sneiquote:Op maandag 14 juni 2010 10:58 schreef stefan_s het volgende:
je rookt de sigaret voor de helft op, dan ruil je de resterende helft + het filter voor een mesje en snei je de citroen doormidden.
dat ga ik maar eens proberen als optie 1 (A)quote:Op maandag 14 juni 2010 10:55 schreef freejoran het volgende:
het filter verbranden van de cigaret en daarmee de citroen open snijden.
als je dat doet moet je tijdens het smelten het filter wel plat drukken zodat je een scherpe snijkant krijgt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:00 schreef Joost.vs het volgende:
[..]
dat ga ik maar eens proberen als optie 1 (A)
JAAAAAA IK MAG WEG !!!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef freejoran het volgende:
[..]
als je dat doet moet je tijdens het smelten het filter wel plat drukken zodat je een scherpe snijkant krijgt.
dat is ook een reden waarom ze geen filter cigaretten hadden/hebben in gevangenissen
Wat ze er alleen niet bij hebben verteld is dat je ook niet meer terug hoeft te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef Joost.vs het volgende:
[..]
JAAAAAA IK MAG WEG !!!
was opzich nog best goed te doen
dankje en een fijne wedstrijd allemaal !!
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:09 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat ze er alleen niet bij hebben verteld is dat je ook niet meer terug hoeft te komen.
Als je hem smelt wel blijkbaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is zo'n filter zo hard dan? (ik rook niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |