Ik verwijs naar de website van de producent van die dingen:quote:
http://www.boogieblast.co.za/index.htm#truthvuvuquote:THE LONG AWAITED TRUTH ABOUT THE VUVUZELA.
The vuvuzela was introduced to South Africa as a toy for kids to blow, and hardly got off the ground. Selling the vuvuzela proved almost impossible, until the full potential was realized by the local soccer supporters.
The first prototype was from America and changed somewhat for more comfortable blowing and effectiveness. We have researched the history of the Vuvuzela, and follows a trail back to a women's Chinese basketball team, AMAZING...
The word, VUVUZELA, was first used by a few soccer supporters. There are many claims to what the word really means, but more generally it means to pump up ones performance in a truly South African manner.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
Kutdingen.
Ja, toevallig sloeg de hype aan en inmiddels is het ingeburgerd in ZA voetbal.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Mooie post uit het vorige topic, dus geen post van mij of een aanvulling van mijn kant:
[..]
Ik verwijs naar de website van de producent van die dingen:
[..]
http://www.boogieblast.co.za/index.htm#truthvuvu
De link tussen die toeter en voetbal is flinterdun en zelfs met Zuid-Afrika heeft het weinig te maken. Toevallig sloeg de hype daar aan, da's alles.
Het is cultuur.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ja, toevallig sloeg de hype aan en inmiddels is het ingeburgerd in ZA voetbal.
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen?
Oja, jij was bezig 'je land te verdedigen'quote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik doe niet andersquote:Op zondag 13 juni 2010 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oja, jij was bezig 'je land te verdedigen'
Ja, nu weer voetbalcultuur. Wat is het nou.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:38 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is voetbalcultuur. Je hebt het door
Daar zijn tentoonstellingen en musea voor, op het WK moet gevoetbald worden en als dat door die toeters lastig wordt gemaakt dan mag die 'cultuur' ondergeschikt worden aan de mogelijke verbetering van de kwaliteit van het spel.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, nu weer voetbalcultuur. Wat is het nou.
Anders nog iets?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is voetbalcultuur daar. Ze doen het al jaren, ze doen het graag en ze hebben er lol in. Het is dus voetbalcultuur ja. Ik heb het niet verzonnen, het is gewoon zo.
Als je dat niet in kan zien leef je in een verdomd klein wereldje en misschien moet je jezelf maar eens laten nakijken.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/Querbz/status/16096153434![]()
Precies, het is alleen maar lawaai maken om het lawaai maken.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef Pinterman het volgende:
Waarvoor? Je weet niet eens voor wie ze toeteren.
Ja, dan wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef Pinterman het volgende:
Als het in Nederland cultuur is om voor de wedstrijd op de middenstip te schijten, moet de rest van de wereld dat dan ook accepteren?
Bron?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:59 schreef Harlon het volgende:
kost kijkers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |