quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tuullijk! Pm me maar even! Verzendkosten iets van 6 dollar ofzo...
Vanochtend: pakketjeuh!Mai and Jays hebben weer aan me verdiend! *sorry Vamperotica en Miss Moana, helaas nog geen TD
*
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Nubar, valt het op?
Na het inrichten van de Helmer gelijk een paar in de verkoop gegooid voor een klein prijsje (zie swaptopic!)
Yep, van de Prisms collectie. Maar zoals je kan zien is die holo niet echt superholo ofzoquote:
Jij ook al een blogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Holyme het volgende:
[..]
Yep, van de Prisms collectie. Maar zoals je kan zien is die holo niet echt superholo ofzoStaan nog 2 andere foto's op m'n blog
Essie After Sex.... Moest hem hebben, alleen die naam al, haha! Hij is ook nog eens mooi though...quote:
De mijne woensdag dus dan wil ik hem ook vandaag!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
Essie After Sex.... Moest hem hebben, alleen die naam al, haha! Hij is ook nog eens mooi though...
@Delta Cephei: mijne was vorige week dinsdag verzonden!
Whehehehehe, zo ging het ongeveer ja!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef milka82 het volgende:
@ Lindy: Joe falert! Wel een hele mooie faal trouwens, zie je al die Boots winkels al afschuimen met een wilde blik in de ogen *ik wil Models Own!*
Een beetje zoetjes is ie inderdaad wel, maar da's ook wel eens leuk vind ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef Holyme het volgende:
Thanks all
AmyGrace, jaa tuurlijk blijf ik hier ook posten
Lindytje,en ik vind 'm ook wel mooi, maar een beetje zoetjes zeg maar
En zonder zon past ie niet geweldig bij m'n huidskleur.
Pm gestuurd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Vanochtend: pakketjeuh!Mai and Jays hebben weer aan me verdiend! *sorry Vamperotica en Miss Moana, helaas nog geen TD
*
[ afbeelding ]
Na het inrichten van de Helmer gelijk een paar in de verkoop gegooid voor een klein prijsje (zie swaptopic!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boehoe... die TD tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
*
[ afbeelding ]
Maar het IS gewoon zo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha, iemand zegt dat mijn nagels mooi worden en meteen 10 keer responsbedankt!
Op de andere foto's doe ik vanavond weer reageren
zal zo ff een raadjeplaatje in elkaar knutselenquote:
ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha, iemand zegt dat mijn nagels mooi worden en meteen 10 keer responsbedankt!
Op de andere foto's doe ik vanavond weer reageren
Ja, maar dan zijn ze 3 euro per stuk ofzo.. Dan is op eBay bestellen echt voordeliger.. ik had er toen 24 voor ¤14..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Weet iemand webshops die deze dingen verkopen (geen ebay dus)?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zal zo ff een raadjeplaatje in elkaar knutselen
[..]
ik ben gewoon jaloers
Hm, hm, maar ik heb geen ebay account. Dus alsnog op zoek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn ze 3 euro per stuk ofzo.. Dan is op eBay bestellen echt voordeliger.. ik had er toen 24 voor ¤14..
Sowwie hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
En raadplaatjes zijn irritant, want als iedereen gaat raden staat er zo weer een hele pagina vol met niks. Of ben ik de enige die dat vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |