Vertel.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:37 schreef Fortitude het volgende:
Als je het WK niet een beetje interessant vindt dan is er toch echt iets mis met je, zeker wanneer je een man bent.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:37 schreef Fortitude het volgende:
Als je het WK niet een beetje interessant vindt dan is er toch echt iets mis met je, zeker wanneer je een man bent.
Dat staat er ook:quote:Op maandag 14 juni 2010 12:37 schreef Fortitude het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:41 schreef Hyman het volgende:
Bij ons op school krijgt iedereen een instant onvoldoende voor hun project als ze niet op komen dagen vanmiddag
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:41 schreef Hyman het volgende:
Bij ons op school krijgt iedereen een instant onvoldoende voor hun project als ze niet op komen dagen vanmiddag
Triest.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:41 schreef Hyman het volgende:
Maak daar maar 3 en een half jaar van. Want Nederland gaat 7 wedstrijden spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
en et kutte is dat je dan een halfjaar langer naar school moet
ja, in de ferkansiequote:Op maandag 14 juni 2010 12:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maak daar maar 3 en een half jaar van. Want Nederland gaat 7 wedstrijden spelen.
Ik verveel me niet hoor, integendeelquote:Op maandag 14 juni 2010 12:53 schreef OnCraintDégun het volgende:
als je niet van voetbal houdt verveel je je gewoon 34,5% meer dan de gemiddelde voetballiefhebber..
Dus je bent gewoon jaloers dat je je de kk verveelt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en? Ik weet wel interessantere dingen, dat is ook niet echt moeilijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:37 schreef Fortitude het volgende:
ik moet ook maar eens gaanquote:Op maandag 14 juni 2010 12:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik verveel me niet hoor, integendeelik moet nog genoeg opleveren
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:55 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ik moet ook maar eens gaan
VOETBAL KIJKEN![]()
![]()
![]()
Daar zei ik ook niks over.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja en? Ik weet wel interessantere dingen, dat is ook niet echt moeilijk.
HBOquote:
Putjesscheppersquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
MBO'ers die denken dat ze een HBO opleiding aankunnen!
HBO
vallen allemaal het eerste jaar uitquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
HBO
Present.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
HBO
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:08 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, wat mongolen om de boel op te vrolijken
Wij krijgen gewoon allemaal vrij.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:41 schreef Hyman het volgende:
TS praat in zichzelfquote:
TS is een klein zielig pisventje dat het nodig vindt om in elk mogelijk topic te janken over voetbal.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:37 schreef Anima_Sana het volgende:
[..]
TS is een klein zielig pisventje dat het nodig vindt om in elk mogelijk topic te janken over voetbal.
Dan kijk je toch niet knuppeltje en ga je je verder met je vogelhuisje bij handenarbeid op je MBO.
Loser.
Het zit diep, huh?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:37 schreef Anima_Sana het volgende:
[..]
TS is een klein zielig pisventje dat het nodig vindt om in elk mogelijk topic te janken over voetbal.
Dan kijk je toch niet knuppeltje en ga je je verder met je vogelhuisje bij handenarbeid op je MBO.
Loser.
Het resultaat van Patty Brards klysma is nog interessanter dan voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 12:55 schreef RaXz het volgende:
Ja en? Ik weet wel interessantere dingen, dat is ook niet echt moeilijk.
En dat is dan ook niet moeilijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Het resultaat van Patty Brards klysma is nog interessanter dan voetbal
Dankje....quote:Op maandag 14 juni 2010 13:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Het resultaat van Patty Brards klysma is nog interessanter dan voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |