abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82826498
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ja misschien, misschien ook niet. Het is leuk als ze winnen. Wat zijn volgens jou de goede landen?
Brazilie, Duitsland, Spanje zijn wel kanshebbers op de titel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:23:38 #152
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82826500
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Demy de Zeus
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_82826757
van voetbalzone:
quote:
De buitenlandse media waren eensgezind. Oranje had bepaald geen indruk gemaakt. "Zo veel klassespelers, zo slecht voetbal'', begon het Duitse Bild. "Bij de Nederlandse zege op Denemarken maakten legendes als Zidane, Cruijff en Platini op de VIP-tribune liever een praatje dan dat ze naar de wedstrijd keken.''
"Electrische Elia zorgt voor de enige opschudding'', vond de Daily Mail.
Nederland is gewoon slecht
De duitsers zijn hard in hun oordeel maar hebben gewoon gelijk. Duitsland was verfrissend en Nederland oersaai
pi_82826996
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:29 schreef Flammie het volgende:
van voetbalzone:
[..]

De duitsers zijn hard in hun oordeel maar hebben gewoon gelijk. Duitsland was verfrissend en Nederland oersaai
Lekker boeiend
2-0 overwinning, nooit in de problemen geweest.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_82827067
Ik kan me best voorstellen dat het voor sommige mensen in deze oranje-gekte vermakelijk is om een dissonant te zijn. Maar is het niet veel leuker af en toe gewoon een rake opmerking te maken in plaats van keer op keer zo dom te overdrijven? Ik weet het, alle aandacht is welkom, maar op deze manier moet het toch zo langzamerhand zelfs voor jullie wel gaan vervelen.
pi_82827101
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:36 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Lekker boeiend
2-0 overwinning, nooit in de problemen geweest.
1e helft niet gezien zeker? Genoeg kansen voor de Denen hoor V.Marwijk maakte zich ook al boos erover maar goed, jij weet het vast beter dan de internationale pers en de bondscoach
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:42:42 #157
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_82827234
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:39 schreef Flammie het volgende:

[..]

1e helft niet gezien zeker? Genoeg kansen voor de Denen hoor V.Marwijk maakte zich ook al boos erover maar goed, jij weet het vast beter dan de internationale pers en de bondscoach
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nope.. ik support Oranje alleen geef ik het allemaal niet zo veel kans
Je houdt niet van de Oranjegekte, je vindt het terecht dat die Bavariababes zijn gearresteerd, want:
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Flammie het volgende:
regels zijn regels
en daarnaast heb je amper vertrouwen dat Nederland de groepsfase doorkomt, dat de "echte" goeie landen Nederland wel zullen inmaken. En dan ben je ook nog voor de Duitsers Lekkere support
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:43:15 #158
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82827259
quote:
van voetbalzone:
[..]

Het was inderdaad een saaie wedstrijd, maar goed er komen nog wel meer wedstrijden dus tijd genoeg om daar wat aan te doen. Dat gezeik na 1 mindere wedstrijd
.
pi_82827598
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:38 schreef schuimjosti het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat het voor sommige mensen in deze oranje-gekte vermakelijk is om een dissonant te zijn. Maar is het niet veel leuker af en toe gewoon een rake opmerking te maken in plaats van keer op keer zo dom te overdrijven? Ik weet het, alle aandacht is welkom, maar op deze manier moet het toch zo langzamerhand zelfs voor jullie wel gaan vervelen.
Dit dus.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:57:26 #160
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_82827775
quote:
van voetbalzone:
[..]

Engeland moet niet leuk doen, bij hun team was Green de enige die voor vermaak zorgde.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:13:45 #161
248356 BroodjeBamihap
OddsOddsOdds--->Hiddinkhitt
pi_82828349
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

[..]

Je houdt niet van de Oranjegekte, je vindt het terecht dat die Bavariababes zijn gearresteerd, want:
[..]

en daarnaast heb je amper vertrouwen dat Nederland de groepsfase doorkomt, dat de "echte" goeie landen Nederland wel zullen inmaken. En dan ben je ook nog voor de Duitsers Lekkere support
Dit.
When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
pi_82828469
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

[..]

[..]

ach niet reageren op die oranje trol joh
pi_82828552
Le Monde weet waarom Cruijff in 1978 niet meeging: hij was te fel gekant tegen het regime-Videla.
Interessant.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:23:05 #164
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_82828690
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ach niet reageren op die oranje trol joh
Idd, simpele formule, dont feed the trolls.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_82829911
De pers is best verdeeld zo te zien... sommigen hebben forse kritiek, anderen zeggen dat we een prima pot gespeeld hebben

Nou ja, misschien wel beter zo i.p.v. meteen helemaal de hemel ingepraat te worden... laten we deze keer maar iets later pieken dan. Tijdens de finale ofzo
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_82830015
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Henno het volgende:
De pers is best verdeeld zo te zien... sommigen hebben forse kritiek, anderen zeggen dat we een prima pot gespeeld hebben

Nou ja, laten we deze keer maar iets later pieken dan. Tijdens de finale ofzo
We hebben in ieder geval al in het stadion gespeeld waar de finale zal plaatsvinden, dus wat dat betreft kan dat een klein voordeel zijn. Je weet met welke omstandigheden je te maken hebt (hoogte, vochtigheid, luchtdruk etc...).
pi_82830156

The Star, Zuid-Afrikaanse krant, wat nou voetbal, Bavaria meisjes!
pi_82830416
quote:
'De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa'

GROOT-BIJGAARDEN - In de Belgische krant De Standaard is vandaag een opmerkelijke column te lezen van ex-Nederlandcorrespondent Steven De Foer. "De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa", concludeert hij na de matige wedstrijd van Oranje.

"Die Duitsers zien spelen zondagavond? Champagnevoetbal, of noemen ze dat daar Sektfussball? Die kwikzilveren Özil, dat leek wel een Braziliaan. De Mannschaft de Brazilianen van Europa? Kan niet, dat waren toch de Nederlanders? Die Hollanders zien spelen gisternamiddag? Zeventig minuten lang was het niet om aan te zien. Veel grote namen, maar geen hoogstandjes of emoties, geen kansen - tot de Denen zelf een domme own goal maakten. Na negentig minuten wonnen de Nederlanders wel netjes. De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa", klinkt het.

De Foer was van 1997 tot 2000 correspondent in ons land voor De Standaard. Hij heeft heimwee naar het Oranje van Kluivert, Seedorf en de broertjes De Boer. "Het Nederlandse team hoort arrogantie uit te stralen, zijn aanhang hoort schreeuwerig te zijn, hun media horen de wereldtitel te eisen en de hele natie hoort in zak en as te zitten na de onverwachte uitschakeling. Wij spelen het leukste en aanvallendste voetbal, waarom weigeren de voetbalgoden dat te belonen?"

Redelijkheidsvirus
"Maar dit jaar is het anders. Je zag het al meteen in de tribunes van het Sokkerstadion. Minder schreeuwerig oranje. Vrouwen in een DutchDress. Vergeleken met de gebruikelijke dronken idioten met een pluchen koe op hun hoofd, leken ze haast... gereserveerd. Ronduit schokkend was de peiling vorige week, waaruit bleek dat twaalf procent van de Nederlanders Oranje wereldkampioen zien worden. Twaalf procent? Wat voor akelig redelijkheidsvirus is er over Nederland gewaaid?"

"Helaas zijn redelijkheid en terughoudendheid ook in het spel geslopen. Oranje hoort te staan voor Robben en Van Persie, voor genialiteit en speelsheid, niet voor Van Bommel en De Jong en goede balrecuperatie. Van zulke teams zijn er al genoeg op deze Wereldbeker. En dat commentaar op de NOS dan. Een normale Nederlandse commentator moedigt het team bij 2-0 aan om de derde goal nog veel mooier te maken. Gisteren regende het opmerkingen als 'de neutrale toeschouwer heeft hier niets aan, maar we hebben de drie punten en dat is het belangrijkste'. Deze commentator leek wel een Belg, zo bang."

Nederland wereldkampioen
De Foer wijst meteen de schuldige aan: "Het komt door die trainer, Bert van Marwijk. Komt uit Deventer. Geen Hollander. Speelde voor MVV en Fortuna Sittard, en één keer voor Oranje. Van zo'n man kun je echt niet verwachten dat hij frivool voetbal predikt. Hij heeft zich waarschijnlijk geërgerd aan de creativiteit van Elia en Affalay. Nergens voor nodig, zag je Van Marwijk denken. Als we de goede organisatie maar niet uit het oog verliezen en geen onnodige risico's meer nemen. Zó onhollands, foei."

Hóe Duits Nederland dan geworden is? "Volgens mij wordt Nederland wereldkampioen. Na een heel lelijke, doelpuntenloze finale. Met de strafschoppen." Zó Duits.
pi_82831163
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:01 schreef Zwieperdepiep het volgende:

[..]

quote:
Ronduit schokkend was de peiling vorige week, waaruit bleek dat twaalf procent van de Nederlanders Oranje wereldkampioen zien worden. Twaalf procent? Wat voor akelig redelijkheidsvirus is er over Nederland gewaaid?"
pi_82831606
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[..]

En dat zeg ik nou hier al de hele tijd Maar dan ben je ineens een domme troll
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 juni 2010 @ 14:14:20 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_82833457
Leuk stukje

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_82835248
Ik weet niet of deze al is gepost.Leuk stukje in Daily Mail over nederlandse vrouwelijke supporters.

http://www.dailymail.co.u(...)e-football-fans.html
  Redactie Frontpage dinsdag 15 juni 2010 @ 15:05:11 #173
145738 superworm
is erbij
pi_82835375
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef Saphia het volgende:
Ik weet niet of deze al is gepost.Leuk stukje in Daily Mail over nederlandse vrouwelijke supporters.

http://www.dailymail.co.u(...)e-football-fans.html
Whahah, gewoon een excuus om boobies te laten zien, en nog Bavaria reclame boobies ook. Géniaal van Bavaria dit.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_82835549
Ik ben blij dat Nederland een keer de Duitse mentaliteit heeft, misschien halen we dan eindelijk een keer de finale.

En Bert is helemaal een held, door op z'n Duits vast te houden aan een degelijke vaste basiself.

Ik heb er al vertrouwen dat we met lelijk voetbal eindelijk ver gaan komen
٩๏̯͡๏)۶
pi_82835699
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:29 schreef Flammie het volgende:

[..]

En dat zeg ik nou hier al de hele tijd Maar dan ben je ineens een domme troll
voor spanje zijn terwijl je zo'n troll-esque ''landen met prijzen gaan winnen''-argument handhaaft. spanje is zelfs nooit verder gekomen dan 4e plaats op het WK terwijl nederland meerdere malen in de finale stond.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')