Sonnen binnenkort, die pakt hem wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zie Leben ook absoluut niet van Silva winnen. Maar goed, iemand moet het toch tegen the Spider opnemen.
wtf..quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Als je wat leniger moet worden moet je er wat voor doen... Wat die kneus roept, geweldig!
Wat voor drugs heeft dat gastje wel niet gebruikt, dat klinkt namelijk niet gezond.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Als je wat leniger moet worden moet je er wat voor doen... Wat die kneus roept, geweldig!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef versteegrob het volgende:
Kijk nu UFC 11 zon vechter heeft 1 bokshandschoen aan, lol
Een Gi noemen ze datquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig dat internet, heb zo ook alle oude gevechten (UFC 1-70) bekeken. Je ziet gewoon steeds een stukje verbetering in de regels, in de oude afleveringen dragen af en toe fighters ook nog judopakken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die fightcard van UFC 117 is wel geil zeg
Zeker, en je ziet ze vol ellebogen geven en knieën in het gezicht, de oude regels waren beter alleen qua tijd was het dom. 15 min achter elkaar vechten, enzquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig dat internet, heb zo ook alle oude gevechten (UFC 1-70) bekeken. Je ziet gewoon steeds een stukje verbetering in de regels, in de oude afleveringen dragen af en toe fighters ook nog judopakken
Daar had ik nog een topic over geopend gister.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Check dit dan!!
De slimme truukjes van de UFC
Carwin bij de kapper geweest
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar had ik nog een topic over geopend gister.
Branche start offensief tegen sluikreclame op internetfora.
Natuurlijk, alleen zal iedereen je raar aankijken. Komt haast trollerig over.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
![]()
mag ik trouwens even de eerste zijn in dit topic die zegt dat Werdum gewoon keihard gaat winnen
Hmm, kunnen we gelijk een dubbele maken. Ik denk namelijk dat volgende week Lesnar keihard onderuit gaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik troll never nooit.
Werdum is een serious threat voor Fedor en ik vond Fedor er tijdens de weigh-ins niet
echt overkomen als de Fedor die ik ken.. could be nothing maar ik vond het vreemd.
Dus ik call Werdum
Wil best een avatar bet aangaan hoor
Dat pakte vorige keer namelijk ook zo goed uit
Ik gun het Carwin van harte en ik denk ook dat hij best een kans heeft.. geen idee hoe Lesnar zal reageren op de mokerslagen van Carwin maar ik ga toch voor Lesnar.. denk dat hij meer mogelijkheden heeft om het af te maken dan zijn tegenstander.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hmm, kunnen we gelijk een dubbele maken. Ik denk namelijk dat volgende week Lesnar keihard onderuit gaat.
Nu alleen nog de inzet bepalen.
Ik zal die weigh-ins nog wel eens kijken trouwens.
Daarom. Laat die bet maar komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik gun het Carwin van harte en ik denk ook dat hij best een kans heeft.. geen idee hoe Lesnar zal reageren op de mokerslagen van Carwin maar ik ga toch voor Lesnar.. denk dat hij meer mogelijkheden heeft om het af te maken dan zijn tegenstander.
Dat is wel een flinke bet, vooral nu tijdens het WK. Ben namelijk trots op mijn huidige avatar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Aanmelden tot 00:00 vanavond.
Verliezer moet verplicht avatar pakken die winnaar uitzoekt, week laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |