Ow wachten duurt zo lang!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tuullijk! Pm me maar even! Verzendkosten iets van 6 dollar ofzo...
Vanochtend: pakketjeuh!Mai and Jays hebben weer aan me verdiend! *sorry Vamperotica en Miss Moana, helaas nog geen TD
*
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Nubar, valt het op?
Na het inrichten van de Helmer gelijk een paar in de verkoop gegooid voor een klein prijsje (zie swaptopic!)
Mooi!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:30 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Spelen met hipstamatic en CG For Audrey
Gaaf!!! Waar haal je die pigmenten vandaan? Tof joh!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef Khepera het volgende:
Bedankt voor de welkoms!
[..]
For Audrey is ook al zo'n mooie kleur, zouden ze Audrey Hepburn bedoelen? Mooie nagels heb jij, die van mij bladderen altijd af.
Zelf heb ik laatst wat lakjes gemaakt met pigment en gewone doorzichtige lak, dit was het resultaat:
Pigment:
[ afbeelding ]
Swatches:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, wat een prachtig kleurtjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Welkom!
Oeh, waar komen die pigmenten vandaan?![]()
NOTD
Koh - Midnight blue
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar die ongeveer middelste lichte blauwige kleur!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe color club collectie
[..]
Ik ga zo eens zoeken na grotere foto'squote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die ongeveer middelste lichte blauwige kleur!
http://www.buyincoins.com(...)en-product-1457.htmlquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Weet iemand webshops die deze dingen verkopen (geen ebay dus)?
[ afbeelding ]
Dat is mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef Khepera het volgende:
Bedankt voor de welkoms!
[..]
For Audrey is ook al zo'n mooie kleur, zouden ze Audrey Hepburn bedoelen? Mooie nagels heb jij, die van mij bladderen altijd af.
Zelf heb ik laatst wat lakjes gemaakt met pigment en gewone doorzichtige lak, dit was het resultaat:
Pigment:
[ afbeelding ]
Swatches:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fuckyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik krijg net pakketje van Mai and Jays binnen en ik mis gewoon 2 lakjes die wel betaald zijn!
De 2x Claire's Mood Polish Daring/Innocent dus..![]()
die heb ik ook, hij is best mooi, maar ik vind 'm ook saai voor mijn doen. Heb bijna altijd juist knalkleuren op namelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Guess. het volgende:
Ik heb gelakt met H&M cha cha,saai kleurtje voor mijn doen.
Even foto van internet gepakt hoor (batterij van m'n toestel moet vol blijven hihi)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Even foto van internet gepakt hoor (batterij van m'n toestel moet vol blijven hihi)
[ afbeelding ]
Mooi naatje!! Maar zijn die ook al niet een tijdje op? Al hadden ze dat natuurlijk moeten melden en je er niet voor moeten laten betalen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik krijg net pakketje van Mai and Jays binnen en ik mis gewoon 2 lakjes die wel betaald zijn!
De 2x Claire's Mood Polish Daring/Innocent dus..![]()
ik denk niet dat het die bank een biet uitmaakt eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
fucky![]()
Het is ook niet echt mijn kleurtje maar moet morgen naar de bank dus een beetje representatief is wel fijn!
Zeg waar blijft die kleine!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
[ afbeelding ]
Niceeeequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
foto in de zon werd ook niet echt beter, dus hier maar een foto onder het licht
Voor mezelf welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat het die bank een biet uitmaakt eerlijk gezegd![]()
Altijd wat..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
fucky![]()
Het is ook niet echt mijn kleurtje maar moet morgen naar de bank dus een beetje representatief is wel fijn!
Ik wil het best voor je doen, maar als ik de lakjes naar je toe stuur komt vaak maar opeens de helft aan en verdwijnt de andere helft op mysterieuze wijzequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef miss--moana het volgende:
Ow een vraagje![]()
Wie wil voor mijn een bestelling doen bij TD?
Mijn paypal doet heel vreemd en durf het daardoor niet echt meer te gebruiken...
Thanks.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:09 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)en-product-1457.html
Dat misschien iets?
Ze hebben ook andere nageldingen trouwens
Je kan ook meteen een ander shipping adres ingeven hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je doen, maar als ik de lakjes naar je toe stuur komt vaak maar opeens de helft aan en verdwijnt de andere helft op mysterieuze wijze![]()
![]()
Ik wil je best helpen, stuur maar een PM.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef miss--moana het volgende:
Ow een vraagje![]()
Wie wil voor mijn een bestelling doen bij TD?
Mijn paypal doet heel vreemd en durf het daardoor niet echt meer te gebruiken...
Waaaauw.. ik vind ze allebei mooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef mirannie het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)-vs-us-versions.htmlWTF!! Was ik swatches aan het kijken van ds lakjes en dan kom ik dit tegen. Vind de US versie niks, maar de JP versie erg mooi!!! Die zal helemaal wel onmogelijk te vinden zijn *zucht*
@ Delta
Mooi pakketje!! En voor een roze is die Nubar echt wel leuk!
Prizequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, stuur maar een PM.
@Delta, welke naam heeft de roze nubar?Die is nice!
![]()
Wat een gave bestellingen. ^^.
Mijn post ondertussen al binnen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je doen, maar als ik de lakjes naar je toe stuur komt vaak maar opeens de helft aan en verdwijnt de andere helft op mysterieuze wijze![]()
![]()
Gaaaaaf!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
foto in de zon werd ook niet echt beter, dus hier maar een foto onder het licht
Ik vind US wel mooier in het flesje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef mirannie het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)-vs-us-versions.htmlWTF!! Was ik swatches aan het kijken van ds lakjes en dan kom ik dit tegen. Vind de US versie niks, maar de JP versie erg mooi!!! Die zal helemaal wel onmogelijk te vinden zijn *zucht*
@ Delta
Mooi pakketje!! En voor een roze is die Nubar echt wel leuk!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik nagellak naar amerika wil sturen, moet ik dan allemaal dingen op het postkantoor invullen? Aangezien bij pakketjes uit amerika de waarde en wat erin zit op zo'n speciaal briefje staat.
quote:Let op wanneer u goederen buiten de Europese Unie stuurt. Hiervoor is een douaneverklaring (CN22) nodig. Zijn uw goederen meer dan ¤ 425,– waard, dan dient u zelf een extra douaneverklaring (C23) in te vullen.
ik heb 1 keer wat bij ze besteld, was op zich wel goeie levering enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:50 schreef FijieStar het volgende:
Vraagje: Is die euro discount site in de OP goed (zie: betrouwbaar qua levering, en/of goede producten?)
quote:
Dank jullie wel!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]
Gaaf!!! Waar haal je die pigmenten vandaan? Tof joh!
[..]
Wauw, wat een prachtig kleurtje
Moet je een fietsenmaker lief aankijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef Khepera het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel!
Die pigmenten heb ik gehad van mijn "stief"papa, hij werkt in de coatings. Verder heb ik ze gewoon in de blanke lak gekieperd en goed gemixt door te rollen. 'k heb helaas geen mengballetjes ervoor.
Ja een hele mooie kleurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
Essie After Sex.... Moest hem hebben, alleen die naam al, haha! Hij is ook nog eens mooi though...
@Delta Cephei: mijne was vorige week dinsdag verzonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |