Nou ja, mijn ouders zijn deze week op vakantie, ik niet. Dus ik hoop van niet :pquote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef FoK-gebruiker het volgende:
Lijkt me een verkenningsmissie ... komt hij gezellig terug met zijn kampeervriendjes, zodra jij en je toffe ouders met vakantie zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:53 schreef Frollo het volgende:
En toen?
Ik heb zelf ook weleens in een huis gewoond dus ik ben nieuwsgierig hoe het afgelopen is.
Je bent alleen thuis? Dan zou ik er maar rekening mee houden, dat je binnen 1 week vanaf nu anaal uitgewoond wordt door een wilde groep 'Frans Bauer'-fansquote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef Captainblub het volgende:
[..]
Nou ja, mijn ouders zijn deze week op vakantie, ik niet. Dus ik hoop van niet :p
Dat moet haast wel!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik ook! Zou het toevallig het zelfde huis zijn?
![]()
Same here.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef Fortitude het volgende:
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om dit te doen.
Ja hij is alleen de letters vergetenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Deetch het volgende:
ik zou de politie bellen, heb je het nummer nummerbord opgeschreven?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja hij zij is alleen de letters vergeten___!
Ik heb alleen het lef er niet voorquote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef Fortitude het volgende:
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om dit te doen.
Ja maar ik weet nietquote:Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mwa bij mij was het meer dat ik die mensen niet wou storen met mijn nostalgische onzin.
Okequote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Als je het niet vertrouwt gewoon om bewijs vragen. Foto's, papieren, huissleutels enz...
Logisch want het is nota bene nu jouw / jullie privé bezit. Beetje raar iets eigenlijk. Aan de ene kant heb je iets van dat gun ik je wel, en aan de andere kant rot op dit is mijn huis.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet
Het zou vreemd zijn als iedereen het zou doen ik moet er niet aan denken dat iemand hier opeens voor mijn deur staat
Ja preciesquote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Logisch want het is nota bene nu jouw / jullie privé bezit. Beetje raar iets eigenlijk. Aan de ene kant heb je iets van dat gun ik je wel, en aan de andere kant rot op dit is mijn huis.
Gewoon langsgaan en zeggen dat je hun kind benquote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Het is gewoon een beetje dubbel haha
Misschien zou ik het ooit nog is doen maar ik zou eerst bellen of ander contact zoeken
Niet zomaar aanbellen van ; HOI MAG IK NAAR BINNEN![]()
Omdat ik toch wel snap dat het leuk is voor die zoon omdat kamertje te zien als hij dat graag wil. Maargoed, het was blijkbaar niet belangrijk want hij is niet meer teruggekomen.quote:
Ik zou hem achtervolgen en als ie dan bij andere deuren aanbelt met hetzelfde verhaal, confronteren. Opnemen op verborgen camera en opsturen naar albertostegeman@sbs6.nlquote:Op maandag 14 juni 2010 19:04 schreef Captainblub het volgende:
[..]
Omdat ik toch wel snap dat het leuk is voor die zoon omdat kamertje te zien als hij dat graag wil. Maargoed, het was blijkbaar niet belangrijk want hij is niet meer teruggekomen.
Vind je het gek?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef mazaru het volgende:
Ik woon in nieuwbouw en alle huizen waar ik gewoond heb, bestaan niet meer
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:04 schreef Captainblub het volgende:
[..]
Omdat ik toch wel snap dat het leuk is voor die zoon omdat kamertje te zien als hij dat graag wil.
Zo pauper, nooit geld gehad voor een groter huis zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kom regelmatig in de kamer waar ik ben geboren omdat m'n ouders nog steeds in hetzelfde huis wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |