Ik vind die Werdum wel een sympathieke gozer. Ik blijf het jammer vinden van Fedor maar het is hem zeker gegund wat mij betreft. Leuk om te zien hoe fucking blij hij isquote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Scott Coker on Immediate Fedor Werdum Rematch (video)
http://www.sherdog.com/vi(...)e-Middleweights-2508
Inderdaad, net ook even terug gekeken. Hij valt/probeert te ontwijken. Inschattingsfout van Fedor, door te denken dat hij rocked was. Hij was verre van rocked.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Net voor de eerste keer kunnen terugkijken, en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het nieteens een knock down kan noemen.. hij valt alleen maar achterover omdat hij zijn evenwicht verliest terwijl hij de klappen probeerd te ontwijken (niet door de klappen die Fedor uitdeelt, dat er ook voor zou kunnen zorgen dat je evenwicht naar de klote is).
Idd, hij wilde het snel afmaken daardoor. Beetje a la zijn gevecht vs Tim Sylvia. Laten we eerlijk zijn, binnen 1 minuut Werdum met GnP finishen zou zorgen voor een brute matchup met Overeem. Het heeft niet zo mogen zijn...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Inderdaad, net ook even terug gekeken. Hij valt/probeert te ontwijken. Inschattingsfout van Fedor, door te denken dat hij rocked was. Hij was verre van rocked.
Dat wordtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Het is nog een dikke maand wachten maar ik kan nu al niet wachten op de awesome line up van UFC 117:
Main Card
* Middleweight Championship bout: Brazil Anderson Silva vs. United States Chael Sonnen
* Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. Brazil Thiago Alves
* Lightweight bout: United States Clay Guida vs. Brazil Rafael dos Anjos
* Welterweight bout: United States Matt Hughes vs. United States Ricardo Almeida
* Heavyweight bout: United States Roy Nelson vs. Brazil Junior Dos Santos
Preliminary Card
* Light Heavyweight bout: Brazil Thiago Silva vs. United States Tim Boetsch
* Welterweight bout: United States Dustin Hazelett vs. United States Rick Story
* Heavyweight bout: Netherlands Stefan Struve vs. United States Christian Morecraft
* Welterweight bout: United States Johny Hendricks vs. United States Charlie Brenneman
* Welterweight bout: United States Ben Saunders vs. United States Dennis Hallman
* Light Heavyweight bout: United States Rodney Wallace vs. Bulgaria Stanislav Nedkov
Neeeh Silva moet winnen zodat Belfort hem een pakkie kan geven @ UFC 121 in Germany...! Daar moet ik bij zijn!quote:
Ik heb al wat hotels in de buurt gezocht, ben ook zeker van de partijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Neeeh Silva moet winnen zodat Belfort hem een pakkie kan geven @ UFC 121 in Germany...! Daar moet ik bij zijn!
QFT trouwens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Slimme move van Werdum. Fedor is iig geen sissy geweest zoals Anderson Silva en gewoon er boven opgesprongen om verder te beuken. Jammer dat hij verloren heeft... Let the rematch come!
One must fall to stand up again!
Haha, heb je al een avatar uitgekozen dan?quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Neeeh Silva moet winnen zodat Belfort hem een pakkie kan geven @ UFC 121 in Germany...! [..]
Spannend!! Ricco is al een jaar undefeated en sinds zijn laatste loss 7-0quote:MMAjunkie.com has learned from sources close to the promotion that Overeem has verbally agreed to face former UFC champion Ricco Rodriguez at DREAM.15.
Oei, spannend jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Spannend!! Ricco is al een jaar undefeated en sinds zijn laatste loss 7-0
Hotelletje lijkt me niet nodig. Ff op en neer rijden is geen probleem. Vraag me af wanneer de kaartverkoop begint...... Heb er zeker wel veel geld voor over!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik heb al wat hotels in de buurt gezocht, ben ook zeker van de partij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |