abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82799040
En opnieuw een incidentje van weggepeste homo samenwonenden door vreedzame religieuze nederlandse medemensen.

Deze democratisch zelfgekozen PVDA burgemeester en ex linksrechter heeft het al eerder bont gemaakt door vaute declaraties in te dienen en uit te laten betalen.
De krant die daar melding van wilde maken werd door hem vriendelijk verzocht manipulatief gedwongen om de geheel al gedrukte oplage niet te verspreiden.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/persberichtgemeente.jpg

Wolfsen en de vele vrienden eisen keiharde aktie respect. Tot het volgende incidentje.

Democratie ? Nederland had het !

[ Bericht 0% gewijzigd door bendk op 14-06-2010 19:25:52 ]
nothing will change without a rebel
  maandag 14 juni 2010 @ 19:13:14 #2
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_82799109
ok, en nu?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  maandag 14 juni 2010 @ 19:17:40 #3
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82799342
Wat een warrige OP.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_82799385
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef Dickbride het volgende:
ok, en nu?
bel hem op voor een reaktie en laat het ons weten ... deal ?
pi_82799807
Ah daar is onze Deense vriend weer, die is zo blij dat ie Nederland heeft verlaten dat ie iedere dag op FOK! komt vertellen hoe stom Nederland wel niet is.
pi_82800244
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:26 schreef Tahiti het volgende:
Ah daar is onze Deense vriend weer, die is zo blij dat ie Nederland heeft verlaten dat ie iedere dag op FOK! komt vertellen hoe stom Nederland wel niet is.
Ik heb geen behoefte om de slag bij Thermopylae met jou over te doen
pi_82800591
Wat wil je nou duidelijk maken?
pi_82802310
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:40 schreef lutser.com het volgende:
Wat wil je nou duidelijk maken?
nederland is geen democratisch land, je kunt jezelf niet meer zijn, je moet oppassen wat je zegt en de 'leiders' vinden het allemaal wel best zo.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:20:54 #9
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82803079
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:11 schreef bendk het volgende:
Deze democratisch zelfgekozen PVDA burgemeester en ex linksrechter heeft het al eerder bont gemaakt door vaute declaraties in te dienen en uit te laten betalen.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  maandag 14 juni 2010 @ 20:21:43 #10
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82803130
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef bendk het volgende:

[..]

nederland is geen democratisch land, je kunt jezelf niet meer zijn, je moet oppassen wat je zegt en de 'leiders' vinden het allemaal wel best zo.
Mss moet je het dan maar ergens anders proberen, daar zal het vast beter zijn.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82803295
quote:

[..]

Volgens mij zijn er zojuist nog democratische verkiezingen geweest, dat er ergens mensen worden gepest/lastig gevallen is heel vervelend en ik hoop dat de daders snel bestraft willen worden maar het creëert bij geen zorgen over het democratisch systeem.

Dat de burgemeester in Nederland niet word verkozen is een terechte kritiek op het democratisch gehalte van Nederland maar de relatie met dit incident is wel erg zwak.
pi_82804749
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Mss moet je het dan maar ergens anders proberen, daar zal het vast beter zijn.
zeker
pi_82806632
Iemand vanmiddag nog tv gekeken? Altijd lachen met die denen.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 21:27:24 #15
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_82807449
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef machtpen het volgende:
Iemand vanmiddag nog tv gekeken? Altijd lachen met die denen.
Carpe Libertatem
  maandag 14 juni 2010 @ 21:44:51 #16
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_82808770
Lieve donzige Bendk,

Zou je a.u.b. iets objectiver kunnen opbouwen, wanneer je idiote termen als 'democratisch zelfgekozen PVDA burgemeester' en 'ex linksrechter' niet meer zou gebruiken zou het zowaar kunnen dat ik je serieus ga nemen.

Groetjes,
Tom
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_82808834
quote:

[..]

Misschien moet je dan gewoon opdonde... oh wacht. .
pi_82812857
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef TomLievense het volgende:
Lieve donzige Bendk,

Zou je a.u.b. iets objectiver kunnen opbouwen, wanneer je idiote termen als 'democratisch zelfgekozen PVDA burgemeester' en 'ex linksrechter' niet meer zou gebruiken zou het zowaar kunnen dat ik je serieus ga nemen.

Groetjes,
Tom
Objectiever (ja, zo schrijf je dat, als mensen hier toch de spellingnazi spelen)?
Dit is nog altijd een forum met meningen.
Mensen die andermans mening niet objectief vinden
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_82814091
Ik kom op heel Fok! echt weinig tegen wat vermoeiender is dan een topic van bendk.
Wat een irritant, slecht geschreven genuil.
pi_82820465
zoals ik al zei, nederland is niet meer democratisch...hoe komt dat ?

dinsdag 15 juni 2010 @ 06:44:02 #21
307021 Samson_en_Gert
Moest kloppen, bel doet t niet
pi_82820608
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 05:27 schreef bendk het volgende:
zoals ik al zei, nederland is niet meer democratisch...hoe komt dat ?

[ afbeelding ]
Jij laat je gewoon van alles wijsmaken door de Telegraaf en Geenstijl (beide van hetzelfde concern). Je bent daarmee een mooie speelbal van de werkgeversorganisatie en de Bilderbergjes, de elite dus.

Ook al doet Wilders alsof hij anti-establishment is, hij is meer pro-establishment dan wie dan ook. En jij trapt er, net als 1.5 miljoen andere Nederlanders met open ogen in.

PVV-VVD-CDA is de natte droom van Wientjes, ook al beweert hij op TV anders. En als je dat spel niet doorziet, begrijp je niets van schaken en/of politiek.
"There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill.", John Lennon
pi_82820840
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 06:44 schreef Samson_en_Gert het volgende:

[..]

Jij laat je gewoon van alles wijsmaken door de Telegraaf en Geenstijl (beide van hetzelfde concern). Je bent daarmee een mooie speelbal van de werkgeversorganisatie en de Bilderbergjes, de elite dus.

Ook al doet Wilders alsof hij anti-establishment is, hij is meer pro-establishment dan wie dan ook. En jij trapt er, net als 1.5 miljoen andere Nederlanders met open ogen in.

PVV-VVD-CDA is de natte droom van Wientjes, ook al beweert hij op TV anders. En als je dat spel niet doorziet, begrijp je niets van schaken en/of politiek.
Vergeet je 's avonds niet je alu-hoedje ook weer af te zetten?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 07:41:27 #23
307021 Samson_en_Gert
Moest kloppen, bel doet t niet
pi_82820913
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 07:31 schreef huhggh het volgende:

[..]

Vergeet je 's avonds niet je alu-hoedje ook weer af te zetten?
Da's makkelijk hè?

Gooi er een term 'alu-hoedje' doorheen of plaats het in BNW, zodat niemand het serieus neemt.

Probeer je anders even te verplaatsen in de huid van de huidige machthebbers, wat zou jij doen in hun positie? Het is logisch dat er vuil spel gespeeld wordt, helaas is dit een menselijke eigenschap.
"There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill.", John Lennon
  dinsdag 15 juni 2010 @ 07:45:59 #24
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82820947
Weer zo'n typisch bendk sensatie-nieuws topic.... grijpt alle mogelijkheden aan om links de schuld te geven, terwijl die democratie waar ie het over heeft de afgelopen 30 jaar vaker door rechts, dan door links is bestuurd.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_82821841
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:26 schreef Tahiti het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het dichter bij huis zoeken. Fatsoenlijke mensen als maartena bijvoorbeeld, die ons elke dag vanuit het zonnige Californië komt mededelen dat de PVV de reïncarnatie is van de NSB, Geert Wilders een tweede Adolf Hitler is, en dat PVV-stemmers het grootste uitschot vormen dat er op onze aardkloot rondbanjert. Verder zijn er volgens maartena absoluut geen problemen met cultuurverrijkers en stelt de PVV-stemmer zich maar een beetje aan.

Natuurlijk, maartena, die kan het weten! Want die woont om de hoek in Californië!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')