Kap jij nou maar eens met je getroll zeurkousquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:12 schreef minutenman het volgende:
[..]
voor spanje zijn terwijl je zo'n troll-esque ''landen met prijzen gaan winnen''-argument handhaaft. spanje is zelfs nooit verder gekomen dan 4e plaats op het WK terwijl nederland meerdere malen in de finale stond.
flammie kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kap jij nou maar eens met je getroll zeurkous
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef bascross het volgende:
Flammie is een kut troll die je moet negeren.
Haha, die Engelsen hebben nog nooit vrouwelijk schoon gezien, lijkt het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef Saphia het volgende:
Ik weet niet of deze al is gepost.Leuk stukje in Daily Mail over nederlandse vrouwelijke supporters.
http://www.dailymail.co.u(...)e-football-fans.html
Ik vind het stuk een beetje onzin, maar wel leuk geschreven en derhalve vermakelijk.quote:
Lachen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef marcodej het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)over-oranje-GOED.xml
"Mike, it's amazing"-item van CNN over de Nederlandse supporters.
Damn, een trailer vol fusten bier bij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef marcodej het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)over-oranje-GOED.xml
"Mike, it's amazing"-item van CNN over de Nederlandse supporters.
These are models hired to promote Bavaria beerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef Saphia het volgende:
Ik weet niet of deze al is gepost.Leuk stukje in Daily Mail over nederlandse vrouwelijke supporters.
http://www.dailymail.co.u(...)e-football-fans.html
Maar het is gewoon zo, veel Nederlandse vrouwen hebben gewoon een paardegebitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
These are models hired to promote Bavaria beer
Britons,stop bashing your own women,have some pride.
Especially looking at these dutch horsey ones,nothing special really...
- slava, kiev,ukraine, 15/6/2010 15:22
![]()
ik vind het juist niet kortzichtig.. Het is een leuk stukje..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef W_Sneijder het volgende:
die belgen zijn echt zo kortzichtig he
we zijn pas 1 wedstrijd onderweg en opeens is nederland duitsland en vice versa.
-.-
Nou ja, het is in ieder geval wat voorbarig en het lijkt er ook niet echt op of de man b.v. de voorbereiding van Nederland heeft gezien. Duitsland is überhaupt het enige land dat ik nog frivool heb zien voetballen. Het is wel weer eens leuk om zo'n stukje te lezen waarin niet weer op de automatische piloot een riedeltje over 'arrogante Hollanders die wel weer even denken wereldkampioen te worden' wordt opgelepeld, maar eens gewoon daadwerkelijk naar de realiteit gekeken wordt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik vind het juist niet kortzichtig.. Het is een leuk stukje..
Volgens mij is het een sarcastische opmerkingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dat zeg ik nou hier al de hele tijdMaar dan ben je ineens een domme troll
Ach welnee, het is gewoon een grappig stukje. Over hoe de Vlamingen naar Nederland kijken tijdens het WK en ook over hoe ze zichzelf zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef W_Sneijder het volgende:
die belgen zijn echt zo kortzichtig he
we zijn pas 1 wedstrijd onderweg en opeens is nederland duitsland en vice versa.
-.-
Nou Snoeks, die kun je in je zak steken.quote:En dat commentaar op de NOS dan. Een normale Nederlandse commentator moedigt het team bij 2-0 aan om de derde goal nog veel mooier te maken. Gisteren regende het opmerkingen als 'de neutrale toeschouwer heeft hier niets aan, maar we hebben de drie punten en dat is het belangrijkste'. Deze commentator leek wel een Belg, zo bang."
Oh joepiedepoepie, een finale vol afzwaaiers en ballen die niet aankomen, schutterende keepers en dode spelmomenten die dood blijven. Komt dat zien mensen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval al in het stadion gespeeld waar de finale zal plaatsvinden, dus wat dat betreft kan dat een klein voordeel zijn. Je weet met welke omstandigheden je te maken hebt (hoogte, vochtigheid, luchtdruk etc...).
Waar is Flammie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Brazilie, Duitsland, Spanje zijn wel kanshebbers op de titel
Dan kijk je nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh joepiedepoepie, een finale vol afzwaaiers en ballen die niet aankomen, schutterende keepers en dode spelmomenten die dood blijven. Komt dat zien mensen!
Precies, die personen moeten dan maar niet kijken.quote:
Gaat heel zeker niet gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef tjoptjop het volgende:
Dat zou toch wat zijn. Dat Nederland Duitsland op z'n Duits verslaat in de KO fase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |