Goed bezig zo he wormquote:
PeZu had net een baggertopic geopend, SWJ had die gesloten, dat topic had dezelfde TT als deze SC - UDOWU SC danquote:
juist wel pitjequote:
Dankjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PeZu had net een baggertopic geopend, SWJ had die gesloten, dat topic had dezelfde TT als deze SC - UDOWU SC dan
ja was je er maar bij geweestquote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Huh? Ik moet er zeker bij zijn geweest?
HOHO, IK was er bij hoorquote:
hemelsbreed? nog geen 1000 meterquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HOHO, IK was er bij hoor![]()
Waar was jij?
ja dus datquote:
ik dacht vrouwen vinden bier vast bagger dusquote:
Ik was 22 euro kwijt voor ons tweetjesquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
ja dus dat![]()
en ook nog geen drinken halen, gvd ik ben failliet gemaakt
of guitar heroquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht vrouwen vinden bier vast bagger dus
ik voor 1 rondje en toen dronken er 3 al niet meequote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was 22 euro kwijt voor ons tweetjes
Ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar kan me wel goed in de OP vinden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oke, als je het zo ziet dan heb je inderdaad gelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht vrouwen vinden bier vast bagger dus
haha...nou, zie, wij waren nog eens veel goedkoper ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voor 1 rondje en toen dronken er 3 al niet mee
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Thijs deed net iets smerigs joh!ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik had al zo'n spijtquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, als je het zo ziet dan heb je inderdaad gelijk.
je mag ook wel op mijn "gitaar" spelen hoorquote:
quote:
ik kan hem wel rectaal inbrengen met sambal en zandquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Mijn buurjongetje moet dood. Wie kan er heel goed vechten?![]()
F-ing vuvuzela gaan blazen in de achtertuin zo'n beetje onder het raam van Thijs' kamer![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan hem wel rectaal inbrengen met sambal en zand
ik schop hem zo met maatje 47,5 in zijn aars met alle liefdequote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
zijn ouders ook gewoon: hee joh, doe nou maar niet joh...
Nee, dat helpt![]()
waar blijft LL met dat plaatje?
ja graag of nietquote:
dan moet je daarna ook nog even afrekenen met evil buurman hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
ik schop hem zo met maatje 47,5 in zijn aars met alle liefde![]()
Maar jij was toch zo sterkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Mijn buurjongetje moet dood. Wie kan er heel goed vechten?![]()
F-ing vuvuzela gaan blazen in de achtertuin zo'n beetje onder het raam van Thijs' kamer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen probleem, je weet mequote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je daarna ook nog even afrekenen met evil buurman hoor
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij was toch zo sterkBen ik ook, maar ik moet hier ook nog wel kunnen blijven wonen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
kom maar hierquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
zijn ouders ook gewoon: hee joh, doe nou maar niet joh...
Nee, dat helpt![]()
waar blijft LL met dat plaatje?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen probleem, je weet me![]()
ik denk me gewoon in dat hij een liftknopje is
ok tot zoquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik moet hier ook nog wel kunnen blijven wonen he
Hoezo, hier staan ook een paar leuke huizen leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sweet memoriesquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, hier staan ook een paar leuke huizen leeg
Ja, leuk, maar dan moet eerst deze verkocht..dat lukt niet in de zomer, dan zijn de evil buren namelijk altijd buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |