quote:
Wat is er nou leuk aan voetbal kijken in je eentje met je chick?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:05 schreef Skylark. het volgende:
Mijn broertje koos vandaag voor z'n chick ipv z'n matties.
Nouja, gelukkig is het bij mijne niet zo erg. Die wil nog wel mee naar de kroeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso voetbal kijken met chicks. Ik annoyde me weer dood vandaag.
Zooo wispelturig. xDquote:
Je wil een voe gif en nu ben je verdrietig omdat ik je voor ben en een spang moment heb gecaptured.quote:
Je UI.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je wil een voe gif en nu ben je verdrietig omdat ik je voor ben en een spang moment heb gecaptured.
Zie je, sommige mensen herkennen quality.quote:
Gast, je bent nog wispelturiger dan wd. Met je icon die je vijf minuten had.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Skylarks wegen zijn ondoorgrondelijk.
Ik dacht dat je BobbyB was bij je 1e reactie.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je wil een voe gif en nu ben je verdrietig omdat ik je voor ben en een spang moment heb gecaptured.
Je denkt ik heb tijd ofzo. wacht ik ga nu voor je kijken.quote:
I had my reasons.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, je bent nog wispelturiger dan wd. Met je icon die je vijf minuten had.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je denkt ik heb tijd ofzo. wacht ik ga nu voor je kijken.
Hoe kun je nou 1-0 japan voorspellen?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef MouzurX het volgende:
Noh nederland - denemarken 2-0 en japan kameroen 1-0 had ik voorspeld
Postte hij een slechte grap met eenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je BobbyB was bij je 1e reactie.
-PI dan?
Nee, hij had een lichtgekleurde vrouwen-UI.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Postte hij een slechte grap met een [ afbeelding ]-PI dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |