Ik word altijd een beetje vrolijk van Oranje... behalve toen mijn kozijnen en deuren in die kleur werden opgeleverdquote:
heb alles al gezienquote:
Ach ja... als iedereen er op zo'n dag in loopt vallen de mooie mensen automatisch toch weer opquote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja als vlaggetje is het wel leuk. Maar qua kleding is het zelden flatteus voor mensen
Ook de film al?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb alles al gezien![]()
![]()
maar ik ben verslaafd aan Alex en brandy samenen ricky
![]()
![]()
![]()
![]()
die trey lijkt wle heel erg op matthew rush
Ben toch wel blij dat daar bij mijn complex vooral Rood en Blauw voor gebruikt zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje vrolijk van Oranje... behalve toen mijn kozijnen en deuren in die kleur werden opgeleverd
De centrale ruimtes in mijn complex zijn ook redelijk oranje maar dat vind ik niet erg
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modernquote:Op maandag 14 juni 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook rood en blauw in mijn complex.,
Maar bij mij binnen is't heul wa anders!
dus eigenlijk ben jij gewoon een grijze muis ?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modern
Nee ik heb smaakquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben jij gewoon een grijze muis ?
Groen, paars, wit. Ook strak.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modern
Klinkt goedquote:Op maandag 14 juni 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groen, paars, wit. Ook strak.
En de slaapkamer paars wit, grijs. Ook strak.
ik moet straks om 13.30 uur verplicht kijken in de kantine/bedrijfsrestaurantquote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Yurithemaster het volgende:
tot half 1 op school en dan snel naar huis voor de wedstrijd
dat klikt wel erg wappernichtiering zoals het het nu zo staatquote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ja bij mij zijn zwart en wit de hoofdmoot maar ik zoek er kleur bij in de assecoires
jij bent liever aan het werk?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet straks om 13.30 uur verplicht kijken in de kantine/bedrijfsrestaurant![]()
uit protest heb ik al een zalmroze blouse aan getrokken
Gelukkig weet ik zelf hoe het zitquote:Op maandag 14 juni 2010 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat klikt wel erg wappernichtiering zoals het het nu zo staat
dat klopt dan weer niet met je stoere ruige hetero imago als voetbalfan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |