Ik heb voor de grap op de UFC website gekeken naar de pricerange: 100 - 600 dollarquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef DanHardy het volgende:
Wat denken jullie dat de vanaf prijzen zijn? Ik wil ook heel graag gaan, maar het moet financieel wel leuk blijven.
Ook even gekeken en ik zie dat je kaarten hebt vanaf $75. Ik denk dat ik voor de $100 kaarten ga, dan kan ik mijn broertje nog een kaartje cadeau doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:49 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap op de UFC website gekeken naar de pricerange: 100 - 600 dollar
Voor ongeveer 300 dollar (250 euro) zit je 2e rangs met een aardig uitzicht op de octagon. Dus ik denk dat ik wel rond die prijs er voor over zal hebben.
Maincard voorspellingen:quote:Main card
* Heavyweight Championship bout: United States Brock Lesnar (c) vs United States Shane Carwin (ic)
* Middleweight bout: Japan Yoshihiro Akiyama vs. United States Chris Leben
* Welterweight bout: United States Chris Lytle vs. United States Matt Brown
* Light Heavyweight bout: Poland Krzysztof Soszynski vs. United States Stephan Bonnar
* Lightweight bout: Australia George Sotiropoulos vs. United States Kurt Pellegrino
Preliminary card (Spike TV)
* Heavyweight bout: United States Brendan Schaub vs. United States Chris Tuchscherer
* Light Heavyweight bout: United States Seth Petruzelli vs. United States Ricardo Romero
Preliminary card
* Middleweight bout: United States Kendall Grove vs. Croatia Goran Reljic
* Middleweight bout: United States Gerald Harris vs. United States Dave Branch
* Welterweight bout: United States Daniel Roberts vs. United States Forrest Petz
* Heavyweight bout: United States Jon Madsen vs. Czech Republic Karlos Vemola
Gelijk voor! Zou goed zijn voor mensen als Rashad Evans en Jon Fitch...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Poll @ Mmajunkie :
Would you support the use of yellow-card penalties (pay deductions) - which are used in Japan for infractions and stalling - in North American MMA fights?
*Kuche* Josh Koscheck *Kuchekuche* GSP :' )quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gelijk voor! Zou goed zijn voor mensen als Rashad Evans en Jon Fitch...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef DanHardy het volgende:
Lesnar kan niet verliezen want volgens Joe Rogan, is Lesnar een nakomeling van een lange cyclus van "Vikings f*cking Vikings". Carwin daarentegen is een "gewone" Amerikaan.
Zo is hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef DanHardy het volgende:
Lesnar kan niet verliezen want volgens Joe Rogan, is Lesnar een nakomeling van een lange cyclus van "Vikings f*cking Vikings". Carwin daarentegen is een "gewone" Amerikaan.
Countdown al gezien! Vond mooie uitzending, maar minder hype dan anders!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Voorspellingen volgen later deze week
Een 'FOK! meet' zou wel lachen zijn trouwens, onder het mom: als we er toch zijn
Zometeen countdown kijken
Hoe zie je je dat precies voor je? Ik zie Akiyama helemaal niets doen tegen Leben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
* Middleweight bout: Japan Yoshihiro Akiyama vs. United States Chris Leben
Mooi zo.quote:Alistair Overeem will not fight Ricco Rodriguez at DREAM.15 - and he may not fight in the promotion ever again, according to his representative.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |