je vinger dus, zonder knoppen) en dergelijke.
Zo duidelijker?
Nat wit shirt welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet van een wit tshirt onder een koude douche
Damn ik wil wel, maar kan niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan dat allemaal tegenwoordig? Lijkt wel zo'n star trek ding.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo duidelijker?
Walibi is zo duur, dus dat wordt hem niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Klopt, ik het het welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je wel een mobiel hebben die dat ondersteund en internet heeft, niet iedereen heeft dat
Ik heb net nieuw gekochtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Liefjes, er is 25% korting op Zwitsal bij Etos
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Perfect! Ga ik meteen ff kopen deze week.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Zo'n ding als jij nu op loopt te pielen.quote:
Jij ook al?quote:
Dat kan tegenwoordig. Welkom in 2010quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Kan dat allemaal tegenwoordig? Lijkt wel zo'n star trek ding.
Het zou gaan regenen komende paar dagen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij ook al?
Fuck etxreem veel pollen in Maastricht.![]()
Mja, lekker binnen zitten.![]()
Maar maar maar ik heb zin om wat te doen enzo.
Ik sta echt helemaal versteld.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig. Welkom in 2010
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:34 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Het zou gaan regenen komende paar dagen...
Heb je geen medicijnen dan?
Lekker de tourist uithangen
Weet ik, ik heb gisteren schuimbad gehaaldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee.Nou ja het enige medcijn wat ik heb is een boel drank.
![]()
Jaaaaaaaaaaaa
GG Allin tourist uithangen
Leuk, ik heb geen pillen meer bij mequote:
Jaaaa echt wel.quote:
Ze zit nu in George hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo'n ding als jij nu op loopt te pielen.
Als je je gedraagtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Jaaaa echt wel.
Mag je daar wel in als je alcohol op hebt?![]()
Zat dan.quote:
Het klinkt trouwens best smerig als je niet weet wie George isquote:
Dat weet ik nog niet hoor.quote:
DORA!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het klinkt trouwens best smerig als je niet weet wie George is
Ixoraquote:
quote:
Jij bent heul niet op televisiequote:
Vriend van me ging bijnamen voor me verzinnen, en toen kwam ;ie op en gegeven moment bij 'het is een klein negertje en ze komt op nickelodeon! IXORA THE EXPLORER'quote:
Da's waarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet hoor.
Ik bedoel, je vraagt dit wel aan laforest.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriend van me ging bijnamen voor me verzinnen, en toen kwam ;ie op en gegeven moment bij 'het is een klein negertje en ze komt op nickelodeon! IXORA THE EXPLORER'
En ik ben heul wel op tv geweest
In Telekids?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriend van me ging bijnamen voor me verzinnen, en toen kwam ;ie op en gegeven moment bij 'het is een klein negertje en ze komt op nickelodeon! IXORA THE EXPLORER'
En ik ben heul wel op tv geweest
Nee, Piet Paulusmaquote:
Pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Piet PaulusmaMaar ik heb wel vaak in de krant gestaan, met foto en al
Denk je nou echt dat ik dat nog heb?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen.
Ik heb ook hier een keer in de krant gestaan.
Ik ook, want Piet Paulusma sponsert onze clubquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Piet PaulusmaMaar ik heb wel vaak in de krant gestaan, met foto en al
HALLO. Telekids stopte in 1998 ofzo, ik ken het zelfs!!quote:
Nee, ik lag altijd nog te slapen als het op tv kwamquote:
Het was een garpjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HALLO. Telekids stopte in 1998 ofzo, ik ken het zelfs!!
Mijne afgelopen 14 februari in een nachtclub.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat nog heb?De laatste x was toen ik 14 ofzo was.
Wat moet jij in een nachtclub?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne afgelopen 14 februari in een nachtclub.
tieten kijkenquote:
Lekker hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |