quote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een trieste reactie. Als je het niet wilt zeggen negeer het dan, of zeg dat het ons niks aangaat. Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd?
Denken is blijkbaar niet jouw sterkste punt als je dit soort dingen grappig vindquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Op basis van deze opmerking maak ik op dat je nooit student bent geweest en nooit op voetbal hebt gezeten. Anders had je zo'n geintje wel gesnapt.
Ik dénk dus dat je een homofiele MBO-er bent. Klopt dat?
Surprise Butt Sexquote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef JostiFrosti het volgende:
maar pak hem nog wel terug, weet alleen nog niet hoe.
Waarom zou je dit doen? om je maat te cockblocken? je bent het ergste van het ergste!!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ooit de kamer van een huisgenoot volledig ingepakt, versierd, etc. etc, toen ik wist dat hij met een chick thuis zou komen.
- Playboy posters op het plafond
- Schimmelcreme + ranzige doekjes op het nachtkasje
- Matras ingepakt met vuilniszakken
- Gordijnen met ducttape vastgeplakt zodat ze niet dicht konden
- Overal sinaasappels over de vloer
- Overal WC papier opgehangen
- Lampen eruit gedraaid
- Hartjes kussentjes op z'n bed gelegd
- Heel groot op zijn spiegel geschreven: "Je was weer geweldig, kusjes Shirley"
- Zijn hele deur afgeplakt met dat doorzichtige keukenfolie.
Dus hij komt binnen met chick, loopt vol dat plastic in, krijgt een lamp aan, kamer is chaos. Hij toch over dat wijf heen, kotst ze de hele boel onder, classic.
Nou nou ik vind het wel een bazen garpquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doen? om je maat te cockblocken? je bent het ergste van het ergste!!
Oh en ongeloofwaardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |