quote:Ah op die fiets.. Thnx.Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef Bart het volgende:
Nee. Oplossing is meerdere tunnels naast elkaar bouwen. Of natuurlijk gaten in je tunnels maken van één vakje waarin je dan een sein plaatst.
quote:Wat is er aan de hand dan? Kan het ook pas vanavond checken als ik weer thuis benOp dinsdag 26 oktober 2010 10:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Betborough Transport is aan het saboteren
quote:Heeft d.m.v. kanalen graven, stukken spoor van andere bedrijven laten onderlopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:46 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Kan het ook pas vanavond checken als ik weer thuis ben
quote:Wat een naaistreek, gelukkig is mijn bedrijfshoofdkantoor veilig voor het waterOp dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Heeft d.m.v. kanalen graven, stukken spoor van andere bedrijven laten onderlopen.
quote:Wisselt..Op donderdag 28 oktober 2010 09:50 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind t n lelijke map. Ik wacht wel even tot er een nieuwe is. Heb momenteel toch niet veel tijd te verkwanselen, want ik ken mezelf: Als ik 1 uurtje 'f n paar spoorlijntjes aan ga leggen' ben ik de rest van de dag/nacht/week bezig![]()
Om de hoeveel tijd ongeveer verander je van map Bart?
Welnee, die datastroom valt wel mee. Hooguit een paar kB/s. Het probleem is eerder dat je pc het niet meer trekt, veel voertuigen kost veel cpu-kracht. De server draait in dedicated mode (text only) dus die houdt het wel bij, maar als jouw pc het niet bij kan houden krijg je tijdsverschillen en dus desyncs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:38 schreef mickeyD het volgende:
omdat ie vol is, wordt er erg veel data verzonden, en dan is t weer erg belangrijk een goede internet verbinding te hebben.
Komt voornamelijk door de pathfinding. Van elke trein, boot en bus moet constant een optimale route berekend worden...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef T_Killer het volgende:
Oke, vreemd dat zo'n 'klein en simpel' spel zoveel van je PC trekt dan. T is nu niet fijn spelen meer met die hapering
Je weet dat er een 'volg topic'-knop is?quote:
Ongetwijfeld, heb het ook al een tijdje niet gespeeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:52 schreef Jump het volgende:
Whoo, lang geleden dat ik het eens gespeeld heb. Veel veranderd zeker het laatste jaar?
Ja dat is wel een mooie, maar nu nog met vier sporen..quote:Op zondag 19 december 2010 17:42 schreef Peter het volgende:
Kijk in de OP eens bij http://lingen.nu/img/halfcl.png hoe een efficiënte afslag gemaakt wordt.
Ik vind dat lelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 18:57 schreef Bart het volgende:
Drukke kruisingen moet je juist met normale seinen bouwen en sporen voor iedere richting. Het wordt wel groter, maar ook veel efficiënter. PBS is mooi, compact en realistisch, maar het heeft een veel lagere capaciteit.
[ afbeelding ]
Dit is een kruising van vier sporen met hoge doorvoermogelijkheden, dat redt je niet met PBS. Of je moet hem identiek maken maar dan met PBS-seinen, maar dat voegt dan ook niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |