Ja, vooral je eh... pinkie in dat kleine potjequote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf het een van mijn tofste fotobewerkingen ooit vinden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf het een van mijn tofste fotobewerkingen ooit vinden.
Je hoofd is gewoon gekweekt in die pot.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen iemand merkte terecht op dat mijn hoofd onmogelijk door de hals van die pot gepast zou hebben.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh horror, je moet even zonder internet!
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, ik dacht dat het van '98 was.
Toen de voetballers ook nog niet die hele sterrenstatus hadden, ja mooi programma, lekker aanschuiven thuis en een balletje door de oude slaapkamert trappenquote:
Nóg niet. Met een minuutje of 9 wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ist hier rustig...is er wat te doen ofzo?
Tot ziens.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu weg, we horen vast wel hoe het afgelopen is
Als Nederland niet verbeterd zie ik dat nog gebeuren ook. Benderdt was net ook al dichtbij, en Rommedahl had een goede actie.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
wat een armoe, dit word gewoon nog 0-1 voor de denen
Armoe voor de Denen werd het, hoor ik net hier.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
wat een armoe, dit word gewoon nog 0-1 voor de denen
Hey leeuwtjequote:
Al je manen eraf?quote:
Neehee, hij is heul geen leeuw, dat ben ikquote:
Hij laat de leeuw gewoon in z'n hempie staanquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neehee, hij is heul geen leeuw, dat ben ik
Nou na vanmiddag is hij dus gewoon weer maagdquote:
foto?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou na vanmiddag is hij dus gewoon weer maagd
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou na vanmiddag is hij dus gewoon weer maagd
quote:
Ik weet het, jij heet heul geen Aamu, jij heet Aagjequote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je rood-wit-blauw outfitGewoon losse dingen in die kleuren of 1 stuk in die 3 kleuren?
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het, jij heet heul geen Aamu, jij heet Aagje
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het, jij heet heul geen Aamu, jij heet Aagje
Losse kleding en niet eens in de goede volgordequote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je rood-wit-blauw outfitGewoon losse dingen in die kleuren of 1 stuk in die 3 kleuren?
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Losse kleding en niet eens in de goede volgordeEen witte broek, een blauw topje en een rood colbertje met korte mouwen. Kan ook gewoon voor normale kleding doorgaan in ieder geval
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Zaterdag moet Nederland weer. Ik ben dan in de Efteling, zal wel minder druk dan normaal zijn toch?
Ja da's volgens mij een topdag om te gaan Eftelingen!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Zaterdag moet Nederland weer. Ik ben dan in de Efteling, zal wel minder druk dan normaal zijn toch?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's volgens mij een topdag om te gaan Eftelingen!
Oeh bah ja, wij eten lekker makkelijk spinazie a la cremequote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb macaroni op staanKan wel merken dat het lekker weer is vandaag, tijdens het koken is het ook meteen lekker warm in de nek
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh bah ja, wij eten lekker makkelijk spinazie a la creme
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
\
Ships, nou ben ik die yoghurt vergeten van AH waar je het over had, morgen dan maar halen![]()
quote:
Ik moest het hiermee doen zei Fredquote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer maken ze het af?
Er zitten allemaal gekke plukken op je hoofd.
Heet jouw kapper Fred?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moest het hiermee doen zei Fred
Ja het was zo'n bokkepruik dat hij eerst wat knipte, toen ging zo'n mokkeltje m'n haar wassen,en die zei toen ' Fred komt het zo afmaken'. Oh en ze zei ' Zit het niet te strak hihi, je moet wel kunnen ademen natuurlijk' (over dat schortje). Maar het zat veel te ruim m'n hele rug zit onder de vastgeplakte haartjes en mn overhemd vol.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Heet jouw kapper Fred?
En het groeit vast wel bij hoor.
Ik eet trouwens left-over-chinese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 18:03:19 ]
Ja, het laatste was wel het betere voetbal zal ik maar zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Bonsoir!
Ik vond er weinig aan, aan het voetbal
Tenminste, die laatste 20 minuten die ik gezien heb en volgens mij waren die nog het spannendst.
Dat heb je helemaal goed. Maar goed, we winnen wel een 'moeilijke' wedstrijd met 2-0. Dat is wel een pluspuntje. En Elia natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Bonsoir!
Ik vond er weinig aan, aan het voetbal
Tenminste, die laatste 20 minuten die ik gezien heb en volgens mij waren die nog het spannendst.
Ja, en als we de volgende winnen zijn we al doorquote:Op maandag 14 juni 2010 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed. Maar goed, we winnen wel een 'moeilijke' wedstrijd met 2-0. Dat is wel een pluspuntje. En Elia natuurlijk.
en als ZE de volgende verliezen...quote:Op maandag 14 juni 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en als we de volgende winnen zijn we al door
En vol = vol, vraag maar aan Geert. Die kan ook geen couscous meer zienquote:Op maandag 14 juni 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga nog een bordje de microgolfoven inschuiven. En dan ben ik ook vol.
Als ie maar niet alle chinezen de deur uit doet!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En vol = vol, vraag maar aan Geert. Die kan ook geen couscous meer zien
Hmm iedereen behalve de Nederlanders dusquote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie maar niet alle chinezen de deur uit doet!En de surinamers
En de Thai.
En alle andere mensen die lekker kunnen koken.
En de belgen ook niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie maar niet alle chinezen de deur uit doet!En de surinamers
En de Thai.
En alle andere mensen die lekker kunnen koken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de patat? Of hebben die nog andere culinaire hoogstandjes?
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij een culinair hoogstandje dan?
Hoe moet je jou klaarmaken dan?
ja duh!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij een culinair hoogstandje dan?
quote:Hoe moet je jou klaarmaken dan?
deelsquote:Op maandag 14 juni 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jij Belgs? Maar dat wist ik heul niet.
HEE!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Oef. Hadden we bijna met een complete belg opgescheept gezeten.
Stuur hem gewoon een uitgebreide PM met 'gebruiksaanwijzing'.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon een uitgebreide PM met 'gebruiksaanwijzing'.
Dan weet ie het maar vast, weet jij veel, voor ooit
Ja ik hoef geen hele gebruiksaanwijzing. Gewoon hoe lang op hoeveel graden ze in de oven moet voor dat taaie 25+ vlees een beetje mals isquote:Op maandag 14 juni 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon een uitgebreide PM met 'gebruiksaanwijzing'.
Dan weet ie het maar vast, weet jij veel, voor ooit
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hoef geen hele gebruiksaanwijzing. Gewoon hoe lang op hoeveel graden ze in de oven moet voor dat taaie 25+ vlees een beetje mals is
Mwah, zo te horen aan bovenstaande heb je die hele gebruiksaanwijzing wél nodigquote:Op maandag 14 juni 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hoef geen hele gebruiksaanwijzing. Gewoon hoe lang op hoeveel graden ze in de oven moet voor dat taaie 25+ vlees een beetje mals is
Vrouwen met gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 14 juni 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, zo te horen aan bovenstaande heb je die hele gebruiksaanwijzing wél nodig
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, zo te horen aan bovenstaande heb je die hele gebruiksaanwijzing wél nodig
Oh, ik heb een HELE lange!quote:
Ik wéét dat mannen liever hebben dat als je er maar naar wijst (of enigszins in de richtingquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Oh wacht, het ging over gebruiksaanwijzingen he?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wéét dat mannen liever hebben dat als je er maar naar wijst (of enigszins in de richting) dat het dan al klaar is, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Heel leukquote:
quote:
quote:
Vast welquote:Op maandag 14 juni 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel leuk
heb jij ook een gebruiksaanwijzing?
Komt er een vrouw aan te pas?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga douchen.
Zonder gebruiksaanwijzing
Ja maar dan weer een niet al te lange, want dan word je er ook weer zo moedeloos vanquote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, soms zou een gebruiksaanwijzing bij een vent ook wel makkelijk zijn.
Soppen? Dat is toch voor vrouwen?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er een vrouw aan te pas?
If not, dan word je ook wel geacht dat zonder gebruiksaanwijzing te kunnen
Wel het putje cleanen daarna he? Sop ze!
Nou iddquote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve onder de douche, dan hoop ik dat mannen het ook doen
Hoi?quote:
Oh ff luisteren. Hoe heette dat andere nummer ook alweer uit Rent dat zo mooi is?quote:
Het was voor Erik, cultuurbarbaar.quote:
Hoewel Joe Jackson dan wel weer wat meer mensen aanspreekt dan musical.quote:
Dat doe ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoewel Joe Jackson dan wel weer wat meer mensen aanspreekt dan musical.
Maar hou jij het maar lekker bij je pokkeherrie
Ik pieker d'r niet over idd.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doe ik ookEn tis niet alsof jullie wel op mijn linkjes klikken
Da's normaal gedrag voor mij en Ll hoor, you ain't seen nothing yetquote:
Ohquote:
Eergister was ie er ook al zelfs, volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Op 't werk had niemand 'm nog gezien. Dus ging er eigenlijk vanuit dat hij in de rust voor 't eerst was
Hey heyquote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's normaal gedrag voor mij en Ll hoor, you ain't seen nothing yet
Hoi Bella!
Ik kijk ook te weinig TV daarvoorquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Eergister was ie er ook al zelfs, volgens mij.
Vlotje
Ik zou je linkje niet af, ik zeik je rechtje af whehequote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou je linkje niet af, ik zeik je rechtje af whehe
fapfapfapfapquote:Op maandag 14 juni 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik was net even ingespannen in de zon bezig.
Oh.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Neen
Lezen. Auto voorzien van verse achterbandjes.
Dat kan ik wel zonder. Is niet de eerste keer.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Met of zonder gebruiksaanwijzing?
Hihi dat zeg ik altijd als volleerde geek tegen collega's als ze stomme vragen stellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zonder. Is niet de eerste keer.
Toen ik bezig was met opruimen kwam ik onderin de wielbak trouwens wel een sticker met een gebruiksaanwijzing voor de krik tegen.
Ik moest GIYBF googlen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi dat zeg ik altijd als volleerde geek tegen collega's als ze stomme vragen stellen.
"RTFM or GTFO"
Of "GIYBF"
Ik ben verloren, ik weet het
liefdeloze!quote:
Wiewatwaar?quote:
Bij Erik he?quote:
Wat doen ze en wat moet ik er aan doen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Heej Loveless, kun jij in mijn topic de Limoenherplaats brigade helpen in toom te houden? Het zijn schatten, maar de dames worden wat hevig.
Ik woon niet onder een steenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je roept kroket en wie kruipt er onder z'n steen vandaan
Ze draaien die arme watuntrik die Tom wil adopteren de virtuele duimschroeven aan want Limoentje moet mee. Dadelijk durft hij niet meer langs te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doen ze en wat moet ik er aan doen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Gooi ze eens over de knie als je wil? Het gaat om Eliesje, Tombo en (uiteraard ) Ingetje.
Wil jij ook?quote:
quote:
Zie iig op die laatste pagina geen gepush danquote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic: Redcat: Cat 4e nestje #3: goed huis voor Limoentje gezocht!! ??
Valt toch wel mee daar?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie iig op die laatste pagina geen gepush dan
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic: Redcat: Cat 4e nestje #3: goed huis voor Limoentje gezocht!! ??
Valt toch wel mee daar?
Ook geen getrek trouwens bwehehehhequote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook geen getrek trouwens bwehehehhe
Was ook een grapje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja heul niet, ik was alleenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt toch net staan schuren soppen onder de douche?
quote:
Gofferquote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ook een grapje.Ik ga ervan uit dat de dames mijn verzoek wel zullen snappen. Jij hoeft niks te bewaken als ik er niet bij ben. Na woensdag weten we meer.
Ja dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er geen zak van. Op die laatste pagina komen de dames helemaal eigenlijk niet voor
. Waar is de rel?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GofferZit ik daar net heul wijs te doen
![]()
Ik las net bij van een dag. En toen moest hij alweer zijn redenen uitleggen en dat heeft hij al eerder gedaan. Dus hoe lief het ook bedoeld is, effe Limoenpush pauze.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er geen zak van. Op die laatste pagina komen de dames helemaal eigenlijk niet voor
. Waar is de rel?
Oeffffffff.quote:
Ze bedoelen het niet verkeerd, maar kan wellicht nogal pusherig overkomen wellicht, voor een buitenstaander.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net bij van een dag. En toen moest hij alweer zijn redenen uitleggen en dat heeft hij al eerder gedaan. Dus hoe lief het ook bedoeld is, effe Limoenpush pauze.Verder geen rel of kwade gezichten hoor, maar wel fijn dat Watuntrik nu van meer mensen leest dat hij geen boeman is als hij Limoentje niet neemt.
Ik weet niet meer precies welk land Aamu-land isquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeffffffff.
Dat alle vrouwen nu ineens voetbalfan zijn dat weten we al, maar....maar...maar... zelfs mannen faken
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net bij van een dag. En toen moest hij alweer zijn redenen uitleggen en dat heeft hij al eerder gedaan. Dus hoe lief het ook bedoeld is, effe Limoenpush pauze.Verder geen rel of kwade gezichten hoor, maar wel fijn dat Watuntrik nu van meer mensen leest dat hij geen boeman is als hij Limoentje niet neemt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies welk land Aamu-land is![]()
Maar volgens mij doen er sowieso bar weinig Scandinavische landen mee?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Huh ik dacht Zweden wel
Hopen is prima maar je hebt het wel over een levend wezen en niet over en kledingstuk of zo. En ik ben bij zulke topics dan altijd een beetje bang dat mensen die eventueel belangstelling hebben zich daarna niet meer durven terug te trekken door de 'groepsdruk'. En daar is zowel baas als beest niet mee geholpen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal
En hij moet idd helemaal niks.
Ik denk alleen dat mensen het ook gaan posten als jij ook wel eens iets met een knipoog of eenhebt geschreven over Limoentje
Ze woont immers bij jou, dus dan gaan mensen meehopen en dus erover posten.
Panklaar om een Italiaan te ontvangen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ff languit op de bank liggen, voor de Italianen
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we hadden het alweer over voetbal sex.Ik kijk wel een film.
Tjah je moet die beslissing persoonlijk nemen. Ik had evt. ook wel wat interesse in de beginne in een van de beestjes. Maar ik vond het niet praktisch en handig en had sowieso nog wat twijfels over uberhaupt een tweede kat. En dan moet je het gewoon niet doen vind ik. Wellicht zijn de twijfels die je hebt voor anderen totaal geen twijfels, maar je moet je er wel gewoon goed bij voelen en 100% achter staan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopen is prima maar je hebt het wel over een levend wezen en niet over en kledingstuk of zo. En ik ben bij zulke topics dan altijd een beetje bang dat mensen die eventueel belangstelling hebben zich daarna niet meer durven terug te trekken door de 'groepsdruk'. En daar is zowel baas als beest niet mee geholpen.
En wellicht heeft niet iedereen door hoe zijn of haar woorden overkomen op het scherm.
Zoals ik daar al zei, ik liet me soms ook meeslepen. Terwijl ik helemaal niet zo houd van die overhaalpraktijken. Was bij Yoko ook zo: mensen riepen al snel dat ik haar moest houden maar ik heb bewust een poosje gewacht met die beslissing (kon immers ook) om zeker te weten dat zij en ik (en Naartjie natuurlijk) bij elkaar pasten. En dan moet niemand me voor die tijd zeggen dat ik haar moet nemen. Want zo werkt het niet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
En ik ben bij zulke topics dan altijd een beetje bang dat mensen die eventueel belangstelling hebben zich daarna niet meer durven terug te trekken door de 'groepsdruk'.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Panklaar om een Italiaan te ontvangen?
quote:
Hela hola...quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Die komma wil natuurlijk altijd naar rechts he?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
echt hé altijd voor iedereen de salarissen uittellen en moet je het voor jezelf doen is het lastig
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die komma wil natuurlijk altijd naar rechts he?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jij houdt van grote stappen snel thuis?
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenvroeg eerste werkdag! Rondje samen met collega en daarna mag ik alleen los.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen een afspraak met de P&O mevrouw. Die zal me weinig nieuws qua salaris kunnen vertellen, heb ik al met de baas besproken.Dat doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenvroeg eerste werkdag! Rondje samen met collega en daarna mag ik alleen los.
![]()
Heb gelukkig ook een baas die zei oh nou daar valt wat aan te doen.
Dus ik bennu alleen nog krabbelen.
En gedag zeggen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Per wanneer zou je kunnen beginnen?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe je goed![]()
Heb gelukkig ook een baas die zei oh nou daar valt wat aan te doen.
Dus ik bennu alleen nog krabbelen.
En gedag zeggen
heb 1 maand opzegquote:
Nice! Heb je al een mooie opzeggingsbrief klaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb 1 maand opzegdus dan weet je het
Neequote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice! Heb je al een mooie opzeggingsbrief klaar?
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
*schop?
Wat leuk trouwens ML.Wat voor werk is het? Ongeveer hetzelfde als nu, alleen bij een andere baas. Of ga je het helemaal over een andere boeg gooien?
Ik had allang een concept klaar gehad waarschijnlijk. Knap dat jij zo geduldig kunt blijven!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee durf niet tot ik een getekende aok heb (heb nu een getekend aanbod)en wil eerst die bruto-netto zien
[..]
Heb tm vrijdag al bedacht ik me wel dat ik dan moet gaan zoeken naar iemand om hem bij in te dienenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had allang een concept klaar gehad waarschijnlijk. Knap dat jij zo geduldig kunt blijven!
Bij je baas inleveren toch? Ik heb mijn opzeggingen altijd naar mijn leidinggevende gedaan in ieder geval, niet naar P&O.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb tm vrijdag al bedacht ik me wel dat ik dan moet gaan zoeken naar iemand om hem bij in te dienen![]()
Maar ga er morgen eens aan beginnenen pc legen staan nogal wat verbouwingsfoto's op enz. dat heb je als je dat ding mee naar huis mag nemen.
Ben P&Oquote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij je baas inleveren toch? Ik heb mijn opzeggingen altijd naar mijn leidinggevende gedaan in ieder geval, niet naar P&O.
Wel handig om je pc leeg te gooien voor je vertrekt ja.![]()
Ik ga naar bed, trust!
Tuulk komt eraanquote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Toch? Geen tijd/zin om volledig bij te lezen![]()
SVP PM met de exacte functiedetails
Hihihihihihi we zijn vooral goed in one-liners zie ikquote:
Nou haske heb net de stukken geprint en ik denk niet dat ik heel veel nuttigs toe te voegen heb.quote:
Ohne Kaffee dan welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nou prima dan toch, beetje wakker worden met bakkie koffie
verkapte TVPquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou wat zinnigs () posten hier, maar de auto van paps rijdt net de straat in, dus laterzzzz
Ik had al gepost in dit topic...en tnxquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
verkapte TVP![]()
Succes met klussen (neem ik aan?)
Godver, waar moet ik dan over zeikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had al gepost in dit topic...en tnx
Potver, gaat de bel en ik huppel heen in de veronderstelling dat het paps is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver, waar moet ik dan over zeiken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, gaat de bel en ik huppel heen in de veronderstelling dat het paps is.
Staan er 2 Jehova's
"En nou GVD opdonderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En gesprek mee gevoerd of de deur meteen dicht gedaan?
Oh daar valt wel over te zeiken inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staan er 2 Jehova's
Was het deze?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"En nou GVD opdonderen"
Neej, 3x gezegd dat ik echt geen interesse heb, maar ze bleef doorpraten, dus toen idd de voordeur dichtgedrukt
Mogguh DML en dmlquote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het deze?
[ afbeelding ]
Een hele geilegoeiemorreguh!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het deze?
[ afbeelding ]
Een hele geilegoeiemorreguh!
Je vader, onze Vader, het scheelt niet zo veel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staan er 2 Jehova's
Die was/is Jehova hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vader, onze Vader, het scheelt niet zo veel.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die was/is Jehova hoor![]()
En ik denk dat ik de deur net zo hard dichtgooi als zij voor de deur staat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |