quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar geen nood, ik ga een automatische bevochtiger in elkaar knutselen, puur omdat straks de vleeseters ook moeten blijven leven

ik ging eerst m'n school afmaken toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hadden wij nu al een trouwdatum geprikt?
zeg, ben jij inmiddels al minder rood en knapperig?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef Qwea het volgende:
ik stik ook in de usbkabelsen utpkabels. Maar het is geen wirwar

Neen, ik ben nog steeds fucking verbrand. Ik neem 's avonds maar oxycodon want ik kan ECHT NIET op mijn rug of zij liggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ging eerst m'n school afmaken toch?![]()
[..]
zeg, ben jij inmiddels al minder rood en knapperig?

overigens betwijfel ik of je nog wilt trouwen, na wat je straks in je brievenbus gaat vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hadden wij nu al een trouwdatum geprikt?

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens betwijfel ik of je nog wilt trouwen, na wat je straks in je brievenbus gaat vinden

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens betwijfel ik of je nog wilt trouwen, na wat je straks in je brievenbus gaat vinden

quote:

Jezus dan ga jij toch gewoon es bovenop Mike, ipv dat passieve gedoe elke nachtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen, ik ben nog steeds fucking verbrand. Ik neem 's avonds maar oxycodon want ik kan ECHT NIET op mijn rug of zij liggen

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus dan ga jij toch gewoon es bovenop Mike, ipv dat passieve gedoe elke nacht

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]jij denkt ook enkel maar aan neuken he!

Ha, een Ferocactusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
meet meneer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en uit nieuwsgierigheid wat voor een cactus dit dan mag wezen, even op het etiket gekeken...
[ afbeelding ]
oooooooooh, zo eentje

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |