Ohquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt shocking, hij werkte al bij de Free toen ik bij Virgin werkte , en wij noemden hem toen al de Free Homo.
Nou was ik vrijdag bij de Super en hij ook en toen ging die zak een beetje ergerlijk staan vertellen over dat ie naar de premiere was geweest en dat ie een meet en greet met de cast van de film gehad had ( en ik haatte hem toch al maar nu helemaal), dus ik zeg "ah crap, ook Helena? voor haar zou ik overwegen om lesbo te worden " en toen zei hij "ja nou ik zou voor Johnny overwegen om homo te worden."
En toen viel mijn bek echt open![]()
En ging ik twee minuten later mijn homovirginvriendje smssen die zei dat ik het verkeerd gehoord moest hebben
Nee hij zei het echt bloedserieus, want ik wilde dus gaan geinen en dacht toen lamahijmeentutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OhEn het kan niet dat het een grapje was of dat ie de schijn wilde ophouden?
De naam en het thuis wonen zegt geen ruk natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar ja die jongen heet Peeeeeeejturrrrrr en woont nog bij zn mams en hij doet zo met zn handjes en zegt altijd "meeeeeeid" dus hallooooooooo![]()
Ja maar normaal heet je gewoon Peter en geen Peeeeeeeejturrrrr met handbewegingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De naam en het thuis wonen zegt geen ruk natuurlijk
Maar dat met de handjes en het meiiiiiiiiiiiiiid enzo, daar zou ik ook een vermoeden van krijgen
Hoewel ik ook wel eens enorm mis heb gezeten wat dat betreft. Dat ik er echt heilig van overtuigd was dat een jongen homo was en dat niet bleek te zijn. Ik hou het er maar op dat ik het gewoon eerder door had dan hij
Hey jij~!quote:
bij paps en mamsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey jij~!
In de bieb of internet @home at last?
Hoe gaat ie?
Oh ja, ik vond je foto's op de fp van de dodenherdenking mooi
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]tis ook wel leuk
k heb alleen een hekel aan bergjes met mul zand naar boven te lopen
yeps, 4 avonden over de hei lopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die zijn daar nogal veul
![]()
Is die hele vierdaagse op de hei?
Ik moet er echt snel weer es met de honden gaan chillen aan het water
Ah hij spreekt het zelf ook zo uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar normaal heet je gewoon Peter en geen Peeeeeeeejturrrrr met handbeweging![]()
En hij loopt altijd arm in arm met zn mamsie boodschapjes te doen en zo
Dát is dan wel weer stoerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en hij is familie van iemand van de Dave Matthews band maar niet van Dave zelf
Wel gezellig, en het is ideaal wandelweerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps, 4 avonden over de hei lopen.
eerste drie dagen 10 km en vrijdag 7,5 km
Nee wij noemen m zo omdat ie dat zelf zegt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah hij spreekt het zelf ook zo uit
Ik dacht dat jij/jullie hem zo noemden. Maar that says it all wel ja, als hij het zelf ook zo zegt
[..]
Dát is dan wel weer stoer![]()
Hoi Yns!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |