quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef trui het volgende:[..]
des te beter toch?

en 'vrije school-juf' of niet, er zit gewoon best veel verschil tussen juffen. de een weet inderdaad het beste uit je kind te halen, en de ander toch stukken minder.
wel lastig als arwen zich zo laat leiden door verwachtingen van anderen. iets om in de gaten te houden, want dat kan soms best belemmerend zijn denk ik.
Het is sowieso een gevoelskindje, en oh wat klinkt het enorm zweverig, maar echt al van kleins af aan, weet ze feilloos aan te voelen of iemand goed of slecht van zin is, zo wou ze bijv. nooit bij die ene ex-zwager in de buurt zijn. en zo bij nog een aantal, terwijl ze bij anderen juist heel open en joviaal is na de eerste paar minuten verlegen, maar wel heel duidelijk in waar haar grenzen liggen.
Ik ben ook gewoon allemaal nieuw in dat school gebeuren en gesprekken etc.
Bij de kinderarts zit ik er voornamelijk bij om uitslagen te horen
maandag was ze weer geweest, en alle vragen van de arts beantwoorde ze keurig zelf! kon duidelijk aangeven waar ze pijn had, buikje was ook wat onrustig doordat opa en oma toch echt nog wat voorzichtiger moeten worden met gluten.
Wat ze wel en niet mag , en waar ze dan last van krijgt.
Arts was echt trots op haar en zei ook wat fijn dat ze ondanks haar leeftijd het zo goed kan vertellen, dat gaat een hoop ellende schelen
Qua gezondheidstechnisch ook maar even een update:
Allergiegewijs gaat het nog up en down, weer wat erbij, en weer wat eraf. en weer wat dubbel bevestigd nu.
Als het pollen seizoen over is gaan we weer verder, en puzzelen we ons een weg er doorheen.
Wel is helaas het ijzer niet goed.
Het was de vorige keer al best laag met 5, en dus hup een de ijzerdrank, schetst de verbazing dat het na een maand ijzerdrank, NOG verder gezakt is naar 3.
Nu is ze aan de staalpillen met een behoorlijk hoge dosis, in theorie zou een ijzerinfuus haar beter helpen, maar gezien ze er niet denderend veel last van heeft, en ze al zoveel gedokter heeft wil de arts nu met de staalpillen even 3 maanden aankijken en dan weer bloed meten.
En dan kijken hoe de waarde dan is. Helpt dit niet dan kan het niet anders.
We blijven wel lekker bezig zo