quote:
You failed.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, nog maar 1 keer gezien
[sub] Ik kijk dan ook maar zelden tv[/sub[
JIJ KIJKT ALLEEN MAAR PRONquote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, nog maar 1 keer gezien
Ik kijk dan ook maar zelden tv![]()
Ik had er best een drankje mee willen drinken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had er best een beschuitje mee willen eten.
Wat goedkoop zeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had er best een drankje mee willen drinken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Drankjes zijn duurder dan aardbeien en beschuitjes.
Aardbeien, slagroom, chocoladefondue, iets in die richting, daar kun je pas leuke dingen mee doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
rum, wokda, jenever, tequillaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je haar te drinken geeft
Ik heb eigenlijk alleen nog maar gewerkt. Dus weinig vakantiequote:
Gewoon zoveel laten zuipen dat ze de volgende dag niets meer weet?quote:
Het probleem met drankjes is dat die niet insinueren dat je er 's ochtends naast wakker geworden bent.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan vers kraanwater..quote:
Twee baantjes hebben terwijl ik hopeloos opzoek ben naar één baantje.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen nog maar gewerkt. Dus weinig vakantieEn ik heb net ontslag genomen bij m'n tweede baantje.
preciesquote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Gewoon zoveel laten zuipen dat ze de volgende dag niets meer weet?
Kind je bent te oud.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Twee baantjes hebben terwijl ik hopeloos opzoek ben naar één baantje.
Nàh, GHB is goedkoper.quote:
Beschuitjes wel dan? Echte bazen gaan de volgende ochtend door de mcdrivequote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het probleem met drankjes is dat die niet insinueren dat je er 's ochtends naast wakker geworden bent.
Hehe. Maar super de boer werk wil je niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Twee baantjes hebben terwijl ik hopeloos opzoek ben naar één baantje.
Geen ervaring, dus de eerste 2 keer dat ik 't vroeg afgewezen. Dat krijg je als je hiervoor alleen in de kassen hebt gewerkt of kranten hebt rondgebracht. Maar een vriend kon waarschijnlijk wel een horecabaantje regelen voor me, dus daar hoop ik op.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kind je bent te oud.Ga in de horeca werken.
Verdient anders goed bij mijquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hehe. Maar super de boer werk wil je niet.
Alles beter dan geen geld hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hehe. Maar super de boer werk wil je niet.
Apart. Ik had ook geen horeca ervaring maar ik werd wel gewoon aangenomen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Geen ervaring, dus de eerste 2 keer dat ik 't vroeg afgewezen. Dat krijg je als je hiervoor alleen in de kassen hebt gewerkt of kranten hebt rondgebracht. Maar een vriend kon waarschijnlijk wel een horecabaantje regelen voor me, dus daar hoop ik op.
Ze zeiken gewoonquote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Apart. Ik had ook geen horeca ervaring maar ik werd wel gewoon aangenomen.
Horeca-ervaring is een pré vaak.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Apart. Ik had ook geen horeca ervaring maar ik werd wel gewoon aangenomen.
Het liefst wel, maar dat verkleint weer de kans dat het voorval zich herhaaltquote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beschuitjes wel dan? Echte bazen gaan de volgende ochtend door de mcdrive
Wtf, dat doe je toch niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beschuitjes wel dan? Echte bazen gaan de volgende ochtend door de mcdrive
Mwah bij ons niet, je werkt zoveel en zo hard dat je die ervaring binnen 2 weken wel opdoet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Horeca-ervaring is een pré vaak.
Maar zolang je verder gewoon voldoet aan de eisen en er niemand anders bovenuit komt met kop en schouders is er niets aan de hand.
Als het een schat van een meid is, dan welquote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het liefst wel, maar dat verkleint weer de kans dat het voorval zich herhaalt
Oké.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah bij ons niet, je werkt zoveel en zo hard dat je die ervaring binnen 2 weken wel opdoet.
Ik doe het zelfs in m'n eentje niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
We hebben het wel eens gedaan, maar niet met een meid
Daar zijn betere methodes voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
A
[..]
Als je wil dat je date over d'r nek gaat wel.
gaggaggagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar zijn betere methodes voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |