abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 10:09:47 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_83389482
Vicky die ja ik was te lui om de tube te pakken

Pinq fijn dat je nu wat hebt dat lijkt te werken

Muks nog proficiat!

Menicole dat is idd wel behoorlijk aosciaal , ik snap heel goed dat je een andere keuze wil maken, echter tips om niet in dezelfde fouten te maken ga eens ook kijken op de school begin en eind momenten etc. dan zie je wat meer hoe en wat.
Een school kan nog zo;n perfect systeem hebben en zo leuk zijn, maar het hele plaatje moet gewoon kloppen en ook dat hoort imho bij het plaatje.
Succes ermee
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_83389564
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Vicky die ja ik was te lui om de tube te pakken

Pinq fijn dat je nu wat hebt dat lijkt te werken

Muks nog proficiat!

Menicole dat is idd wel behoorlijk aosciaal , ik snap heel goed dat je een andere keuze wil maken, echter tips om niet in dezelfde fouten te maken ga eens ook kijken op de school begin en eind momenten etc. dan zie je wat meer hoe en wat.
Een school kan nog zo;n perfect systeem hebben en zo leuk zijn, maar het hele plaatje moet gewoon kloppen en ook dat hoort imho bij het plaatje.
Succes ermee
Ja ik ga vanmiddag mee het viendje van Mikael uit school halen. Kan ik meteen even kijken hoe dat daar is. Ik ga daar ook geen tweede keer in trappen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 28 juni 2010 @ 12:16:41 #53
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83394549
MeNicole,dat is wel heel erg triest.En jammer voor Mikael. Ik hoop dat de andere school een betere keuze wordt qua ouders.

Vaseline met lidocaine. Die ga ik onthouden. Hopelijk gaat het al beter met max zijn exceem. Jeuk is niet fijn, maar pijn ook niet. Sterkte!

Fleur is na een weekje compensatie-vrij weer naar school. De groepen 1-4 zijn vrij als 7&8 op schoolkamp gaan. Nu er nog even 4 weken tegenaan en dan heeft ze echt zomervakantie. Afgelopen week heeft ze in elk geval al een voorproefje gehad met dat mooie weer. Nu maar hopen dat het niet weer zo is als vorig jaar. Mooi weer in juli en dan minder in augustus. Ik duim voor een mooie zonnige zomervakantie voor iedereen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2010 @ 12:19:11 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_83394633
Hoe gaan de scholen eigenlijk om met dit hete weer? Bij Christan krijgen ze meestal een aangepast schema met halve dagen school en geen huiswerk. Dat zal deze week ook wel gaan gebeuren, ze verwachten temperaturen tot 34 graden hier van de week
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_83394637
jeutje Nicole, wat triest zeg!! Hopelijk vinden jullie snel een school die wel bij jullie past!

Amber hoeft nog maar 4 dagen (inclusief deze dag) naar school en dan is het vakantie! Pff ik moet eens goed gaan verzinnen wat we allemaal gaan doen deze komende 6 weken. Nou ja eigenlijk 5, want de laatste week gaan we nog een weekje weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:29:17 #56
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83395001
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Hoe gaan de scholen eigenlijk om met dit hete weer? Bij Christan krijgen ze meestal een aangepast schema met halve dagen school en geen huiswerk. Dat zal deze week ook wel gaan gebeuren, ze verwachten temperaturen tot 34 graden hier van de week
Heb ik vanochtend toevallig naar gevraagd. Tropenrooster gaat in op het moment dat de temparatuur in de school boven de 30 graden uitkomt. Vanochtend was het wonderbaarlijk koel op school. Dus we kunnen nog even vooruit. Voordeel hier is dat de wind van zee waait. Dus om 3 uur als iedereen uit is, gaan alle ramen en deuren tegen elkaar open en kan de verkoelende wind zijn werk doen.

Vicky, nog maar 4 dagen. Heerlijk... lijkt het me. Niet zo zeer voor mezelf, want ik werk gewoon. Maar het idee dat Fleur nu nog een maand moet. Pff, ze is al zo moe. Volgend jaar zijn we in elk geval niet 'laat'. Dus dat wordt een kort schooljaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2010 @ 12:38:54 #57
13151 crew  Rewimo
pi_83395340
Christan krijgt 14 juli vakantie. En dan komen de Muksjes Kunnen ze heerlijk een week in de tuin kamperen, in het zwembad spetteren en elkaar achterna zitten Lekker uitrazen met zijn drietjes.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_83396074
Ja !!! En niet alleeen de minimuksen kijken er naar uit De mama muks ook

hier dus nog 10 dagen ploeteren, op school is het bij mij koud, 18 graden maar bij de kids niet
Hier krijg je een klap voor je kop als je buitenkomt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 28 juni 2010 @ 14:02:34 #59
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83398933
Lijkt me erg gezellig Muks en Rewimo. Veel plezier!

18 graden. Dat is inderdaad een muur waar je tegenop loopt als je naar buiten gaat. Pff, dat lijkt me ook niet alles.

Aftellen geblazen dus bij jullie. Heeeeeeeeerlijk.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:14:23 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_83399476
Wij gaan ook de laatste week in. Zometeen een afsluitend gesprek over Job, daar zie ik erg tegenop
School is op het moment niet zo blij met Job en ik vermoed ook niet met ons.
En daarna nog een paar daagjes aftellen en dan 6 weken lang de tijd om even helemaal los te komen van school en al de stress die dat met zich meebrengt

En gisteren eindelijk de vakantie geregeld (hoezo lastminute). Wij gaan een weekje naar Oostenrijk. Met de heen- en terugreis erbij zijn we wel 10 dagen onder de pannen. En de rest komen we ook wel door.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2010 @ 14:18:30 #61
13151 crew  Rewimo
pi_83399646
Wij willen in augustus in eigen land ( ) op vakantie. Maar het hangt nog even van mijn gezondheid af of dat gaat lukken. Ik hoop het wel
pi_83399720
die vakantie is een heerlijk vooruitzicht Livelink!
Ik hoop dat het gesprek meevalt!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83399794
Ik ben ook wel toe aan vakantie. De kinderen hebben over 4 weken vakantie en ikzelf over 6 weken pas
  maandag 28 juni 2010 @ 16:25:22 #64
37150 livelink
pi_83404816
Nou ja, gesprek viel gelukkig mee. Ik had vooraf een mailtje gestuurd met mijn verhaal en ik ben schriftelijk wat beter dan mondeling. Dus was eigenlijk alles al gezegd en gedaan. Met een kwartiertje waren we weer weg.

Job ziet heel erg tegen groep 3 op. Die verandering jaagt hem enorme angst aan en dat komt zijn gedrag ook niet ten goede. Gelukkig hebben we nu allemaal door dat de huidige problemen met hem daar op terug te voeren zijn. We hebben afgesproken dat we met de leerkracht van groep 3 meteen vanaf het begin af aan in contact zullen blijven om het in de gaten te houden en we hopen en duimen natuurlijk allemaal dat het een kwestie van wennen zal zijn.

MeNicole, dat lijkt me inderdaad erg onprettig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit dat soort taferelen heb meegemaakt hier. Dan mis je toch ergens een basis in je opvoeding. Wel jammer, want de school kan hier natuurlijk weinig aan doen.

Lily, sterkte dan nog die laatste weken. Wij moeten alweer beginnen als jullie net vakantie hebben.
pi_83405462
Volgend jaar zijn wij laat, dan hebben we nog een week later dan nu vakantie, beginnen we als het alweer bijna herfstvakantie is voor mijn gevoel :d

Livelink wat fijn dat het gesprek fijn was ! hier hadden we niet zo'n fijn gevoel na een gesprek met de ib-er, maar donderdag horen we meer (wel of niet versnellen terwijl de heren eigenlijk al klaar zijn met de volgende groep)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 28 juni 2010 @ 16:54:23 #66
37150 livelink
pi_83405981
Muks, dat is vervelend dat het gesprek niet bevredigend was. Heb je er nou profijt van dat je zelf leerkracht bent met dit soort gesprekken? Waarschijnlijk niet dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2010 @ 17:01:27 #67
13151 crew  Rewimo
pi_83406299
livelink, wat goed dat jullie allemaal zien dat Jobs gedrag door zijn opzien tegen groep 3 komt. Ik hoop dat hij daar gauw zijn draai vindt en erachter komt dat het best meevalt daar
pi_83406373
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef livelink het volgende:
Muks, dat is vervelend dat het gesprek niet bevredigend was. Heb je er nou profijt van dat je zelf leerkracht bent met dit soort gesprekken? Waarschijnlijk niet dus
Op zich wel, zodra ze met vaktermen gaan gooien kan ik blijven volgen. En ik heb natuurlijk wel eea achter mijn hand, ook nu. TOch handig dat een orthopedagoog mijn collega is
En tja soms zijn docenten gewoon walgelijk eigenwijs ik niet natuurlijk
Maar ik ben ook gewoon moeder en dan ben ik ook nog eens een eigenwijze moeder
pi_83410135
livelink, hoe is de leerkracht van groep 3? Kun je er een beetje mee door een deur?
  maandag 28 juni 2010 @ 19:05:23 #70
37150 livelink
pi_83411108
Ja, dat is echt een hele goede en lieve, betrokken leerkracht. Alle kinderen zijn dol op haar, moeilijke en makkelijke kinderen.
J. en ik zeiden al tegen elkaar; 'als het bij haar niet lukt met Job, dan lukt het nergens'. En eigenlijk werden we daar ook tegelijkertijd een beetje triest van. Want het moet nog allemaal maar gaan blijken.
pi_83411366
Wat is het toch lastig allemaal soms...

maar goed; met frisse moed straks beginnen en fijn dat de leerkracht een "goeie" is. Ik denk dat het wel goed komt.

Met D ging het in groep 3 trouwens hele stukken beter. Zijn gedrag sloeg volledig om. Hij had daar tenminste wat te doen, leek wel. En ook hij had daar een lieve betrokken juf die hem wel zag zoals hij ook kon zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2010 @ 19:15:02 #72
13151 crew  Rewimo
pi_83411478
Misschien helpt het Job inderdaad wel doordat er in groep 3 meer structuur is, livelink. Meer klassikaal werken biedt hem waarschijnlijk ook meer overzicht
  maandag 28 juni 2010 @ 19:46:20 #73
37150 livelink
pi_83412588
Ach ja, we hopen er gewoon het beste van.

Hoe vond je het op de andere school, MeNicole?
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2010 @ 19:50:21 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_83412751
Het zal Cas allemaal jeuken of hij naar gr. 3 gaat, leren lezen, schrijven, rekenen en zo, ook niet goed natuurlijk.. Meneer Lieverluidanmoe
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 28 juni 2010 @ 20:02:47 #75
37150 livelink
pi_83413335
Het is voor kinderen ook moeilijk om zich er een voorstelling van te maken, denk ik. Dat hele leren lezen en schrijven. Op zich wel een relaxte houding van Cas, dat vind ik eigenlijk wel heel sterk.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2010 @ 20:17:46 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_83414252
Het is voor Cas absoluut héél erg relaxed zo, René was er ook zo vreselijk gespannen van, het hele gr. 3 gebeuren. Maar dit is ook echt wel raar, school heeft het nog nooit meegemaakt en maakt zich ook een beetje zorgen Ik niet eigenlijk hij gaat het licht vanzelf wel zien.. hoop ik
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 28 juni 2010 @ 20:34:42 #77
37150 livelink
pi_83415226
Cas is gewoon uniek
Nou ja, ik hoop dat de zorgen van de school onterecht zijn. Ook voor hem geldt dat je het alleen maar kunt afwachten.

Is er trouwens ook al een noodhitteplan voor kinderen in werking gesteld
Ik krijg ze echt niet in slaap. Niet zo gek ook, maar ik zou toch wel heel graag willen dat ze deze week nog een beetje fit bleven.
pi_83415504
Hier slapen ze ook nog niet, het is gewoon te warm. Maar ik hoor meer ouders in de buurt mopperen dat het niet wil met slapen en ik ga er vanuit dat school er ook wel een beetje rekening mee houdt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2010 @ 20:42:59 #79
13151 crew  Rewimo
pi_83415636
Onze jongeman is van de bovenverdieping naar de logeerkamer beneden getrokken Daar is het een beetje koeler. Daarna niet meer gehoord dus ik ga ervan uit dat hij slaapt
pi_83417346
Menicole wat een aso's!
Ik hoop dat de andere school en vooral de moeders een stuk leuker zijn!

Kim moet deze en volgende week nog naar school en heeft dan vakantie.
Donderdag hebben ze waterfeest op het schoolplein. Plastic zak maar mee voor haar arm.
Ze heeft er nu al zin in.
Ze slaapt op de koelste kamer. Die van Tyler heeft een goed rolgordijn wat het ook aardig koel houd.
Die van ons is bloedje heet.
pi_83418182
We hebben bij Amber de airco even laten draaien voordat ze naar bed ging. Het is er een stuk aangenamer dan gister.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83429969
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:25 schreef livelink het volgende:

MeNicole, dat lijkt me inderdaad erg onprettig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit dat soort taferelen heb meegemaakt hier. Dan mis je toch ergens een basis in je opvoeding. Wel jammer, want de school kan hier natuurlijk weinig aan doen.
Ja ik vind het voor de school ook heel erg jammer. Tis echt een hele leuke school met leuke leerkrachten en leuke projecten enzo.
Ik heb net na de school gebeld dat Mikael niet meer komt. Dat de klik er niet is en dat ik vond dat de ouders een verkeerd beeld van de school geven. En dat ik denk dat misschien meer ouders hierdoor afgeschrikt worden. Ze begrepen het wel en gingen na de vakantie kijken wat er aan gedaan kon worden zodat dit in de toekomst niet weer gaat gebeuren. Ik hoop echt dat ze er iets mee doen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:29:41 #83
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83432830
We zijn hier ook elke keer te laat op school, ze slapen 's avonds laat in en zijn 's nachts ook nog vaak wakker, dus in de ochtend gaat het hier niet echt snel.
(in combinatie met mama met stevige hoofdpijn is dat niet echt lekker)
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:19:22 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83434467
MeNicole wat een idiote taferelen daar met die moeder. fijne start zo zeg, tsjonge!

livelink fijn dat 't gesprek goed ging. wat handig dat je al 't een en ander schriftelijk op een rijtje gezet had. spannend hoe 't volgend jaar zal gaan, maar wat fijn dat je weet dat ie zo'n goede juf krijgt.

ik heb zometeen ook nog een afrondend gesprekje over 'Willem'. hij had gisteren z'n rapport al mee en dat is prachtig mooi, echt heel knap. hij is wat dromerig af en toe (dubbel erfelijk belast..) maar presteert op alle vakken ruim voldoende of goed. en hij is heel relaxed in de klas, praat leuk mee, voelt zich vrij om dingen te vertellen en te doen. komt ook wat beter voor zichzelf op. fijn!!! we zijn vast zo uitgepraat. wel is er wat opschudding onder de ouders over de nieuwe indeling van groep 4. we hadden 2 heerlijk kleine groepen 3 (beide 20 kinderen) maar daar blijven er een paar van zitten dus zijn 't er eigenlijk te weinig voor 2 klassen. nu komt er 1 grote groep 4 (30 kinderen) en een combinatiegroep 3-4. Willem komt in de grote groep 4. ik denk dat 't niet zo'n probleem hoeft te zijn, ik zat vroeger ook altijd in een jaargroep waar elk jaar een ander gedeelte van werd afgesplitst in een combinatieklas met een jaartje jonger en ik vond dat wel leuk. maar veel mensen vinden 't maar niks of maken zich zorgen over of de (erg jonge) juf die grote groep wel aan kan. we zullen zien! het is wel wat onduidelijk op basis waarvan ze geselecteerd hebben wie er naar de combinatieklas gaan, maar dat zal ik straks eens vragen.

Cato heeft nog een jaartje groep 2 te gaan. helaas is het onduidelijk wie haar juf(fen) zullen zijn. Ze begint met een juf die maar tot de herfstvakantie werkt, daarna gaat ze met zwangerschapsverlof. er is nog geen vervanger aangesteld. ik had gehoop dat ze in een andere klas zou komen, bij een juf die zelf een autistische zoon heeft. daar hadden we 't ook al over gehad met haar huidge juffen en de IB'er dus de klassenindeling die we vorige week meekregen viel me een beetje tegen. maar ja, ze schuiven wel met de hele klas door (uitgezonderd de kinderen die naar groep 3 gaan uiteraard) dus er moet wel met meer rekening gehouden worden dan alleen met onze wensen. en het is ook belangrijk dat ze bij dezelfde kinderen blijft. die nieuwe juf moeten we gewoon even extra goed bijpraten/instrueren in 't begin.

moussy, is het zo ongebruikelijk joh dat cas nog zo weinig interesse heeft in leren lezen e.d.? het lijkt mij niet zo heel raar dat niet elk kind daar al meteen zo om staat te springen. ik ben wel heel benieuwd hoe hij 't straks gaat vinden dan!
in de haak.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:20:01 #85
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83434495
Livelink wat fijn dat het gesprek goed verliep en met het zicht op een betrokken en lieve juf in het vooruitzicht hoop ik met je mee dat Job in groep 3 zijn draai gaat vinden.

Muks, wat rot dat IB-er nog niet in wil zien wat voor jullie zo belangrijk is. Succes daarmee.

Mousy, Cas is gewoon Cas. En waarschijnlijk gaat het zoals je zelf als zegt. Hij zal het licht en de lol van het leren vast wel snel zien.

Ook hier moeite met slapen. Ze heeft vanochtend uiteindelijk tot kwart over acht geslapen. Dat resulteerde dus in 10 minuten te laat op school. Maar de juf kon het gelukkig goed begrijpen. Fleur was gisteren al niet helemaal lekker. 2x diaree en behoorlijke buikpijn. Dus de zwemles ging ook weer niet door. pffff. Wanneer ze gat afzwemmen daar denk ik maar niet meer aan.

MeNicole, goed dat je het hebt aangegeven. Hopelijk kan de school er in de toekomst wel iets mee doen. Veel plezier op de nieuwe school.

Kim, veel waterpret! Hoe is het nu met d'r arm?
pi_83435154
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef chacama het volgende:
Kim, veel waterpret! Hoe is het nu met d'r arm?
Goed, ze doet er alles mee. In plopsaland klauterde ze ook. Alleen lastig met water.
Dus zak eromheen binden, maar dat gaat ook weer broeien natuurlijk.
Vrijdag mag het er al af! 's Morgens rond 8.00/8.15 is het vast nog niet heel heet op de fiets.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:26:57 #87
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83437361
Wat goed van Willem! Lekker dat het zo positief is allemaal. Hier krijgen we ook zo'n zelfde splitsing alleen dan met 4 en 5. Dus een combinatie 4&5 en een groep 5. Ben benieuwd hoe Fleur dat gaat ervaren. De jongens in haar klas zullen het wel fijn vinden, want nu zijn ze met zijn 3-en op 11 meiden.
Hopelijk gaat de nieuwe juf van Cato het goed doen. Zou wel lekker zijn als je geen zorgen hoeft te maken op dat vlak.

Ingrid, kun je niet eventueel kijken of het er al donderdag af mag. Die ene dag zal toch niet zoveel verschil uitmaken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:33:06 #88
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_83437624
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:19 schreef Vicky het volgende:
jeutje Nicole, wat triest zeg!! Hopelijk vinden jullie snel een school die wel bij jullie past!

Amber hoeft nog maar 4 dagen (inclusief deze dag) naar school en dan is het vakantie! Pff ik moet eens goed gaan verzinnen wat we allemaal gaan doen deze komende 6 weken. Nou ja eigenlijk 5, want de laatste week gaan we nog een weekje weg.
Je gaat de komende 2 weken fijn een dagje met ons naar de speeltuin. Kinderboerderij ( ) kunnen we ook een keer doen en als het slecht weer is en je hebt een oppas voor Tess is de bioscoop ook leuk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_83438575
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef m@x het volgende:

[..]

Je gaat de komende 2 weken fijn een dagje met ons naar de speeltuin. Kinderboerderij ( ) kunnen we ook een keer doen en als het slecht weer is en je hebt een oppas voor Tess is de bioscoop ook leuk
Deal!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83440652
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef chacama het volgende:
Ingrid, kun je niet eventueel kijken of het er al donderdag af mag. Die ene dag zal toch niet zoveel verschil uitmaken.
Ik heb gebeld en er is helaas geen plek eerder. Ze vind het zelf niet erg met een zak om dat scheelt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:56:18 #91
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_83441363
Vandaag alweer 6 jaar.

Hier ook een heerlijk rapport, ze is enorm gegroeid in haar eigen kunnen. Ze ligt lekker in de klas "allemans vriendin" en is toe aan groep 3.

Voor de rest gewoon een heerlijk, leuk maar wel gevoelig kind

Binnenkort mag ze afzwemmen voor diploma A

Nog steeds niet op de fiets te krijgen dus fietsen we tegenwoordig samen om wat vertrouwen op te bouwen. Met samen fietsen bedoel ik met zo'n aanhangfiets die aan mijn eigen fiets hangt.
pi_83441364
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Willem, trui. Top!

Hier moeten ze nog 4 weken maar ik dacht gelezen te hebben dat ze wel al morgen hun rapport krijgen. Oudste gaat in ieder geval naar groep 6 en David gaat ook nog een jaar naar groep 2.

Bij ons hadden ze dit jaar een gedeelde groep 4/5 met 33 kinderen.

Ik ben benieuwd welke leerkracht(en) oudste gaat krijgen.
Is ook ieder jaar weer afwachten hoe het allemaal gaat lopen enzo...(met hem en de leerkracht, bedoel ik...).
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:05:59 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_83441734
Gefeliciteerd met je mooie dochter, Rottdog!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:06:37 #94
56471 pinquit
oh my lama!
pi_83441757
Zoë! GROOT is ze!!! 6 alweer!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:10:30 #95
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83441912
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:06 schreef pinquit het volgende:
Zoë! GROOT is ze!!! 6 alweer!
Dat! wat straalt ze lekker, zeg!
pi_83442584
Oh, daar had ik met de bb overheen gelezen toenstraks..

Zoe, gefeliciteerd meid! en jouw geboorte kan ik me ook nog goed herinneren
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:29:52 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83442746
Zoe al 6!! gefeliciteerd met je grote dochter, Rottdog!
in de haak.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:30:11 #98
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83442760
Zoë wat ben je al groot! Gefeliciteerd met je verjaardag dame
I`m not weird. I`m limited edition.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2010 @ 14:48:12 #99
13151 crew  Rewimo
pi_83443598
Zoë, een hele dame ben je geworden

trui, fijn dat het goed gaat met Willem Geen ervaring met combiklassen hier, al kreeg Christan in de tweede klas wel veel les samen met klas 1. Maar dat was schoolbeleid voor de tweetalige klassen, zodat ze op hun eigen niveau bepaalde lessen konden volgen.
pi_83444142
Gefeliciteerd Rottdog!

Het gips mag er morgen af, ik werd net gbeld. Ze vonden het sneu en nu mag ze tussendoor komen.
Komt mooi uit Tyler moet naar de kinderarts en dietist en daarna moeten we met Kim langs de gipsverbandmeester. Papa gaat met de auto mee , is iets rustiger voor mij en gezellig.
En hij kan dan mooi bloed prikken wat toch al moest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')