Wat is de klacht nou? Ik zie geen problemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:20 schreef mcf het volgende:
Nou moet je me niet verkeerd begrijpen hoor, de leerplicht is een goed iets maar het volgende wat ik heb is toch ontzetten kut.
Ik doe namelijk op dit moment een opleiding die kut is, dus heb ik een nieuwe opleiding gevonden. Op die nieuwe opleiding ben ik al aangenomen etc. maar nu moet ik op mijn oude opleiding gewoon deze laatste weken tot de vakantie aanwezig zijn. Niks doen, gewoon aanwezig zijn. Ik mag de lessen niet in want dan verstoor ik ze (), maar ik moet gewoon beetje achter de pc zitten en dat is KUT.
![]()
Klacht:
Niks doen
Niets tegen MBO hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:25 schreef padlarf het volgende:
Laat me raden, MBO?![]()
(Disclaimer: Ik heb niks tegen het MBO noch tegen MBOers)
Nee, heb ik al gedaan enzo. En dan gaan ze bellen naar je huis en dat schrijven ze op en nu blijkt dat ik eigenlijk al te veel afwezig was dit jaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:24 schreef zovty het volgende:
Meldt je ziek.
Of is dat te simpel gedacht?
Dat is hun illusie, ik zit gewoon achter de laptop te gamen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:28 schreef RaymondK het volgende:
Je mag de les niet in want dan verstoor je ze?
Sterkte bij je volgende opleiding.
WOquote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Terechte klacht![]()
Vmbombo
havo
hbo
!!!!!!!!!
Soberzo, schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Terechte klacht![]()
Vmbombo
havo
hbo
!!!!!!!!!
Ja, en, dus?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:26 schreef mcf het volgende:
[..]
Nee, heb ik al gedaan enzo. En dan gaan ze bellen naar je huis en dat schrijven ze op en nu blijkt dat ik eigenlijk al te veel afwezig was dit jaar.
Harvardquote:
Niks tegen WO.quote:
Nee, dat zou me niet uitmaken. Nee leerplicht dreigt dan met boetes etc.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, en, dus?
Wat gaan ze doen?
Je schorsen?
Natuurlijk niet man. Als je je gewoon hebt ingeschreven voor volgend jaar, kan ik me echt niet voorstellen dat dat zo isquote:Op maandag 14 juni 2010 09:40 schreef mcf het volgende:
[..]
Nee, dat zou me niet uitmaken. Nee leerplicht dreigt dan met boetes etc.
allemaal derde rangs islamitische scholenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Harvard![]()
Yale![]()
Berkeley![]()
Columbia![]()
Brown![]()
Princeton![]()
Oxford![]()
Cambridge![]()
Sorbonne
Ik zou daar echt nooit gaan 'studeren', al kreeg ik geld toequote:Op maandag 14 juni 2010 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
allemaal derde rangs islamitische scholen
Jaja dreigen, waarschuwen, laatste waarschuwing, en dan een briefje naar je ouders.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:40 schreef mcf het volgende:
[..]
Nee, dat zou me niet uitmaken. Nee leerplicht dreigt dan met boetes etc.
dan kan je inderdaad beter gaan studeren aan het ROCquote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zou daar echt nooit gaan 'studeren', al kreeg ik geld toe
Waar gaat dat heen met deze wereld.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef Leandra het volgende:
Oud genoeg zijn om bier te drinken maar wel een boete kunnen krijgen van de leerplichtambtenaar??
Uiteraard, daarom heb jij je 4½ geleden ook aangemeld natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef Brerius het volgende:
Zit trouwens niet elke fokker op het MBO of VMBO, want de reacties die ik vaak lees![]()
. Jezusmina wat moet ik dan huilen zeg
Fokker
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom heb jij je 4½ geleden ook aangemeld natuurlijk.
Dit bedoel ik dus nouquote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom heb jij je 4½ geleden ook aangemeld natuurlijk.
Maand..... my bad, zwangerschapsdementiequote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus nou![]()
Lieve schat vertel mij eens 4½ Wat????? jaar, dag ,week, uren, minuten, Sekunde......
Oh wat leuk hoe lang moet je nog?? Weet je al of het een jonge of meisje wordt???quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maand..... my bad, zwangerschapsdementie
Nog een half jaar, nee ik weet nog niet of het een jongen of een meisje wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:55 schreef Brerius het volgende:
[..]
Oh wat leuk hoe lang moet je nog?? Weet je al of het een jonge of meisje wordt???
heb je al een naam??
OT
Heb me inderdaad aangemeld om de fokkers een beetje te cultiveren, wat bij te schaven![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |