En als je je ware niet-romantische ziel wilt laten zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
A
[..]
Als je wil dat je date over d'r nek gaat wel.
Ik weet niet of het nog steeds bestaat maar bij de mac had je eerst McBreakfast, kon je gewoon croissants met jam halen enzo...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs in m'n eentje niet.
Geef mij maar een broodje uit de oven
Glas jus 'd orange.
Ja, uit de magnetron.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog steeds bestaat maar bij de mac had je eerst McBreakfast, kon je gewoon croissants met jam halen enzo...
Je hebt vast wel vrouwen die op vieze holbewoners vallenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
En als je je ware niet-romantische ziel wilt laten zien.
Dat is ook niet echt fijnquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's niet zo kunst met de druk die bij ons op het bier staat, komt er als dikke stront uit.
Maar het idee om bij de Mac te gaan ontbijten als je hetzelfde zo kan kopen in de winkel...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog steeds bestaat maar bij de mac had je eerst McBreakfast, kon je gewoon croissants met jam halen enzo...
Nou nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1x gedaan (100 jaar geleden) en was opzich best te doen.
Dat zal je tegenvallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt vast wel vrouwen die op vieze holbewoners vallen
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moet toch wel een beetje schuim op zitten
Precies.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moet toch wel een beetje schuim op zitten
Joah, of de tap half dichtdouwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon paar keer van boven naar beneden als je hem vol laat lopen met het glas rechtop.
Ja iddquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Mja, maar dat is waarschijnlijk zelf ook een holbewoner dan.
Sja maar dat is sowieso bij de macquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het idee om bij de Mac te gaan ontbijten als je hetzelfde zo kan kopen in de winkel...
Weet ikquote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel hoe ik bier moet tappen.
Vorige week gegeten, omdat ik uit Scheveningen kwam en voor de rest alles al zo'n beetje dicht was.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja maar dat is sowieso bij de macIk kom daar alleen als het noodgedwongen is.
Mark moet gewoon heel blij met jou zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel hoe ik bier moet tappen.
Ik drink het heel weinig inderdaad, maar ik drink het wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat drink jij nooitAltijd Malibu-Cola
Oké.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik drink het heel weinig inderdaad, maar ik drink het wel.
Malibu-Cola meestal inderdaad.
Dan moet ik helemaal naar Groningen voor een fucking ontbijt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Hyman het volgende:
Bij de Ikea eten als ontbijt is wel fucking nice, ook niet echt een plek waar je 1,2,3 uit eten zou gaan
Omdat wat? Jij denkt dat wij thuis een tap hebben staan waar ik ieder avond een versgetapt biertje uit haal?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mark moet gewoon heel blij met jou zijn
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Hyman het volgende:
Bij de Ikea eten als ontbijt is wel fucking nice, ook niet echt een plek waar je 1,2,3 uit eten zou gaan
Weet ik, maar jij doet net alsof mensen die geen bier drinken niet weten hoe een biertje moet zijn!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik reageerde toch op Do?
Je kon toch een beertender hebben staanquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat wat? Jij denkt dat wij thuis een tap hebben staan waar ik ieder avond een versgetapt biertje uit haal?
Haha ik kan ook shaggies draaien terwijl ik niet rookquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij doet net alsof mensen die geen bier drinken niet weten hoe een biertje moet zijn!
Die hadden we wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kon toch een beertender hebben staan?
Mwah, dat kan je ook als je blowt, dus ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Haha ik kan ook shaggies draaien terwijl ik niet rook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |