Nee, want die sluit je niet op een Mac of PC aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ga binnenkort maar is kijken wat ik voor me huidige xbox kan vangen.
Enig idee of die hdd transfer kits ook met OSX werken?
Officieel heet hij volgens mij Xbox 360 250 GB en de oude case past er overheen dus hij is wel iets kleiner dan de oude 360.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heet niet officieel de Slim en hij is imo ook niet veel kleiner dan de vorige 360 nietwaar?
Je kan hem zeker verkopen voor 160 euro, binnen een dag istie dan weg. Moet je wel snel zijn want als er meer mensen weten dat de Slim uitkomt dalen de prijzen van de Elite.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil er best wel een kopen bij een bepaalde actie.. of ik moet me elite kunnen verkopen voor 160 euro?
Nog mensen die altijd zo mooie elite wilde hebben?
Optical out, fluisterstil, grotere HDD, kleiner.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:16 schreef McGilles het volgende:
Waarom willen huidige xbox360 bezitters nu zo graag deze kopen?
Dat geluidsverschil kan ik mij in vinden, de huidige maakt teveel lawaaiquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Optical out, fluisterstil, grotere HDD, kleiner.
Ik doe het overigens niet (tenzij mijn huidige 360 kapot gaat) omdat ik een 3DS ga kopen
Naar mijn idee is alleen de Slim Kinect ready, de Elite niet, dus dat speelt ook mee, en sowieso zijn er altijd verzamelaarsquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat geluidsverschil kan ik mij in vinden, de huidige maakt teveel lawaaiDe rest boeit toch te weinig om geld uit te geven aan iets wat je al hebt niet dan?
Waarom niet gewoon geluid via HDMI dan?
Omdat mijn surround set geen HDMI input heeftquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat geluidsverschil kan ik mij in vinden, de huidige maakt teveel lawaaiDe rest boeit toch te weinig om geld uit te geven aan iets wat je al hebt niet dan?
Omdat ik na 3 jaar die witte doos wel eens zat ben, is dat een goede reden? Verder ziet het er ook gewoon 10x beter uit en ben ik niet zon gierige Nederlander die altijd ieder dubbeltje 5x omdraait voordat hij het uitgeeft..... oeh hij is wel stiller, kleiner en kinect ready.... hmmmm ja nou die oude doet t nog wel ff hoor Koos....quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Was er niet ooit aangekondigd dat Kinect op alle xbox360 consoles zou werken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:31 schreef Idiota het volgende:
[..]
Naar mijn idee is alleen de Slim Kinect ready, de Elite niet, dus dat speelt ook mee, en sowieso zijn er altijd verzamelaars
Transferkit is een soort connector die je op je HDD klikt en via USB aansluit op je nieuwe 360. Bijgeleverde oftware zorgt er dan voor dat de data van de oude drive naar de nieuwe console gaat. Sinds de firmware update werken USB flashdrives (of HDDs) ook als opslagmedium en kun je dat dus gebruiken om je saves en DLC te verplaatsen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ga binnenkort maar is kijken wat ik voor me huidige xbox kan vangen.
Enig idee of die hdd transfer kits ook met OSX werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |