abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82965670
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 08:46 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Het begint steeds mee op JAPAN te lijken...
Ja echt, als 2 druppels water
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82966560
Dat zullen we wel zien morgenmiddag.
pi_82966832
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:37 schreef Terrorizer het volgende:
Dat zullen we wel zien morgenmiddag.
Wat is er dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82966861
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 08:46 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Het begint steeds mee op JAPAN te lijken...
De sushi restaurants schieten ook als paddenstoelen uit de grond, vermoed dat je gelijk hebt.
pi_82966945
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Grond met bouwbestemming?
Na een paar diners om met de betrokken bestuurders over hun carrière in de bouwwereld te praten krijgt het plotseling een bouwbestemming. Uiteraard met de bedoeling om de regio een economische impuls te geven.
pi_82966964
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Na een paar diners om met de betrokken bestuurder over hun carrière in de bouwwereld te praten krijgt het plotseling een bouwbestemming. Uiteraard met de bedoeling om de regio een economische impuls te geven.
Die komt er ook. Goede bestuurders zitten daar
pi_82967169

[ Bericht 100% gewijzigd door Terrorizer op 19-06-2010 19:03:04 ]
pi_82968679
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Die komt er ook. Goede bestuurders zitten daar
Tja.... dat ze in sommige delen van de wereld corruptie heel normaal vinden...
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_82968743
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tja.... dat ze in sommige delen van de wereld corruptie heel normaal vinden...
Als je op de hoogte bent van corruptie moet je dat melden
pi_82968799
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Als je op de hoogte bent van corruptie moet je dat melden
Bij wie? Denk jij dat ze daar actie op ondernemen?
I'll sing you a lullaby.
pi_82968823
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Bij wie? Denk jij dat ze daar actie op ondernemen?
Politie of NMA, als je het zo goed onderbouwt als hier lachen ze je ongetwijfeld uit
pi_82969033
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Politie of NMA, als je het zo goed onderbouwt als hier lachen ze je ongetwijfeld uit
Ze lachen je daar als 'nukubu' toch wel uit DAM
I'll sing you a lullaby.
pi_82969065
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ze lachen je daar als 'nukubu' toch wel uit DAM
Dat ligt aan jou maar daar zal je vast veel ervaring mee hebben.

Heeft iemand van je vriendjes nog een huis verkocht of is er weer een failliet verklaard?
pi_82970673
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien bij de bouwfraude hoe slecht onze overheid dat aangepakt heeft. En hoe zat het ook weer met die exbestuurder van koop tjuchem die klokkeluider was, die heeft er zelf veel meer problemen van ondervonden als de corrupte zooi op hun bord hebben gekregen.
pi_82971295
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat ligt aan jou maar daar zal je vast veel ervaring mee hebben.

Heeft iemand van je vriendjes nog een huis verkocht of is er weer een failliet verklaard?
Ik kan wel zien dat jij nooit aangifte hebt hoeven doen, ander voelde je op zijn minst enige sympathie

Nope.... geen verkochte huizen, ze staan allemaal nog op Funda.nl
I'll sing you a lullaby.
pi_82971351
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef Basp1 het volgende:

Dat hebben we gezien bij de bouwfraude hoe slecht onze overheid dat aangepakt heeft. En hoe zat het ook weer met die exbestuurder van koop tjuchem die klokkeluider was, die heeft er zelf veel meer problemen van ondervonden als de corrupte zooi op hun bord hebben gekregen.
True.... juist omdat ze zelf niet deugen hebben ze een broertje dood aan klokkenluiders.
I'll sing you a lullaby.
pi_82971362
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gebeurt de bouwfraude nu weer dan?
pi_82971711

[ Bericht 100% gewijzigd door Terrorizer op 19-06-2010 19:03:35 ]
pi_82974997
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Gebeurt de bouwfraude nu weer dan?
Ik weet wel dat het met aanbesteding van bouwerken voor de overheden niet helemaal juist loopt.

Bij een prijsaanvraag van een overheid wordt er een hogere marge op gezet als dat een particulier/bedriif het zou aanvragen. Dat gebeurt gewoon maar de overheid zou waneer men daar achter komt de bouwers die het zo aanbieden gewoon de komende 10 jaar moeten uitsluiten van biedingen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:55:28 #195
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_82977474
Ik woon nu in een nieuwbouw (2005) sociale huurwoning voor minder dan 500 euro per maand.
Bij verkrijgen van deze woning was ik de enige kostwinner nu werken we allebei en kunnen we meer uitgeven aan wonen.

Wij waren op zoek naar meer woonruimte omdat er tzt wellicht gezinsuitbreiding komt.
De opties waren:

1. weer sociale huur (weinig kans op nieuwbouw) met maximale huurprijs ivm huur naar inkomen regeling. (800-900 euro per maan)
2. nieuwbouw kopen en met HRA netto 100-200 euro per maand extra betalen.

Wij hebben gekozen voor de laatste optie.

spaarhypotheek met (eind)aflossing over 30 jaar, hypotheekrente 30 jaar vast en mogelijkheid om 10% van hypotheeksom per jaar vervroegd af te lossen.

Het gaat mij niet om de mogelijke overwaarde, sterker nog ik ga niet uit van waardestijging.
Wat voor mij belangrijk is, hogere mate van comfort en woongenot, extra woonruimte en na 30 jaar is de woning eigendom en kan ik op alleen onderhoudskosten en verzekering blijven wonen
Explore the World
pi_82978300
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef bluesparkle het volgende:
Wat voor mij belangrijk is, hogere mate van comfort en woongenot, extra woonruimte en na 30 jaar is de woning eigendom en kan ik op alleen onderhoudskosten en verzekering blijven wonen
Groot gelijk!

Betere woning en uiteindelijk goedkoper.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:15:27 #197
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_82978883
Oh ja door onze aankoop komt er ook weer een woning vrij voor de mensen die het financieel minder hebben.

En als ik het zat ben in Nederland verkoop ik de woning (mag ook zonder winst) en vertrek naar het buitenland.
Explore the World
pi_82980344
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef bluesparkle het volgende:

En als ik het zat ben in Nederland verkoop ik de woning (mag ook zonder winst) en vertrek naar het buitenland.
Je mag heb dan verkopen met 'verlies' hoewel, een huurwoning kost gewoon geld, dus waarom een koopwoning niet
I'll sing you a lullaby.
pi_82984387
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je mag heb dan verkopen met 'verlies' hoewel, een huurwoning kost gewoon geld, dus waarom een koopwoning niet
Omdat je met een koopwoning weer in het spelletje Vraag & Aanbod terecht komt.
pi_82986223
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Moet je wel, is je burgerplicht
Er moet zoveel ik mag ook niet door rood fietsen, en elke pool waarvan ik denk dat deze zwart klust moet ik ook maar bij meld misdaad anoniem aangeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')