zou de media ook niet vertrouwen, de grootste vrienden van joran.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef sesame het volgende:
[..]
Haha nee laten we het vooral niet over de ruk-google-vertalingen gaan hebben.
Maar hier staat echt een amigo en niet iets van een vertegenwoordiger van Nederland (zoals bijv. wel in de bekentenis van Joran).
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:54 schreef Nadine26 het volgende:
Als je deze teksten mooi zou afdrukken op geschept papier, en je doet er een dure kaft omheen, kan het zo doorgaan voor hogere poëzie:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:00 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar de vrije vertaling is± / Hij schijt peentjes
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:55 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zou de media ook niet vertrouwen, de grootste vrienden van joran.
edit : het zal toch niet waar zijn he( waar is peter ??)
quote:Advocaat Van der Sloot stopt
Uitgegeven: 14 juni 2010 17:47
Laatst gewijzigd: 14 juni 2010 17:50
LIMA - Máximo Altez, de advocaat van de in Peru van moord verdachte Joran van der Sloot, legt de zaak zeer binnenkort neer, omdat zijn familie 'veel problemen heeft gehad'.
Dat meldde het Peruaanse radiostation RPP maandag. Volgens het radiostation zei Altez dat er in de komende dagen familie van Van der Sloot naar Peru komt om een nieuwe advocaat te zoeken.
De familie van de eind mei vermoorde, 21-jarige Peruaanse Stephany Flores Ramírez, wil een levenslange gevangenisstraf voor Van der Sloot.
Een raadsman van de familie zou met extra bewijzen komen om die eis te rechtvaardigen. De aanklacht luidt momenteel moord met voorbedachte rade, waarvoor de maximumstraf in Peru 35 jaar cel is.
Bekentenis
De 22-jarige Van der Sloot wordt ervan verdacht Flores op 30 mei in zijn hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima te hebben vermoord.
Hij heeft tegenover de Peruaanse politie een bekentenis afgelegd waarin hij stelt de vrouw in een vlaag van woede te hebben omgebracht. Hij verblijft in een gevangenis in het noorden van Lima in afwachting van zijn proces.
© ANP
Ik hou wel van spontane mensenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Die lijn is ook erg dun.Maar voorbedachte rade is vaak toch dat je thuis (of waarever) bedenkt; Okay, ik ga Henk vermoorden. Dan pak je een mes, stap je op je fiets, rijdt richting zijn huis en steekt Henk dood.
Spontaan is: Henk noemt je moeder een hoer, jij grijpt een mes die je toevallig in je zak hebt zitten en steekt Henk dood.
En dan heb je nog dood door schuld; Henk noemt je moeder een hoer, jij duwt Henk, Henk komt ongelukkig ten val op een stoepje en sterft ter plekke.
Ik vermoed dat die advocaat en zijn familie bedreigd is. Zo gaat dat in Zuid Amerika wanneer er invloedrijke personen aan deel zijn aan de tegenpartij.quote:
Het zou fijn zijn als hij die 'problemen' van zijn familie zou specificeren: problemen in het algemeen, of meer iets in de richting van bedreigingen n.a.v. de Joran-zaak? Dat tweede, neem ik aan, maar dan lijkt die reactie me wel wat overdreven voor een advocaat. Of is er in Peru een Fatwa over Joran uitgeroepen?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef Dynd het volgende:
LIMA - Máximo Altez, de advocaat van de in Peru van moord verdachte Joran van der Sloot, legt de zaak zeer binnenkort neer, omdat zijn familie 'veel problemen heeft gehad'.
Tja, of het moet een advocaat zijn uit een ander Spaans sprekend land die heel goed op de hoogte is van het Peruviaans rechtstelsel.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef sig000 het volgende:
Geen advocaat gaat Joran hieruit nog redden, is weggegooid geld.
Dat vetgedrukte dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als hij die 'problemen' van zijn familie zou specificeren: problemen in het algemeen, of meer iets in de richting van bedreigingen n.a.v. de Joran-zaak? Dat tweede, neem ik aan, maar dan lijkt die reactie me wel wat overdreven voor een advocaat. Of is er in Peru een Fatwa over Joran uitgeroepen?![]()
Dat zou misschien nog wel een optie zijn maar die zijn vast erg duur.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, of het moet een advocaat zijn uit een ander Spaans sprekend land die heel goed op de hoogte is van het Peruviaans rechtstelsel.
Jeetje kan dat zo erg oplopen daar ?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, officieel bestaat er geen levenslang in Peru.
Maar op roofmoord kan dat weer wel door accumulatie van straffen. Dus roof, moord, bendevorming, vluchten etc etc.
Dan kan men al snel op 100 jaar komen, wat gelijkstaat aan levenslang.
De auto stelen krijgt ie sowieso op zijn dak en elke aanklacht die ze maar kunnen hardmaken, dat telt lekker op.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Jeetje kan dat zo erg oplopen daar ?
Toedienen van ghb en een auto stelen zal ook wel strafbaar zijn daar .
Dacht dat er nog 107 andere Nederlanders daar vastzitten,quote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef Ringo het volgende:
Zeg, Mister Vandersloot is toch niet de enige kaaskop die in Verweggistan met de ratten mag tukken?
de ouste mens is ouder dan 122 dacht ik, dus JORAN het kan nog hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, officieel bestaat er geen levenslang in Peru.
Maar op roofmoord kan dat weer wel door accumulatie van straffen. Dus roof, moord, bendevorming, vluchten etc etc.
Dan kan men al snel op 100 jaar komen, wat gelijkstaat aan levenslang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |