abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82777206
Die moeder van Joran is nu in Peru maar waarom horen we daar niks over? Joran heef al wat daagjes in zijn cel doorgebracht en is wellicht al een beetje aan de geur aan het wennen.
pi_82777249
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:50 schreef missziggy het volgende:
Waar blijft de verklaring van Uri Geller?

Dat Joran die lepeltjesbuiger heeft opgelicht, is dan wel weer leuk

Nog wat losse dingetjes:

Over de taal die Stephany sprak: Behalve Spaans ook Engels, lijkt me, want haar broer spreekt in een interview vloeiend Engels, ligt voor de hand dat zij het ook sprak.

De vrijwillige biecht van Joran aan de taxi-chauffeurs is moeilijk te verklaren. Misschien is het niet zo eenvoudig (want: verdacht) om de grens te willen passeren per taxi, maar dan nog moet Joran toch genoeg fantasie hebben om daar iets op te verzinnen? Nu was hij vanaf het eerste moment chantabel. Als hij het inderdaad heeft opgebiecht, zullen die chauffeurs hem wel hebben aangegeven. Nadat hij niet kon (of wilde) betalen.
pi_82777324
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef fiooon het volgende:
Die moeder van Joran is nu in Peru maar waarom horen we daar niks over? Joran heef al wat daagjes in zijn cel doorgebracht en is wellicht al een beetje aan de geur aan het wennen.
Ik vind dat we in deze Realitysoap inmiddels ook wel recht hebben op een direct verslag van die moeder-zoon hereniging

Dat zal dan wel de laatste aflevering zijn. Volgens mij zijn we in 'Joran, the sequel' bijna bij de aftiteling aangeland
pi_82777401
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef zoefbust het volgende:

[..]

In het filmpje is dit een moment waar hij hem enorm knijpt ,dat zie je aan zijn lichaamstaal .
Als de man met de sleutel ook maar 1 stap verder zet zal hij het kort daarvoor het door Joran op gruwelijke wijze afgeslachte meisje zien liggen .

[ afbeelding ]
Nee hoor, toen ze de kamer openden nadat Joran zo lang al wegbleef, zagen ze haar ook niet meteen.

Over die oogbal kan ik wel zo een cnn transcript vinden:

http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/1006/04/ng.01.html
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82777402
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef fiooon het volgende:
Van Twitter:

Jayhootsen

@henrivanveen Er komt net een nieuw nieuwsfeitje binnen: moeder Van der Sloot geeft aan NIET naar Peru te kunnen komen #Joran
about 3 hours ago via TweetDeck in reply to henrivanveen
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82777460
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dat Joran die lepeltjesbuiger heeft opgelicht, is dan wel weer leuk

Nog wat losse dingetjes:

Over de taal die Stephany sprak: Behalve Spaans ook Engels, lijkt me, want haar broer spreekt in een interview vloeiend Engels, ligt voor de hand dat zij het ook sprak.

De vrijwillige biecht van Joran aan de taxi-chauffeurs is moeilijk te verklaren. Misschien is het niet zo eenvoudig (want: verdacht) om de grens te willen passeren per taxi, maar dan nog moet Joran toch genoeg fantasie hebben om daar iets op te verzinnen? Nu was hij vanaf het eerste moment chantabel. Als hij het inderdaad heeft opgebiecht, zullen die chauffeurs hem wel hebben aangegeven. Nadat hij niet kon (of wilde) betalen.
Ik denk dat hij maar een prioriteit had: Zo snel mogelijk de grens overkomen. Hij dacht echt dat hij dan wel naar Nederland of Aruba zou kunnen vluchten. Hij had niet verwacht dat er een internationaal opsporingsbericht uit zou gaan, dat vermoed ik. Het maakte hem even niet meer zoveel uit hoeveel het ging kosten en of hij chantabel was of niet.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:30:11 #232
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82777484
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:15 schreef Felixa het volgende:

Waarom halen ze Michael Jackson er nou bij.
Je kan ook een normale vertaling neerzetten ipv je dingen af te vragen die er niet toe doen. En eigenlijk ook heel logisch is waarom dat is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82777520
Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox zegt Joran .
dan (36):
Ik was haar aan het uitleggen dat ik vijf jaar eerder beschuldigd was van het laten verdwijnen van een meisje omdat ik daar via Facebook een bericht over had gekregen.
Ze luisterde naar me en plots sloeg ze me.

Waar kwam dat bericht nou binnen ?
pi_82777547
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je kan ook een normale vertaling neerzetten ipv je dingen af te vragen die er niet toe doen. En eigenlijk ook heel logisch is waarom dat is.
Dit is een vertaling die Google er van maakt, daar kan ik ook niks aan doen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82777613
ik vraag me af of de directe familie van joran uberhaupt nog hem ziet als familie.

als je zoon/broer/etc 2x zoiets flikt dan verstoot je hem toch...

dat je als familie een simpele draaideurcrimineel blijft steunen oke maar een gewetenloze moordenaar die je hele familie ontwricht
pi_82777623
Jaap en Joran video
http://elcomercio.pe/
pi_82777729
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef freejoran het volgende:
ik vraag me af of de directe familie van joran uberhaupt nog hem ziet als familie.

dat je als familie een simpele draaideurcrimineel blijft steunen oke maar een gewetenloze moordenaar die je hele familie ontwricht
alsof je als familie een familielid zo makkelijk verstoot.
pi_82777805
quote:

Ja, en het heeft ook niet zoveel zin om 'em nog te "supporten" want zijn moeder zal het niet meer meemaken als hij wordt ontslagen uit de gevangenis.
pi_82777830
quote:

Zijn eigen familie begint hem al af te vallen

Natalia den Boer (his cousin), told the AP. "I think that Joran needs help.
Because something is bad in his head."
pi_82778120
Het is nu bijna 4 uur smorgens in Peru. Zou Joran nu op 1 oor liggen?
Ik zie trouwens dat het daar overdag zo'n 20 graden is dus echt zweten door de temperatuur doet ie nog niet.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:04:11 #241
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_82778655
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef zoefbust het volgende:
Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox zegt Joran .
dan (36):
Ik was haar aan het uitleggen dat ik vijf jaar eerder beschuldigd was van het laten verdwijnen van een meisje omdat ik daar via Facebook een bericht over had gekregen.
Ze luisterde naar me en plots sloeg ze me.

Waar kwam dat bericht nou binnen ?
Goh, zo zie je maar weer. De een of andere idioot stuurt een berichtje via Facebook en naar aanleiding daarvan wurgt Joran een meid en slaat hij op de vlucht, met een wilde achtervolging die wereldnieuws wordt.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:08:08 #242
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_82778798
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ze heeft haar broek helemaal niet uitgedaan Dat heeft Joran gedaan. Nadat hij haar allang gevloerd had. Hij weet alleen niet meer waarom
Hmm, OK, spreek jij Spaans?
Die vertalingen zijn tot nu toe nou niet echt overtuigend hier...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_82779018
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef fiooon het volgende:
Het is nu bijna 4 uur smorgens in Peru. Zou Joran nu op 1 oor liggen?
Ik zie trouwens dat het daar overdag zo'n 20 graden is dus echt zweten door de temperatuur doet ie nog niet.
Ik weet wel aan wie jij denkt als je tussen de lakens ligt..
  maandag 14 juni 2010 @ 11:16:44 #244
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_82779141
Dat de verklaringen van Joran niet kloppen lijkt me een zekerheidje. Dat de verklaringen van de politie daar in de pers niet helemaal kloppen lijkt me ook een zekerheid.enig wantrouwen richting overheid daar mag wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_82779315
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hmm, OK, spreek jij Spaans?
Die vertalingen zijn tot nu toe nou niet echt overtuigend hier...
Ik spreek geen Spaans, maar ik kan dat nog wel eruit halen (desnudo betekent zoiets als bloot/naakt).
pi_82779400
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Ik weet wel aan wie jij denkt als je tussen de lakens ligt..
Als het mijn vriend geweest zou zijn had ik het nu wel uit gemaakt denk ik. 35 jaar wachten is niet vol te houden.
pi_82779510
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef fiooon het volgende:

[..]

Als het mijn vriend geweest zou zijn had ik het nu wel uit gemaakt denk ik. 35 jaar wachten is niet vol te houden.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 11:27:07 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_82779587
Pagina start met de video van de broer van SF. video van broer SF.
Scroll naar de video met de tekst "Family of Stephany Flores speaks". Interview met een andere broer van SF.
Soms wat onduidelijk, maar je hoort hem op een gegeven moment zeggen: She didn't even have an eye.
http://edition.cnn.com/vi(...)der.sloot.camera.cnn

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82779638
Je zou toch verwachten, dat de mediageile Uri Geller al een reactie zou laten plaatsen in de Televaag, maar nog steeds niet!
pi_82779880
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef beequeen het volgende:
Pagina start met de video van de broer van SF. video van broer SF.
Scroll naar de video met de tekst "Family of Stephany Flores speaks". Interview met een andere broer van SF.
Soms wat onduidelijk, maar je hoort hem op een gegeven moment zeggen: She didn't even have an eye.
http://edition.cnn.com/vi(...)der.sloot.camera.cnn

[ afbeelding ]
Weten we nu ook meteen dat ze ongesteld was? Wat is dat eigenlijk voor iets debiels, dat we alle info maar gewoon mogen bekijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')