Dat is zo.. maar ik heb zo'n 5 miljard op de bankrekening staan. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Willemsuh het volgende:
@Hojdhopper dan moet je eerder in de tijd bouwen dan zijn ze goedkoper maar ja dan heb je waarschijnlijk niet zoveel geld ( ook daar zijn weer manieren voor )
Dat is zeker waar ja maar om dit eens te proberen is ook wel grappig.. Het moet wel allemaal lekker doorlopen en dat is het leukst om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:03 schreef Hojdhopper het volgende:
Ziet er wel allemaal tof uit natuurlijk.Maar dat vind ik persoonlijk niet leuk. Zoals ik al zei, ik hou van realistisch bouwen. Aber natürlich jeder sein ding.
Goeie vraag ik had hetzelfde probleem, ik zal eens zoeken of ze moeten op de server ook maar naar 1.0.4 gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb net OTTD 1.0.4 geinstalleerd op mijn nieuwe PC, maar ik zie dat de server op 1.0.3 draait. Hoe kan ik aan versie 1.0.3 komen?
Ik zit ff te zoeken maar 1.0.3 is niet meer te downloaden alle links linken door naar 1.0.4, dus toch maar de server updatenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb net OTTD 1.0.4 geinstalleerd op mijn nieuwe PC, maar ik zie dat de server op 1.0.3 draait. Hoe kan ik aan versie 1.0.3 komen?
Gelul, dat weet jij ook welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef maartena het volgende:
Bart ligt meestal een weekje of twee achter
Dat staat in de FAQ in de OP, evenals een hoop andere vragen met bijbehorende antwoorden...quote:
Ja, de FAQ in de OP.quote:
Staat dat niet gewoon in de handleiding?quote:Draait iemand hier ook een server met Norton ?
Norton doet de Firewall en ik zou niet weten hoe je bij de poorten komt.
Ziet er wel leuk uit ! Mooie graphics ook !quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef The_Avatar het volgende:
Dit is ook een nieuw soort transport tycoon spel.
http://www.paradoxplaza.c(...)%80%93-sign-up-today
Closed Beta for Cities in Motion
Cities in Motion Gamescom 2010 Trailer Trailer
Zo te zien lijkt het een beetje op Traffic Giant. Een spel met een leuk idee, maar in uitvoering onspeelbaar door een AI die als een gek buslijnen aanlegt waardoor binnen de kortste tijd de steden compleet vol met files staan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef The_Avatar het volgende:
Dit is ook een nieuw soort transport tycoon spel.
http://www.paradoxplaza.c(...)%80%93-sign-up-today
Closed Beta for Cities in Motion
Cities in Motion Gamescom 2010 Trailer Trailer
http://wiki.fok.nl/index.php/OPquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Willemsuh het volgende:
@ Bart, Oke maar wat is de OP ?
En nee ken het niet vinden... zit al een paar uur te klooien...
Daarom moet je je even aanmelden voor de beta. Kun je feedback insturen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zo te zien lijkt het een beetje op Traffic Giant. Een spel met een leuk idee, maar in uitvoering onspeelbaar door een AI die als een gek buslijnen aanlegt waardoor binnen de kortste tijd de steden compleet vol met files staan.
Het werkt niet met alle wagons is mijn ervaring. De standaardwagons zijn wel ombouwbaar en hebben geen snelheidslimiet, ze hebben dan vaak wel een kleinere capaciteit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Willemsuh het volgende:
@ Bart dat gaat niet ik zit ff te klooien met die Chemical-GRF + New Cargo Old Wagons- GRF ofzo in die laatste zijn ze ombouwbaar.... maar hoe ?
Trein in een depot en dan op icoon 'ombouwen' klikken. Buiten een depot werkt dat niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:51 schreef Willemsuh het volgende:
oke en hoe kan je die standaardwagons ombouwen dan ?
Als de titel van het spel anders is, hoe kan het dan exact hetzelfde spel zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:00 schreef hecoson het volgende:
ik speel transport giant tycoon down under .
lijkt mij exact hetzelfde spel .
maar waar kan ik de gemaakte juwelen verkopen ik denk niet gewoon zo in de stad
mvg bigfreaker
Ik heb me ook aangemeld voor de beta en vandaag de mail gehad dat ik ook de beta kan gaan proberen. Dus zal hem vanavond eens testen. Misschien handig om er uiteindelijk ook een apart topic van de makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Daarom moet je je even aanmelden voor de beta. Kun je feedback insturen.
Die van mij gaan inderdaad na een jaartje of 100 gewoon (varieert tussen de servers) weer op reset, dus je kunt elke een vers spel spelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Peter het volgende:
Ga ik op die van Maarten verder, al lijkt het alsof dat elke nacht ververst oid..
Ik ga ff kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:56 schreef Peter het volgende:
Stationsspreiding 1 tikkie hoger is zeker nu niet mogelijk he? Grootste vliegveld is nu onmogelijk..
quote:Ah op die fiets.. Thnx.Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef Bart het volgende:
Nee. Oplossing is meerdere tunnels naast elkaar bouwen. Of natuurlijk gaten in je tunnels maken van één vakje waarin je dan een sein plaatst.
quote:Wat is er aan de hand dan? Kan het ook pas vanavond checken als ik weer thuis benOp dinsdag 26 oktober 2010 10:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Betborough Transport is aan het saboteren
quote:Heeft d.m.v. kanalen graven, stukken spoor van andere bedrijven laten onderlopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:46 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Kan het ook pas vanavond checken als ik weer thuis ben
quote:Wat een naaistreek, gelukkig is mijn bedrijfshoofdkantoor veilig voor het waterOp dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Heeft d.m.v. kanalen graven, stukken spoor van andere bedrijven laten onderlopen.
quote:Wisselt..Op donderdag 28 oktober 2010 09:50 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind t n lelijke map. Ik wacht wel even tot er een nieuwe is. Heb momenteel toch niet veel tijd te verkwanselen, want ik ken mezelf: Als ik 1 uurtje 'f n paar spoorlijntjes aan ga leggen' ben ik de rest van de dag/nacht/week bezig![]()
Om de hoeveel tijd ongeveer verander je van map Bart?
Welnee, die datastroom valt wel mee. Hooguit een paar kB/s. Het probleem is eerder dat je pc het niet meer trekt, veel voertuigen kost veel cpu-kracht. De server draait in dedicated mode (text only) dus die houdt het wel bij, maar als jouw pc het niet bij kan houden krijg je tijdsverschillen en dus desyncs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:38 schreef mickeyD het volgende:
omdat ie vol is, wordt er erg veel data verzonden, en dan is t weer erg belangrijk een goede internet verbinding te hebben.
Komt voornamelijk door de pathfinding. Van elke trein, boot en bus moet constant een optimale route berekend worden...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef T_Killer het volgende:
Oke, vreemd dat zo'n 'klein en simpel' spel zoveel van je PC trekt dan. T is nu niet fijn spelen meer met die hapering
Je weet dat er een 'volg topic'-knop is?quote:
Ongetwijfeld, heb het ook al een tijdje niet gespeeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:52 schreef Jump het volgende:
Whoo, lang geleden dat ik het eens gespeeld heb. Veel veranderd zeker het laatste jaar?
Ja dat is wel een mooie, maar nu nog met vier sporen..quote:Op zondag 19 december 2010 17:42 schreef Peter het volgende:
Kijk in de OP eens bij http://lingen.nu/img/halfcl.png hoe een efficiënte afslag gemaakt wordt.
Ik vind dat lelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 18:57 schreef Bart het volgende:
Drukke kruisingen moet je juist met normale seinen bouwen en sporen voor iedere richting. Het wordt wel groter, maar ook veel efficiënter. PBS is mooi, compact en realistisch, maar het heeft een veel lagere capaciteit.
[ afbeelding ]
Dit is een kruising van vier sporen met hoge doorvoermogelijkheden, dat redt je niet met PBS. Of je moet hem identiek maken maar dan met PBS-seinen, maar dat voegt dan ook niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |