quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
en het kralengordijn is met doorzichtige balletjes, die met roze hartjes hebben we maar laten liggen

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga de cactus zo maar meenemen naar m'n vader, voordat Nappie denkt dat het een tof nieuw speeltuintje is

Da's ook altijd met de oortjes/headsetjes en snoeren enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had echt een hele leuke roze en een blauwe, de roze ben ik kwijt![]()
Ik heb die dingen twee keer verhuisd en no matter hoe goed je ze oprolt, ze raken altijd helemaal in de knoop![]()
De blauwe hangt op de slaapkamer voor de balkondeur.
De pup speelt dr 's nachts graag mee

Heer G moet altijd overal alle snoertjes en (oude) opladers van bewaren, dus wij hebben echt twee dressoirlades vol met snoerkluwen. TomTom, opladers van telefoons, camera's enzo, usb kabeltjes voor van alles en nog wat, koptelefoontjes. Een CHAOS is hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb maar 3 snoeren, mn telefoonlader, mn usb kabel van mn camera en mn lader van mn pc, en die liggen bewust alledrie in een andere la, opgelost, slotje![]()

Pleur weg die handelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G moet altijd overal alle snoertjes en (oude) opladers van bewaren, dus wij hebben echt twee dressoirlades vol met snoerkluwen. TomTom, opladers van telefoons, camera's enzo, usb kabeltjes voor van alles en nog wat, koptelefoontjes. Een CHAOS is het

ohja, utp kabels ook nog jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef Qwea het volgende:
ik stik ook in de usbkabelsen utpkabels. Maar het is geen wirwar

het zijn de enige planten die het bij mij uithouden, en vroeger heb ik er zelfs al aardig wat vermoord door uitdrogingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg echt de rillingen van cactussen ja, die komen er bij mij dan ook echt niet in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |