quote:Op maandag 14 juni 2010 09:50 schreef missziggy het volgende:
Waar blijft de verklaring van Uri Geller?
Ik vind dat we in deze Realitysoap inmiddels ook wel recht hebben op een direct verslag van die moeder-zoon herenigingquote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef fiooon het volgende:
Die moeder van Joran is nu in Peru maar waarom horen we daar niks over? Joran heef al wat daagjes in zijn cel doorgebracht en is wellicht al een beetje aan de geur aan het wennen.
Nee hoor, toen ze de kamer openden nadat Joran zo lang al wegbleef, zagen ze haar ook niet meteen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef zoefbust het volgende:
[..]
In het filmpje is dit een moment waar hij hem enorm knijpt ,dat zie je aan zijn lichaamstaal .
Als de man met de sleutel ook maar 1 stap verder zet zal hij het kort daarvoor het door Joran op gruwelijke wijze afgeslachte meisje zien liggen .
[ afbeelding ]
Van Twitter:quote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef fiooon het volgende:
Die moeder van Joran is nu in Peru maar waarom horen we daar niks over? Joran heef al wat daagjes in zijn cel doorgebracht en is wellicht al een beetje aan de geur aan het wennen.
Ik denk dat hij maar een prioriteit had: Zo snel mogelijk de grens overkomen. Hij dacht echt dat hij dan wel naar Nederland of Aruba zou kunnen vluchten. Hij had niet verwacht dat er een internationaal opsporingsbericht uit zou gaan, dat vermoed ik. Het maakte hem even niet meer zoveel uit hoeveel het ging kosten en of hij chantabel was of niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Dat Joran die lepeltjesbuiger heeft opgelicht, is dan wel weer leuk![]()
Nog wat losse dingetjes:
Over de taal die Stephany sprak: Behalve Spaans ook Engels, lijkt me, want haar broer spreekt in een interview vloeiend Engels, ligt voor de hand dat zij het ook sprak.
De vrijwillige biecht van Joran aan de taxi-chauffeurs is moeilijk te verklaren. Misschien is het niet zo eenvoudig (want: verdacht) om de grens te willen passeren per taxi, maar dan nog moet Joran toch genoeg fantasie hebben om daar iets op te verzinnen? Nu was hij vanaf het eerste moment chantabel. Als hij het inderdaad heeft opgebiecht, zullen die chauffeurs hem wel hebben aangegeven. Nadat hij niet kon (of wilde) betalen.
Je kan ook een normale vertaling neerzetten ipv je dingen af te vragen die er niet toe doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:15 schreef Felixa het volgende:
Waarom halen ze Michael Jackson er nou bij.
Dit is een vertaling die Google er van maakt, daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan ook een normale vertaling neerzetten ipv je dingen af te vragen die er niet toe doen.En eigenlijk ook heel logisch is waarom dat is.
alsof je als familie een familielid zo makkelijk verstoot.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef freejoran het volgende:
ik vraag me af of de directe familie van joran uberhaupt nog hem ziet als familie.
als je zoon/broer/etc 2x zoiets flikt dan verstoot je hem toch...
dat je als familie een simpele draaideurcrimineel blijft steunen oke maar een gewetenloze moordenaar die je hele familie ontwricht
Ja, en het heeft ook niet zoveel zin om 'em nog te "supporten" want zijn moeder zal het niet meer meemaken als hij wordt ontslagen uit de gevangenis.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef freejoran het volgende:
ik vraag me af of de directe familie van joran uberhaupt nog hem ziet als familie.
dat je als familie een simpele draaideurcrimineel blijft steunen oke maar een gewetenloze moordenaar die je hele familie ontwricht
Zijn eigen familie begint hem al af te vallenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef freejoran het volgende:
Goh, zo zie je maar weer. De een of andere idioot stuurt een berichtje via Facebook en naar aanleiding daarvan wurgt Joran een meid en slaat hij op de vlucht, met een wilde achtervolging die wereldnieuws wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef zoefbust het volgende:
Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox zegt Joran .
dan (36):
Ik was haar aan het uitleggen dat ik vijf jaar eerder beschuldigd was van het laten verdwijnen van een meisje omdat ik daar via Facebook een bericht over had gekregen.
Ze luisterde naar me en plots sloeg ze me.
Waar kwam dat bericht nou binnen ?
Hmm, OK, spreek jij Spaans?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft haar broek helemaal niet uitgedaanDat heeft Joran gedaan. Nadat hij haar allang gevloerd had. Hij weet alleen niet meer waarom
Ik weet wel aan wie jij denkt als je tussen de lakens ligt..quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef fiooon het volgende:
Het is nu bijna 4 uur smorgens in Peru. Zou Joran nu op 1 oor liggen?
Ik zie trouwens dat het daar overdag zo'n 20 graden is dus echt zweten door de temperatuur doet ie nog niet.
Ik spreek geen Spaans, maar ik kan dat nog wel eruit halen (desnudo betekent zoiets als bloot/naakt).quote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hmm, OK, spreek jij Spaans?
Die vertalingen zijn tot nu toe nou niet echt overtuigend hier...
Als het mijn vriend geweest zou zijn had ik het nu wel uit gemaakt denk ik. 35 jaar wachten is niet vol te houden.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik weet wel aan wie jij denkt als je tussen de lakens ligt..
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef fiooon het volgende:
[..]
Als het mijn vriend geweest zou zijn had ik het nu wel uit gemaakt denk ik. 35 jaar wachten is niet vol te houden.
Weten we nu ook meteen dat ze ongesteld was?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef beequeen het volgende:
Pagina start met de video van de broer van SF. video van broer SF.
Scroll naar de video met de tekst "Family of Stephany Flores speaks". Interview met een andere broer van SF.
Soms wat onduidelijk, maar je hoort hem op een gegeven moment zeggen: She didn't even have an eye.
http://edition.cnn.com/vi(...)der.sloot.camera.cnn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |