Format ik dan niet de interne HD van de PS3?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
2de menu, ergens bij systeeminstellingen…
Valt deze wedstrijd wel mee eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Die toeters,... lijken wel een zwerm wespen![]()
ja echt hequote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Die toeters,... lijkt wel een zwerm wespen![]()
volgens mij houden ze daar nu rekening mee met het geluidquote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Valt deze wedstrijd wel mee eerlijk gezegd
Morgen gaat alles losquote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 wedstrijd pas gemist, maar dat komt omdat ik toen op een festival was, anders had ik ze allemaal gezienquote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Chocobo het volgende:
Eerste wedstrijd die ik kijk overigens nu,... nog geen tijd gehad!
Valt mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn HD vraag is zeker te ingewikkeld wa?
geen idee heb geen ps3 alleen 360 en wiiquote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Welke is da?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Magneet het volgende:
merlijn is trouwens gek op de wii, vind het heel leuk de balansdingetjes te doen
Bij nos hebben ze een filter aangezet ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je Mac niet goed kan formatteren.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Is daar een mac versie van?quote:
quote:
gewoon wii fit plusquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Welke is da?
Ik zit nu gigantisch te genieten van Super Mario Galaxy 2
Toen ik 4 was speelde ik Star Fox en Mario bros al uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
gewoon wii fit plusmannetje is 4, vind hij al leuk genoeg. Monkey Ball heb ik geprobeerd maar is hije cht nog te jong voor. Bowlen vind hij ook al leuk ,et sports resort.
da ken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen ik 4 was speelde ik Star Fox en Mario bros al uit.
Of ontpopt zich tot een zware crimineelquote:
Het kan vlgs mij niet.. als ik mn externe Laci aansluit zegt mn xbox ook "flikker op" .quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hij spreekt ig de taal.quote:
Ben er onderhand iid klaar mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:47 schreef Bastard het volgende:
Het kan vlgs mij niet.. als ik mn externe Laci aansluit zegt mn xbox ook "flikker op" .
Format hem maar es op FAT32.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het kan vlgs mij niet.. als ik mn externe Laci aansluit zegt mn xbox ook "flikker op" .
Anders lees je even terug in het vorige topicquote:
Ik zou bij god niet weten wat...zo ingewikkeld is het namelijk niet.quote:
Vlgs mij kon dat niet omdat de schijf zo groot is .. geen idee, kan nu ook niet meer omdat er al zoveel gig opstaat die ik niet ff ga verslepen.quote:
Boeien.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Project Natal heet nu Kinect![]()
Net zoiets als Project Ego dat uiteindelijk Fable werd.
En de Revolution dat we nu kennen als de Wii
Nee 19.00 vanavond.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... E3,... heb ik al een persconferentie gemist?
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Project Natal heet nu Kinect![]()
Net zoiets als Project Ego dat uiteindelijk Fable werd.
En de Revolution dat we nu kennen als de Wii
Gister die missie in die mijn gedaan. Zo gelachen!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:08 schreef Bastard het volgende:
RDR Trouwens.. steeds weer stukje verderZo genieten van alles.. beetje rondrijden op paard, hoge berg opzoeken, rondkijken terwijl de zon opkomt.. priceless
Ik vind hem ook geweldig. Afgelopen 5 dagen geen tijd gehad. Hoop van de week weer verder te gaan. Zit ergens in Mexico bij mijn kampvuur in de wildernisquote:Op maandag 14 juni 2010 09:08 schreef Bastard het volgende:
Roep me ff als er iets van de nieuwe Halo komt, de rest boeit me namelijk helemaal niet.
RDR Trouwens.. steeds weer stukje verderZo genieten van alles.. beetje rondrijden op paard, hoge berg opzoeken, rondkijken terwijl de zon opkomt.. priceless
Was gaaf met dat karretje wel hequote:Op maandag 14 juni 2010 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister die missie in die mijn gedaan. Zo gelachen!
Daarna boven op een trein gaan staan om wat vogels te schieten. Prachtige uitzichten gehad.
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die TNT dozen waren gaaf, maar nog leuker vond ik die olielampen kapot schieten.
Olielampen = soort molotov.quote:
quote:Geen WK-voetbal via internet
Vanmiddag start voor Nederland het WK-voetbal. Deze wedstrijd kan op verschillende manieren (bijvoorbeeld via live video of via tekst) via internet gevolgd worden.
Massaal gebruik maken van internet om deze wedstrijd te volgen legt een groot beslag op de netwerkcapaciteit. Dit kan de dienstverlening aan onze klanten ernstig schaden.
Het klantbelang blijft uiteraard vooropstaan. Het is daarom niet toegestaan om op wat voor manier dan ook wedstrijden via internet te volgen.
Hebben ze geen QoS op streams staanquote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dit staat er heel groot op ons Intranet.
[..]
Zal wel voetbal kijken zijn danquote:Op maandag 14 juni 2010 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Iemand heeft een vergadering ingepland van 14:00 tot 15:30
Nee Gijs,... echt een meeting,... een langequote:
Allemaal vrouwen zeker?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... echt een meeting,... een lange
Moet je elke ochtend je ballen bij de voordeur inleveren?quote:
Hoe laat wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bij ons is alles oranje en de nos komt zo
Wij gaan met ze alle lekker voetbal kijken
Ja!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je elke ochtend je ballen bij de voordeur inleveren?
Voordeur van je eigen huis of van kantoor?quote:
Eigen huis al Gijs! Ik mag niks meenemenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voordeur van je eigen huis of van kantoor?
Livestream?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gaat niet werken,... internet gaat down!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Digitenne…quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat niet werken,... internet gaat down!
Stop eens met bloggen en ga aan het werk anders?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, ik moet een doodsaaie notitie schrijven. Ben in een ochtend pas 2 alinea's verder.
Niet tofquote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef gijsje79 het volgende:
Hier op werk tv.
Ga alleen zo op pad.Ff kijken bij de mensen hoe ze reageren, als ik voor de deur sta.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef gijsje79 het volgende:
Hier op werk tv.
Ga alleen zo op pad.Ff kijken bij de mensen hoe ze reageren, als ik voor de deur sta.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef gijsje79 het volgende:
Hier op werk tv.
Ik ben in elke geval blij dat ze al die Natal-onzin (of hoe het nu mag heten) gister hebben gedaan. Kunnen ze zich vanavond concentreren op echte games. Gear 3, Halo Reach, Mass Effect 3, wat zit er nog meer aan te komen?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd naar de E3 presentatie van Microsoft vanavond. Zij beginnen toch om 19:00? Even kijken welke stream prettig is
Natalquote:Op maandag 14 juni 2010 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben in elke geval blij dat ze al die Natal-onzin (of hoe het nu mag heten) gister hebben gedaan. Kunnen ze zich vanavond concentreren op echte games. Gear 3, Halo Reach, Mass Effect 3, wat zit er nog meer aan te komen?
Even opgezocht. Knitic heet het nu. Als een mongool met het hele gezin voor de buis bewegen.quote:
Stiekem hoop ik altijd nog op Half Life 2 - Episode 3 en de FFVII remake.quote:Ehhh,... Fable 3, verder weet ik het eigenlijk niet. Ik verwacht een rustige E3 zonder Megatons. Misschien een emo hier en daar. Gewoon rustig. Vind het wel leuk om te bekijken / discussiëren.
Kinect. Met je je knexquote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even opgezocht. Knitic heet het nu. Als een mongool met het hele gezin voor de buis bewegen.
[..]
Stiekem hoop ik altijd nog op Half Life 2 - Episode 3 en de FFVII remake.
BG&E,.... dat zou heerlijk zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even opgezocht. Knitic heet het nu. Als een mongool met het hele gezin voor de buis bewegen.
[..]
Stiekem hoop ik altijd nog op Half Life 2 - Episode 3 en de FFVII remake.
BG&E2 jaquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Chocobo het volgende:
BG&E,.... dat zou heerlijk zijn
FFVII remake zou mijn megaton zijn.
Doe je wel enthousiast voor de camera's van de NOS?quote:
quote:
Hij word er toch uitgekniptquote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe je wel enthousiast voor de camera's van de NOS?
Ergens wel erg moedig. Ik zou het niet durven om nu zo'n "oranje" volkswijk in te gaan om de TV op te eisen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef Bastard het volgende:
Gijsje
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdens_Oranje__.html
Kon ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe je wel enthousiast voor de camera's van de NOS?
Hebben ze je wel gefilmd??quote:
Mooi he.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef Bastard het volgende:
Gijsje
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdens_Oranje__.html
quote:Geachte De heer Strolie75,
Hartelijk dank voor uw boeking bij Djoser!
U heeft de volgende reis geboekt: Rondreis Nepal, 17 dagen (xx-xx-2010). Binnen enkele dagen
ontvangt u tevens een schriftelijke bevestiging van uw boeking.
Wat is het? Gewoon een HD of iets speciaals?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
WM HD TV.
[ afbeelding ]
OMG...dit had ik eerder moeten doen.Externe HD met content wordt meteen herkend, werkt supersnel en alle vage formats die de PS3 niet pikte doen het nu gewoon!
Na de zomer een nieuwe TV. Want ik moet nu kiezen tussen dat apparaat en mijn PS3 aansluiten.
Helft van mijn spaargeld is nu wel weg, maar de zaken waar ik het voor gereserveerd had (nieuwe auto, eetkamerstoelen, nieuwe vloer) doe ik nu toch voorlopig niet nu ik weer alleen ben. Kan ik beter even genieten.quote:
23-10-2010quote:
Media Server. Mijn HD moest ik erop aansluiten.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is het? Gewoon een HD of iets speciaals?
quote:NS... Om te huilen! Na anderhalf uur pas op de helft! Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor de E3
Een van deze.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Chocobo het volgende:
Streamadvies mensen,... hoe en waar kijken jullie!
quote:The Microsoft Press Conference was delayed to 10:30. Sorry for the inconvenience!
Master Chief moet nog in een pak gehesen worden. Mm-Ok,... tijd voor een kopje koffie.quote:
quote:
Toch fijn die mobiele telefoons. Eventjes een SMSje en ze verzetten het een half uur.quote:
Is dat nu echt de nieuwe naam? Kenitixquote:Op maandag 14 juni 2010 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Kenitix is nu bij RTL Boulevard.
Sylvie van der Vaart was er blijkbaar.
Boeien.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat nu echt de nieuwe naam? Kenitix
Maar ja,... nu denken al die RTL kijkers weer dat dit de nieuwe standaard is. Zo gevaarlijk dat soort programma's nieuwe gadgets laten presenteren.
Plaatje is alweer heerlijk. Goede setting. Waar gaat het over Gijs?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt er weer een hoor
http://www.hbo.com/#/game-of-thrones
Het is de verfilming van een van de beste Fantasy-reeksen sinds Lord of the Rings.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Plaatje is alweer heerlijk. Goede setting. Waar gaat het over Gijs?
Ik weet genoeg,.... ben nu al fanquote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is de verfilming van een van de beste Fantasy-reeksen sinds Lord of the Rings.
Setting is erg duister, soort alternatieve middeleeuwen met veel geweld en sex. Het draait om een machtsstrijd tussen machtige families om de troon. Maar er zijn ook nog andere spelers die hun eigen agenda voeren.
Magie is eigenlijk uit die wereld verdwenen, maar het is er nog wel en komt langzaam terug. Samen met draken.
A Song of Ice and Fire - George R.R. Martin
(uitkijken voor spoilers).
Kinect.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat nu echt de nieuwe naam? Kenitix
Maar ja,... nu denken al die RTL kijkers weer dat dit de nieuwe standaard is. Zo gevaarlijk dat soort programma's nieuwe gadgets laten presenteren.
Je bent niet zo'n lezer, maar ik zou je serieus de boeken willen aanraden. Zoooooooo goed! In een ruk uitgelezen! Alleen moet die schrijver eens opschieten met deel 5.quote:
Wat is het eerste boek Gijs? De titel,.... Engels of Nederlands?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n lezer, maar ik zou je serieus de boeken willen aanraden. Zoooooooo goed! In een ruk uitgelezen! Alleen moet die schrijver eens opschieten met deel 5.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)001214741/index.htmlquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is het eerste boek Gijs? De titel,.... Engels of Nederlands?
Inderdaad,... muisje in de tunnel. Revolver over het armpje,... scripted events,.... pleeeasequote:
Ik zou het level nu al niet nog een keer willen doen!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
That is dan wel weer cool. Rambo 2!
Wordt snel saai...
Oh god...dat stuk heb ik gemist. Nee toch???quote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Chocobo het volgende:
Ze gebruiken ($) Hideo voor een Knex lauch-game!
Geen idee,.... onder de indruk denk ikquote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is de rest trouwens? Bij de Apple keynote was het drukker.
quote:It's Metal Gear meets Cooking Mama!
Ja ik ook,... maar daar was ik al bang voor. Zei het een paar weken geleden al. Ik kijk nog het meeste uit naar Fable, maar ook hier,.... het is niet echt nieuw meer. Trailer valt zelfs tegenquote:
Oktober:quote:Op maandag 14 juni 2010 20:01 schreef Chocobo het volgende:
Halo,.... dit hebben we toch ook allemaal al eens gezien. Wordt echt een rustig game-jaar voor mij
Ik denk het ook Gijs! Meer kan ik even niet bedenken.quote:
Dead Rising 2 in september niet vergeten.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het ook Gijs! Meer kan ik even niet bedenken.
Mooi he!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Connect is ontworpen door een knappe vrouwelijke engineer. Rrrrrrrrright.
Dat ingestudeerde. Het forceren van onhandige features puur om techniek te bewijzenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ga toch eens weg met die sociale interactie.
Ja ik ook Gijs,.... dat was nog eens een presentatie,... en die was text-basedquote:
Gijs ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat een drama presentatiequote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga zoooooooooooooooo niet tegen mijn console praten!![]()
Ik mag hopen dat dit een tijdelijk hype is en dat iedereen straks weer bij zinnen komt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... ik voel me alsof ik terug ben gegaan in de tijd. Games zijn gedowngrade om nieuwe techniek een kans te geven
Gijs ik vind het echt verschrikkelijk,.... echt VER-schrikkelijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een tijdelijk hype is en dat iedereen straks weer bij zinnen komt.
Kansloze show he,.... Ik verwacht morgen van Sony exact hetzelfdequote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...ik had beter echt kunnen gaan sporten ipv naar die shit te kijken.
En morgen krijgen we hetzelfde van Sony.
Je beseft dat dit allemaal de schuld van Nintendo is wa?quote:
Nee,.... fail van de hoogste orde. Voor een klein publiek of kinderen. Over twee E3's bieden alle partijen excuses aan,... ik zweer het jequote:Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik volg die shit maar half, maar het is toch niet zo dat Natal de standaard wordt he?
Dat iedereen zo'n ding moet hebben anders kan je de 360 niet meer besturen.
Ik wil gewoon met een controller in mn knuisten op de bank zittend gamen, en niet als een asperger lopen springen
Ja inderdaad!!!!!quote:
Please Skittle...stop...it hurts..quote:Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!!!!Pleeeease stop! STOP!
Dat verheerlijken van hun games,... gadver,.... als dit echt de toekomst is ben ik gamer af,... echt!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef Wessiej het volgende:
WHAT IS THIS SHIT. I CANT TAKE IT ANYMORE.
Ik ga mijn exemplaar van Demons Souls even knuffelen geloof ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat verheerlijken van hun games,... gadver,.... als dit echt de toekomst is ben ik gamer af,... echt!
DAT zijn pas games!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga mijn exemplaar van Demons Souls even knuffelen geloof ik.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dit was by far de slechtste E3 conferentie OOIT. Ik speel nog liever met de Vitality Sensor op mijn piemel.
Tja,... kan dit alleen maar beamen. Vond de nieuwe slim wel cool. Leuk voor als mijn 360 een RRD krijgt (geen garantie meer nu). Maar ja,..... dit wordt een heel stil jaar!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...was dat het?
Geen enkele originele of onverwachte game?
Slechtste E3-conferentie oooooooooit.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
Deze FAIL geeft een nieuwe definitie aan het woord.
Echt...Episch...
Sony gaat exact hetzelfde doen, alle grote games zijn al aangekondigd/bekend...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo te horen niet veel soeps
Wachten op de Sony presentatie (morgen?), anders einde gameindustrie?
Als ze die games showen is het al goed, want er is weinig van bekend...dit was kinect only.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony gaat exact hetzelfde doen, alle grote games zijn al aangekondigd/bekend...
Klaar dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony gaat exact hetzelfde doen, alle grote games zijn al aangekondigd/bekend...
Ik verwacht gewoon een Sony megatonquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Alleen Gabe Newell kan ons nog redden
Sony gaat ook voor Waggle. En 3D. Dat laatste kunnen wij niks van zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon een Sony megatonFFVII remake! Ze hebben het er de laatste tijd teveel over!
Dat zou zo episch zijn,... tevens direct E3 2010 redden. Maar ook Sony's games zijn al aangekondigd. SotC remake hadden ze pas bij de E3 moeten melden. Maar misschien hebben ze nog wel wat in hun mouw zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon een Sony megatonFFVII remake! Ze hebben het er de laatste tijd teveel over!
Heb nog een reeks oude FF's liggen… begin daar wel aanquote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sony gaat ook voor Waggle. En 3D. Dat laatste kunnen wij niks van zien.
Ik voorzie ook een fail.
Ik ga op vakantie.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb nog een reeks oude FF's liggen… begin daar wel aan
Je hebt wel een punt. Dit is het jaar om oude klassiekers uit de doos te halen. Of bv toch Bioshock 2 en of Splinter Cell eens proberen. Ik moet Gay Tony ook nog eens proberen. Genoeg te gamen hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb nog een reeks oude FF's liggen… begin daar wel aan
Wii HD en ik ben om!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo kan nog wel de show stelen.
Metroid, Zelda, Remedy die aan een nieuwe Donkey Kong schijnt te werken, Wi Hi-Fi, Nintendo 3DS...
Ja dat omkopen van de pers! M$ kan weer eens niet overtuigen,.... hoop kopen die hapquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Dan maar hopen op Sony en Ninty, komt wel goed. Vorig jaar was het zo goed, The Beatles waren daar, guest, games, nog meer games, voor het eerst Natal, nog meer games. FF13 (spel boeit mij niet maar wel Megaton).
Nu? Kinect en omkoperij.
FIXEDquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo kan nog wel de show stelen.
Metroid, Zelda, Remedy RETRO die aan een nieuwe Donkey Kong schijnt te werken, Wi [img]Hi-Fi[/img] HD, Nintendo 3DS...
Moet het nou hier naartoe met de industrie? …quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat omkopen van de pers! M$ kan weer eens niet overtuigen,.... hoop kopen die hap
Vond de nieuwe slimme wel netjes,... even wennen weer maar een mooi stukje werk. Haal ik zodra mijn huidige het begeeft. Maar eens,... ze willen allemaal snoepen van Nintendo's succes.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Moet het nou hier naartoe met de industrie? ……
Als het aanbod van games zo blijft zou ik niet eens weten waarom ik een nieuwe moet halen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de nieuwe slimme wel netjes,... even wennen weer maar een mooi stukje werk. Haal ik zodra mijn huidige het begeeft. Maar eens,... ze willen allemaal snoepen van Nintendo's succes.
quote:Microsoft is getting way too corporate driven. Things are uninspiring and just shove it right in your face.
Their market stragegy is:
Hardcore = Blood and Gore. So let's give them War game (Halo, Gears, CoD, Crytek etc), and turn MGS into Slicing Game.
Casual = stupid minigame collection to the extreme.
They don't even know how to find a balance and only go to the extreme. Nintendo and Sony are much better at finding the middle ground. Nintendo's casual games are not retarded looking shit but actually things that everybody enjoy. Wii Sports, Mario, Brain Age all have styles and integrity as a brand. Same thing for LittleBigPlanet and Ratchet (though the Move falls into a similar trap) The things Microsoft showed today are awful rip off that obviously came into being without much thoughts.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
Waargebeurd op het Kinexit event zondagavondWat een held
[ afbeelding ]
Gijs, we hebben gister The Feature of Racing GamesTM gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Dus na Halo is er niks meer?
Mooi, geeft duidelijkheid.
Ik emo er nog omquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, we hebben gister The Feature of Racing GamesTM gezien.
Forza met Kenitic.
With Keneitc, you can step into the car!!!quote:
Ze willen duidelijk een andere doelgroep aanspreken, kinderen.. ziet er naar uit dat ik eindig met gamen dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
With Keneitc, you can step into the car!!!
CoD, Ghost Recon, Maffia 2,....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Dus na Halo is er niks meer?
Mooi, geeft duidelijkheid.
Ik vraag me nog steeds af hoe ze gister remde en gas gaven met dat Kenitic.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:12 schreef Bastard het volgende:
Ze willen duidelijk een andere doelgroep aanspreken, kinderen.. ziet er naar uit dat ik eindig met gamen dus.
Ik heb al zo'n idee wat je als versnellingspook moet gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ze gister remde en gas gaven met dat Kenitic.
Niet zo snel. Het heeft ze 2-3 jaar gekost om een Wii te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:14 schreef Scarface2004 het volgende:
hopen dat Sony met veel hardcore games komt en dat dan aanslaat.
MS huppelt overal achteraan, dus dan gaan ze volgend jaar weer games laten zien.
Wat een onzin, alsof meteen alles richting Kinect gaatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze willen duidelijk een andere doelgroep aanspreken, kinderen.. ziet er naar uit dat ik eindig met gamen dus.
Dat zou mijn hele E3 in één keer goedmaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |