VERDOMMEquote:Op maandag 14 juni 2010 08:26 schreef PierreBetfair het volgende:
Samen met de VS staan NL en Den. in de top 3 van meest gehate landen onder het Islamitsiche volk. Kenners achten de kans meer dan 50% dat er een enorme aanslag zal plaatsvinden vanmiddag tijdens de wedstrijd. Ikzelf schat de kans nog hoger in, zo'n 90%. Ik denk dat er in verschillende supportersvakken bommen gaan ontploffen. Enorme chaos, 10-tallen doden en weer geen wereldkampioen.
Ik wacht in spanning af.
HDquote:Op maandag 14 juni 2010 08:28 schreef Stranger het volgende:
Zijn er eigenlijk afspraken voor hoe dat uitgezonden wordt? Wordt het beeld op zwart gedraaid of heeft de NOS ook exclusieve uitzendrechten voor de aanslag?
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:26 schreef PierreBetfair het volgende:
Samen met de VS staan NL en Den. in de top 3 van meest gehate landen onder het Islamitsiche volk. Kenners achten de kans meer dan 50% dat er een enorme aanslag zal plaatsvinden vanmiddag tijdens de wedstrijd. Ikzelf schat de kans nog hoger in, zo'n 90%. Ik denk dat er in verschillende supportersvakken bommen gaan ontploffen. Enorme chaos, 10-tallen doden en weer geen wereldkampioen.
Ik wacht in spanning af.
De NOS heeft die, als nieuwszender, voor NLquote:Op maandag 14 juni 2010 08:28 schreef Stranger het volgende:
Zijn er eigenlijk afspraken voor hoe dat uitgezonden wordt? Wordt het beeld op zwart gedraaid of heeft de NOS ook exclusieve uitzendrechten voor de aanslag?
Dat is niet alleen in Zuid Afrika zo. In Nederland lukt het ook wel om dingen mee naar het stadion te nemen. Ik denk dat er inderdaad wel een kans is dat er een aanslag kan plaatsvinden.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik zou het maar niet bagataliseren.
De beveiliging is zo corrupt als de neten, Als je zo'n suppoost 100 dollar geeft, loop je ongestoord met zwaar oorlogstuig naar binnen.
[ afbeelding ]
Maar die kans is er altijd, dat is niet nu ineens net ontstaan ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in Zuid Afrika zo. In Nederland lukt het ook wel om dingen mee naar het stadion te nemen. Ik denk dat er inderdaad wel een kans is dat er een aanslag kan plaatsvinden.
Ja, want 'meer dan 50%' is echt een exact percentage.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:27 schreef Loveless85 het volgende:
"Kenners achten de kans meer dan 50%"
Het is natuurlijk inderdaad exacte wetenschap waar je zo even met een paar KPI's het gevaar op de procent nauwkeurig kan uitrekenen
Dat is waar ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die kans is er altijd, dat is niet nu ineens net ontstaan ofzo.
Tenminste gedeeltelijk oranjequote:Op maandag 14 juni 2010 08:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik zou het maar niet bagetaliseren.
De beveiliging is zo corrupt als de neten, Als je zo'n suppoost 100 dollar geeft, loop je ongestoord met zwaar oorlogstuig naar binnen.
[ afbeelding ]
Neuh maar 'kenners achten de kans' doet wel vermoeden dat het een gecalculeerd percentage is.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:48 schreef Abraracadabra het volgende:
[..]
Ja, want 'meer dan 50%' is echt een exact percentage.
Blijft natuurlijk feit dat dit in procenten uitdrukken vrij kansloos is.
Ik blijf erbij; dan was VS - UK zaterdag een nóg risicovollere wedstrijd, of na de poulewedstrijden een kwart/halve/hele finale met miljoenen extra tv-kijkersquote:Op maandag 14 juni 2010 08:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Maar het is wel een buitenkans voor een terrorist om juist nu een aanslag te plegen. Nederland en Denemarken... Kurt Westergaard en Geert Wilders zijn niet echt geliefd.
Dat was nog mooier geweest ja (voor een terrorist).quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar 'kenners achten de kans' doet wel vermoeden dat het een gecalculeerd percentage is.
[..]
Ik blijf erbij; dan was VS - UK zaterdag een nóg risicovollere wedstrijd, of na de poulewedstrijden een kwart/halve/hele finale met miljoenen extra tv-kijkers
De NOS heeft een exclusief contract gesloten met Al Qaidaquote:Op maandag 14 juni 2010 08:28 schreef Stranger het volgende:
quote:
Het ken gebeure of het ken nie gebeure heh!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:26 schreef PierreBetfair het volgende:
Kenners achten de kans meer dan 50% dat er een enorme aanslag zal plaatsvinden
Het WK ook nietquote:Op maandag 14 juni 2010 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
Die terroristen zijn lang niet zo georganiseerd als iedereen denkt.
Hoger dan 90%?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:26 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wacht in spanning af.
op zich vind ik dat niet erg, maar hebben jullie gisteren die Algerijn gezien die in een lichtmast was geklommenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad, anders hielden ze het niet in zo'n achterlijk land ja.
Ai, dat klinkt wel ernstig!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kalkaanslag in mijn bierglas wellicht.
Die aanslag valt misschien wel te verijdelen door rechtstreeks uit het blikje te drinken.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kalkaanslag in mijn bierglas wellicht.
Ach, alleen Robben raakt geblesseerd. De rest overleefd het gewoon en wordt WKquote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef krapula het volgende:
Als die aanslag er is, mag Nederland voor de volgende wedstrijd dan 23 nieuwe spelers oproepen? Of telt dat alleen als ze geblesseerd, en niet dood zijn?
Wie staat er op doel bij Al-Qaeda?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ik denk dat Al-Qaeda het vandaag erg verdedigend gaat spelen en doordat er rekening met ze wordt gehouden verwacht ik vandaag geen bedreiging aanvallend. Ik vraag me af of ze dit jaar hun nieuwe links buiten meenemen. Mohammed O.
[ afbeelding ]
Nou ja, het doel is natuurlijk de wedstrijd verstoren, dus ik gok een oranje clown met een vuvuzela.quote:
Ze komen dit jaar met 5 spitsen, er raakt er nog wel eens eentje gewond...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:20 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat Osama bin laden, maar er gaan geruchten dat hij dit jaar om veiligheidsredenen niet mee kan. Als dit waar is dan wordt het Ibrahim H. Hij is dit jaar nog niet gepasseerd geweest.
[ afbeelding ]
Wie is de spits?
Hard.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:46 schreef mcf het volgende:
Dit maakt voor mij de wedstrijd een stuk leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |