Doe ik ook nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, dat kan je ook als je blowt, dus ja.Dat is niet zo'n kunst.
Helemaal niet, jij trekt voorbarige conclusiesquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij doet net alsof mensen die geen bier drinken niet weten hoe een biertje moet zijn!
Nice, tijdens het kijken van de wedstrijd?quote:
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij trekt voorbarige conclusies
[..]
Nice, tijdens het kijken van de wedstrijd?
Eigen wiet kopen en gewoon proberen. Dan laat je hem misschien 1 keer vallen. Maar al doende leert menquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe ik ook nietEn jointjes rollen kan ik nooit oefenen, want iedereen is veel te bang dat ik dan hun joint verkloot
Gewoon een boek of papier er onder leggen?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigen wiet kopen en gewoon proberen. Dan laat je hem misschien 1 keer vallen. Maar al doende leert men.
Mja om nou wiet te gaan kopen om te oefenen met jointjes draaien, is misschien ook weer wat overdreven niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigen wiet kopen en gewoon proberen. Dan laat je hem misschien 1 keer vallen. Maar al doende leert men.
Join the club.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef -SG- het volgende:
Ik had geen bier gedronken omdat ik daarna eigenlijk zou gaan leren. Maar nu heb ik geen bier gedronken en niet geleerd.
Echte mannen kunnen bier drinken én leren tegelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef -SG- het volgende:
Ik had geen bier gedronken omdat ik daarna eigenlijk zou gaan leren. Maar nu heb ik geen bier gedronken en niet geleerd.
GOEIEMIDDAG!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen bier drinken én leren tegelijk.
Multitasking voor mannen
Ik ga het zo luisteren. Beter is het goed, anders maak ik je kapot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |