Ja echt, als 2 druppels waterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:46 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Het begint steeds mee op JAPAN te lijken...
Wat is er dan?quote:
De sushi restaurants schieten ook als paddenstoelen uit de grond, vermoed dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:46 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Het begint steeds mee op JAPAN te lijken...
Na een paar diners om met de betrokken bestuurders over hun carrière in de bouwwereld te praten krijgt het plotseling een bouwbestemming. Uiteraard met de bedoeling om de regio een economische impuls te geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Grond met bouwbestemming?
Die komt er ook. Goede bestuurders zitten daarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Na een paar diners om met de betrokken bestuurder over hun carrière in de bouwwereld te praten krijgt het plotseling een bouwbestemming. Uiteraard met de bedoeling om de regio een economische impuls te geven.
Tja.... dat ze in sommige delen van de wereld corruptie heel normaal vinden...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die komt er ook. Goede bestuurders zitten daar
Als je op de hoogte bent van corruptie moet je dat meldenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja.... dat ze in sommige delen van de wereld corruptie heel normaal vinden...
Bij wie? Denk jij dat ze daar actie op ondernemen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je op de hoogte bent van corruptie moet je dat melden
Politie of NMA, als je het zo goed onderbouwt als hier lachen ze je ongetwijfeld uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bij wie? Denk jij dat ze daar actie op ondernemen?
Ze lachen je daar als 'nukubu' toch wel uit DAMquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Politie of NMA, als je het zo goed onderbouwt als hier lachen ze je ongetwijfeld uit
Dat ligt aan jou maar daar zal je vast veel ervaring mee hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze lachen je daar als 'nukubu' toch wel uit DAM
Dat hebben we gezien bij de bouwfraude hoe slecht onze overheid dat aangepakt heeft. En hoe zat het ook weer met die exbestuurder van koop tjuchem die klokkeluider was, die heeft er zelf veel meer problemen van ondervonden als de corrupte zooi op hun bord hebben gekregen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Politie of NMA, als je het zo goed onderbouwt als hier lachen ze je ongetwijfeld uit
Ik kan wel zien dat jij nooit aangifte hebt hoeven doen, ander voelde je op zijn minst enige sympathiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat ligt aan jou maar daar zal je vast veel ervaring mee hebben.
Heeft iemand van je vriendjes nog een huis verkocht of is er weer een failliet verklaard?
True.... juist omdat ze zelf niet deugen hebben ze een broertje dood aan klokkenluiders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef Basp1 het volgende:
Dat hebben we gezien bij de bouwfraude hoe slecht onze overheid dat aangepakt heeft. En hoe zat het ook weer met die exbestuurder van koop tjuchem die klokkeluider was, die heeft er zelf veel meer problemen van ondervonden als de corrupte zooi op hun bord hebben gekregen.
Gebeurt de bouwfraude nu weer dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien bij de bouwfraude hoe slecht onze overheid dat aangepakt heeft. En hoe zat het ook weer met die exbestuurder van koop tjuchem die klokkeluider was, die heeft er zelf veel meer problemen van ondervonden als de corrupte zooi op hun bord hebben gekregen.
Ik weet wel dat het met aanbesteding van bouwerken voor de overheden niet helemaal juist loopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gebeurt de bouwfraude nu weer dan?
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef bluesparkle het volgende:
Wat voor mij belangrijk is, hogere mate van comfort en woongenot, extra woonruimte en na 30 jaar is de woning eigendom en kan ik op alleen onderhoudskosten en verzekering blijven wonen
Je mag heb dan verkopen met 'verlies' hoewel, een huurwoning kost gewoon geld, dus waarom een koopwoning nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef bluesparkle het volgende:
En als ik het zat ben in Nederland verkoop ik de woning (mag ook zonder winst) en vertrek naar het buitenland.![]()
Omdat je met een koopwoning weer in het spelletje Vraag & Aanbod terecht komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je mag heb dan verkopen met 'verlies' hoewel, een huurwoning kost gewoon geld, dus waarom een koopwoning niet
Er moet zoveel ik mag ook niet door rood fietsen, en elke pool waarvan ik denk dat deze zwart klust moet ik ook maar bij meld misdaad anoniem aangeven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je wel, is je burgerplicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |