abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:23:39 #176
167595 mirved
Infobesitas
pi_82853774
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Maanvis het volgende:
En nu de hamvraag. Hebben langere mannen ook langere piemels?
Lijkt me dat een gemiddeld lichaam alles in verhouding heeft dus bij een langer iemand zullen alle lichaamsdelen langer zijn. Niet voor niets dat aziaten die kleiner zijn dan westerlingen ook gemiddeld een kleinere leuter hebben.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:25:19 #177
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82853873
Ik wilde ff melden dat hoewel genen belangrijk zijn voor lengte, dat het niet de enige is dat een rol speelt bij lang worden.

Nederlanders waren vroeger bekend als heel kort. Dat was voornamelijk in de periode dat het slecht ging met de Nederlandse economie.

Negers in Afrika daarintegen waren bekend als heel lang en sterk. Daarom werden ze gezien als goede slaaf materiaal.

Het langste bevolkingsgroep in de wereld zijn een paar Afrikaanse stammen, Masai geloof ik, en ook de Dinka's. Maar in Afrika heb je ook de kortste mensen.

Het lengte van Nederlanders wordt bepaalt door hun goede voeding. Nederlanders eten in principe het meest gezonde voeding.

Chinezen daarintegen eten heel slecht, waardoor ze kort blijven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:26:36 #178
167595 mirved
Infobesitas
pi_82853941
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wilde ff melden dat hoewel genen belangrijk zijn voor lengte, dat het niet de enige is dat een rol speelt bij lang worden.

Nederlanders waren vroeger bekend als heel kort. Dat was voornamelijk in de periode dat het slecht ging met de Nederlandse economie.

Negers in Afrika daarintegen waren bekend als heel lang en sterk. Daarom werden ze gezien als goede slaaf materiaal.

Het langste bevolkingsgroep in de wereld zijn een paar Afrikaanse stammen, Masai geloof ik, en ook de Dinka's. Maar in Afrika heb je ook de kortste mensen.

Het lengte van Nederlanders wordt bepaalt door hun goede voeding. Nederlanders eten in principe het meest gezonde voeding.

Chinezen daarintegen eten heel slecht, waardoor ze kort blijven.
Was gister nog op het nieuws dat Nederlanders de langste mensen ter wereld zijn.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:31:27 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82854231
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef mirved het volgende:

[..]

Was gister nog op het nieuws dat Nederlanders de langste mensen ter wereld zijn.
Kwa land. Maar niet kwa bevolking.

http://www.wisegeek.com/which-country-has-the-tallest-people.htm

Edit: Of zeg ik het verkeerd? Is bevolking alleen voor nationaliteit? Dan bedoel ik dat de langste ethnische groep die Masaai en DInka's zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:37:42 #180
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82854584


[ Bericht 100% gewijzigd door Just-Lost op 15-06-2010 21:38:48 ]
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:38:28 #181
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82854650
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:22 schreef Science_fiction het volgende:

[..]

eerst pics
dan praten we wel verder
van mijn hand + arm.., dat moet te doen zijn
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_82855903
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

van mijn hand + arm.., dat moet te doen zijn
Hup fotograferen die handel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:31:41 #183
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82862263
hmm... meer kon ik er zo snel niet van maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Just-Lost op 16-06-2010 10:31:51 ]
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_82862365
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Just-Lost het volgende:
hmm... meer kon ik er zo snel niet van maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die onderste roept om een tiet
pi_82862543
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Science_fiction het volgende:

[..]

Hup fotograferen die handel
Je had foto's van zijn penis moeten vragen.
pi_82865490
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Just-Lost het volgende:
hmm... meer kon ik er zo snel niet van maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik denk dat je beeld over wat vrouwen bedoelen met een gespierde hand/arm met aders iets anders is dan wat jij nu laat zien. Toch wat meer spinazie eten, vrees ik
quote:
Op

dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef Fortitude het volgende:


Je had foto's van zijn penis moeten vragen.
Als dat net zo indrukwekkend is als zijn arm/hand, dan bedank ik
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:02:49 #187
296468 Neurodrive
Trust me, I'm a doctor.
pi_82865606
Ben 2.03m. Ik vind het eigenlijk voornamelijk een nadeel wat betreft socializen. Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van om neer te kijken op mensen. Flirten etc. gaat gewoon 3x zo makkelijk als je op min of meer dezelfde ooghoogte zit en aangezien de meeste vrouwen de 1.80 niet halen is dat vaak gewoon wat lastig.

Heb ooit wat gehad met een meisje van 1.60, en dat is gewoon niet praktisch. Natuurlijk boeide dit mij toendertijds geen reet ( gevoelens etc.), maar als je het objectief gaat bekijken is het niet ideaal en lengte is wel degelijk iets geworden waar ik op 'filter' als het ware. Dit wil uiteraard niet zeggen dat ik niet verliefd kan worden op kaboutertjes .

Over het algemeen vind ik langere vrouwen (rond de 1.80) absurd aantrekkelijk en daar zal ik bijna altijd eerder op afstappen.
Random fact #7281: Cool guys don't look at explosions.
  woensdag 16 juni 2010 @ 03:26:21 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82867165
Lange manne hebben dat ' wauw' effect bij vrouwen denk ik. gewoon omdat je ergens tegenop kijkt. 'k denk dat dat het is. verder heb je als lange man (heb ik me laten vertellen) natuurlijk overwicht op anderen. En dat voel je als lange man. Als ik door de zeedijk in amsterdam loop voel ik mij ook de man tussen al die kleinere chinezen. Maar niet arrogant, meer een rustig gevoel ofzo.

[ Bericht 14% gewijzigd door Schenkstroop op 16-06-2010 04:38:58 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 16 juni 2010 @ 07:47:08 #189
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_82867802
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Maanvis het volgende:
En nu de hamvraag. Hebben langere mannen ook langere piemels?
Bij mij is alles meegegroeid ja.
pi_82867810
pi_82867940
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wilde ff melden dat hoewel genen belangrijk zijn voor lengte, dat het niet de enige is dat een rol speelt bij lang worden.

Nederlanders waren vroeger bekend als heel kort. Dat was voornamelijk in de periode dat het slecht ging met de Nederlandse economie.

Negers in Afrika daarintegen waren bekend als heel lang en sterk. Daarom werden ze gezien als goede slaaf materiaal.

Het langste bevolkingsgroep in de wereld zijn een paar Afrikaanse stammen, Masai geloof ik, en ook de Dinka's. Maar in Afrika heb je ook de kortste mensen.

Het lengte van Nederlanders wordt bepaalt door hun goede voeding. Nederlanders eten in principe het meest gezonde voeding.

Chinezen daarintegen eten heel slecht, waardoor ze kort blijven.
Goed eten is echt niet de enige reden. Dat zou betekenen dat de masai altijd slechte eters zijn, en lange negers in Afrika wel goed eten?
Nee, dat is het niet. Want het klopt ook niet dat Chinezen zo slecht eten. Ze roken veel, meer dan ons, maar denk dat ze flink minder vette en zoete happen naar binnen schuiven.
Heb eens gehoord dat het iets te maken heeft met de gezondheidszorg in een land. Is die goed, dan zijn mensen langer. Onze gezondheidszorg hoort al jaren bij de beste van de wereld.
In de VS waren mensen een jaar of dertig geleden langer, wist je dat? Toen was de gezondheidszorg schijnbaar beter toegankelijk voor iedereen, de laatste 20 jaar is dat weer minder en de mensen schijnen weer wat korter te zijn geworden.
Japanners zijn ook lang.

Verder is het ook een stukje genen. Mensen die op grote hoogte in de bergen leven zullen geloof ik nooit zo lang worden, het lichaam heeft zich aangepast aan de omstandigheden daar, net als dat bv Somaliers lang zijn en ook wel blijven omdat die al heel lang profijt hebben bij hard en lang te kunnen rennen tijdens het jagen (waren oorspronkelijk toch rondtrekkende nomaden daar of zoiets?)
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:38:53 #192
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82874099
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goed eten is echt niet de enige reden. Dat zou betekenen dat de masai altijd slechte eters zijn, en lange negers in Afrika wel goed eten?
Nee, dat is het niet. Want het klopt ook niet dat Chinezen zo slecht eten. Ze roken veel, meer dan ons, maar denk dat ze flink minder vette en zoete happen naar binnen schuiven.
Heb eens gehoord dat het iets te maken heeft met de gezondheidszorg in een land. Is die goed, dan zijn mensen langer. Onze gezondheidszorg hoort al jaren bij de beste van de wereld.
In de VS waren mensen een jaar of dertig geleden langer, wist je dat? Toen was de gezondheidszorg schijnbaar beter toegankelijk voor iedereen, de laatste 20 jaar is dat weer minder en de mensen schijnen weer wat korter te zijn geworden.
Japanners zijn ook lang.

Verder is het ook een stukje genen. Mensen die op grote hoogte in de bergen leven zullen geloof ik nooit zo lang worden, het lichaam heeft zich aangepast aan de omstandigheden daar, net als dat bv Somaliers lang zijn en ook wel blijven omdat die al heel lang profijt hebben bij hard en lang te kunnen rennen tijdens het jagen (waren oorspronkelijk toch rondtrekkende nomaden daar of zoiets?)
Ja daar heb je ook gelijk in. Maar zoals je zei, Japanners worden nu ook langer, dus misschien over een paar jaar zijn Japanners bekend als hele lange mensen?

Maar goed, ik weet het niet hoor, ik weet alleen wat ik erover op wikipedia heb gelezen.

Maar Nederlanders zijn inderdaad in van de langste en gezonde mensen in mijn mening. Ik vind ze ook best wel sterk en breed, vergeleken met andere Europese landen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:45:01 #193
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82886290
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goed eten is echt niet de enige reden. Dat zou betekenen dat de masai altijd slechte eters zijn, en lange negers in Afrika wel goed eten?
Nee, dat is het niet. Want het klopt ook niet dat Chinezen zo slecht eten. Ze roken veel, meer dan ons, maar denk dat ze flink minder vette en zoete happen naar binnen schuiven.
Heb eens gehoord dat het iets te maken heeft met de gezondheidszorg in een land. Is die goed, dan zijn mensen langer. Onze gezondheidszorg hoort al jaren bij de beste van de wereld.
In de VS waren mensen een jaar of dertig geleden langer, wist je dat? Toen was de gezondheidszorg schijnbaar beter toegankelijk voor iedereen, de laatste 20 jaar is dat weer minder en de mensen schijnen weer wat korter te zijn geworden.
Japanners zijn ook lang.

Verder is het ook een stukje genen. Mensen die op grote hoogte in de bergen leven zullen geloof ik nooit zo lang worden, het lichaam heeft zich aangepast aan de omstandigheden daar, net als dat bv Somaliers lang zijn en ook wel blijven omdat die al heel lang profijt hebben bij hard en lang te kunnen rennen tijdens het jagen (waren oorspronkelijk toch rondtrekkende nomaden daar of zoiets?)
Volgens mij heeft het gewoon met ras te maken en hoe een soort biologisch groeit. Het kutte bij Aziaten, dacht ik, is dat bijv de mannen niet minder testosteron produceren in het lichaam dan caucasianen, mischien wel meer zelfs. En toch blijven Aziaten vaak kinderlijk en klein zonder veel baardgroei. Er is een stof dat in het lichaam wordt aangemaakt om de effecten van testosteron weer teniet doen, uit zelfbescherming. En dat wordt in aziaten ten overloede aangemaakt.. Waarom ik heb geen flauw idee. Ik denk dat dit fenomeen de reden is dat aziaten eruit zien alsof ze vergroeïngen hebben. Grote hoofd, brede schouders, maar de rest blijft tussen kind en man in .. Of een brede schedel maar een kleine kin dat soort dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 16-06-2010 15:59:27 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:48:10 #194
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82886448
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Volegns mij heeft het gewoon met ras te maken en hoe een soort biologisch groeit. Het kutte bij Aziaten, dacht ik, is dat bijv de mannen niet minder testosteron produceren in het lichaam dan caucasianen, mischien wel meer zelfs wat zorgt voor baardgroei en andere dingen. En toch blijven Azitane vaak kinderlijk en klein zonder veel baardgroei. Er is een dat in het lichaam wordt aangemaakt om de effecten van testosteron weer teniet doen, uit zelfbescherming. En dat wordt in aziaten weer wel ten overloede gemaakt.. Ik denk dat dit fenomeen da reden is dat aziaten eruit zien alsof ze vergroeiingen hebben. Grote hoofd, brede schouders, maar de rest blijft tussen kind en man in .. Of een brede schedel maar een kleine kin dat soort dingen.
Ja maar testosteron heeft ook weer te maken met met opvoeding en dieet. Negers hebben in het algemeen meer testosteron, blanken hebben minder dan Aziaten maar er is een of andere stof in Aziaten die ervoor zorgt dat het testosteron niet actief is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:52:18 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82886667
Ja dat zeg ik ook, net zoals met adrenaline en dat andere hoe heet dat nou. eh.. malanine? ik weet het ff niet.
Je kan niet 24 uur/p dag boos blijven dat is slehct voor je lichaam dus je lichaam maakt van dat andere spul aan om je weer te kalmeren.Ariers blijven langer agressief na een driftbui, aziaten kalmeren sneller is mijn ervaring.
De testosteron blijft ook langer doorwerken bij caucasianen, en bij aziaten wordt het effect snel minder. Je zal maar als aziaat geboren worden zeg. Wat een kutzooi.

(ik had mijn comentaar ook ietsjes aangepast, mischien iets begrijpelijker)

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 16-06-2010 16:00:16 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:58:24 #196
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82886997
Ik vraag me af of er een verband kan bestaan tussen teveel testosteron in het lichaam en kanker. Het Westen heeft wel veel met knaker te maken. En Aziaten veel minder zeggen ze. In verhouding komt kanker hier veel meer voor dan in China. Mischien is de prijs die je betaalt voor veel veel testosteron voor een groot voorkomen, macho karakter en trekken, de kans op een wildgroei aan cellen die niet meer luisteren naar het lichaam en hun eigen weg gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 16-06-2010 16:05:12 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82888708
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vraag me af of er een verband kan bestaan tussen teveel testosteron in het lichaam en kanker. Het Westen heeft wel veel met knaker te maken. En Aziaten veel minder zeggen ze. In verhouding komt kanker hier veel meer voor dan in China. Mischien is de prijs die je betaalt voor veel veel testosteron voor een groot voorkomen, macho karakter en trekken, de kans op een wildgroei aan cellen die niet meer luisteren naar het lichaam en hun eigen weg gaan.
Ten eerste; lees je eigen stukje eens door voordat je 'm daadwerkelijk post. Dat voorkomt typfouten! Ten tweede is dit niet meer ontopic. Het gaat hier over lange mannen en dat wil ik niet geassocieerd zien met kanker!
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:43:46 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82889609
Wat is er mis met mijn comment ?

Hebben vrouwen niet gewoon dat "wauw" bij lange mannen enkelt omdat vrouwen dan omhoog moeten kijken? Alles wat freaky groot of lang is is toch wel indrukwekkend?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82889691
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ten eerste; lees je eigen stukje eens door voordat je 'm daadwerkelijk post. Dat voorkomt typfouten! Ten tweede is dit niet meer ontopic. Het gaat hier over lange mannen en dat wil ik niet geassocieerd zien met kanker!
Jij bepaald toch niet wat hij post?
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:46:32 #200
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82889779
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef heksehiel het volgende:
Ten eerste; lees je eigen stukje eens door voordat je 'm daadwerkelijk post. Dat voorkomt typfouten! Ten tweede is dit niet meer ontopic. Het gaat hier over lange mannen en dat wil ik niet geassocieerd zien met kanker!
Tenzij het kankerlange mannen zijn natuurlijk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')