Wat is de klacht nou? Ik zie geen problemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:20 schreef mcf het volgende:
Nou moet je me niet verkeerd begrijpen hoor, de leerplicht is een goed iets maar het volgende wat ik heb is toch ontzetten kut.
Ik doe namelijk op dit moment een opleiding die kut is, dus heb ik een nieuwe opleiding gevonden. Op die nieuwe opleiding ben ik al aangenomen etc. maar nu moet ik op mijn oude opleiding gewoon deze laatste weken tot de vakantie aanwezig zijn. Niks doen, gewoon aanwezig zijn. Ik mag de lessen niet in want dan verstoor ik ze (), maar ik moet gewoon beetje achter de pc zitten en dat is KUT.
![]()
Klacht:
Niks doen
Niets tegen MBO hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:25 schreef padlarf het volgende:
Laat me raden, MBO?![]()
(Disclaimer: Ik heb niks tegen het MBO noch tegen MBOers)
Nee, heb ik al gedaan enzo. En dan gaan ze bellen naar je huis en dat schrijven ze op en nu blijkt dat ik eigenlijk al te veel afwezig was dit jaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:24 schreef zovty het volgende:
Meldt je ziek.
Of is dat te simpel gedacht?
Dat is hun illusie, ik zit gewoon achter de laptop te gamen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:28 schreef RaymondK het volgende:
Je mag de les niet in want dan verstoor je ze?
Sterkte bij je volgende opleiding.
WOquote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Terechte klacht![]()
Vmbombo
havo
hbo
!!!!!!!!!
Soberzo, schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Terechte klacht![]()
Vmbombo
havo
hbo
!!!!!!!!!
Ja, en, dus?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:26 schreef mcf het volgende:
[..]
Nee, heb ik al gedaan enzo. En dan gaan ze bellen naar je huis en dat schrijven ze op en nu blijkt dat ik eigenlijk al te veel afwezig was dit jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |