Ja... 2-1quote:Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
Mensen die serieus denken dat Nederland van Denemarken kan winnen
Ah, de pessimisten zijn ook weer wakker.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
Trolquote:Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
Doe normaal... Denemarken heeft meer kwaliteit op t veld.. Rommedahl is snel en Gio gaat veelal in de problemen komen. Ik voorspel 2-1 voor de Denen...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah, de pessimisten zijn ook weer wakker.
Dat bedoel ik nu... Mensen die hun werk verzuimen omdat een paar mensen tegen balletjes schoppenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef JDx het volgende:
Lol, ga iemand anders lastig vallen
ZENUWACHTIGGGG... doe echt niks hier op 't werk, 12uur vrij!!!
En als we wel winnen, hou jij dan eindelijk je muil?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
Plasmaatjequote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef -Datdus- het volgende:
maar dan kijk ik liever thuis op mn plasmaatje.
Ben je der nou alweer. Kun je ook eens een ander zinnetje copy-pastenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef Homdeck het volgende:
Flammie flikker gewoon op uit dit WK-forum en ga je moeder vervelen met je trollposts
Trollie zou een leukere naam geweest zijn, gezien hij meer trollt dan flamedquote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef Homdeck het volgende:
Flammie flikker gewoon op uit dit WK-forum en ga je moeder vervelen met je trollposts
Idd, of het is een enorme troll of hij heeft echt een hekel aan het WK/Nederlands elftal.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef Homdeck het volgende:
Ik weet niet wat jij doet voor de kost, maar FOK!-en valt ook onder werk-verzuim.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu... Mensen die hun werk verzuimen omdat een paar mensen tegen balletjes schoppen![]()
We denken natuurlijk ook weer dat Nederland wereldkampioen gaat worden zekerDuitsland gister gezien? 4-0 tegen het team (australie) dat Nederland met flitsend spel de baas was (2-1)...
Het gaat echt NIKS worden dit WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |