Sony gaat exact hetzelfde doen, alle grote games zijn al aangekondigd/bekend...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo te horen niet veel soeps
Wachten op de Sony presentatie (morgen?), anders einde gameindustrie?
Als ze die games showen is het al goed, want er is weinig van bekend...dit was kinect only.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony gaat exact hetzelfde doen, alle grote games zijn al aangekondigd/bekend...
Klaar dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony gaat exact hetzelfde doen, alle grote games zijn al aangekondigd/bekend...
Ik verwacht gewoon een Sony megatonquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Alleen Gabe Newell kan ons nog redden
Sony gaat ook voor Waggle. En 3D. Dat laatste kunnen wij niks van zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon een Sony megatonFFVII remake! Ze hebben het er de laatste tijd teveel over!
Dat zou zo episch zijn,... tevens direct E3 2010 redden. Maar ook Sony's games zijn al aangekondigd. SotC remake hadden ze pas bij de E3 moeten melden. Maar misschien hebben ze nog wel wat in hun mouw zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon een Sony megatonFFVII remake! Ze hebben het er de laatste tijd teveel over!
Heb nog een reeks oude FF's liggen… begin daar wel aanquote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sony gaat ook voor Waggle. En 3D. Dat laatste kunnen wij niks van zien.
Ik voorzie ook een fail.
Ik ga op vakantie.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb nog een reeks oude FF's liggen… begin daar wel aan
Je hebt wel een punt. Dit is het jaar om oude klassiekers uit de doos te halen. Of bv toch Bioshock 2 en of Splinter Cell eens proberen. Ik moet Gay Tony ook nog eens proberen. Genoeg te gamen hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb nog een reeks oude FF's liggen… begin daar wel aan
Wii HD en ik ben om!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo kan nog wel de show stelen.
Metroid, Zelda, Remedy die aan een nieuwe Donkey Kong schijnt te werken, Wi Hi-Fi, Nintendo 3DS...
Ja dat omkopen van de pers! M$ kan weer eens niet overtuigen,.... hoop kopen die hapquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Dan maar hopen op Sony en Ninty, komt wel goed. Vorig jaar was het zo goed, The Beatles waren daar, guest, games, nog meer games, voor het eerst Natal, nog meer games. FF13 (spel boeit mij niet maar wel Megaton).
Nu? Kinect en omkoperij.
FIXEDquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo kan nog wel de show stelen.
Metroid, Zelda, Remedy RETRO die aan een nieuwe Donkey Kong schijnt te werken, Wi [img]Hi-Fi[/img] HD, Nintendo 3DS...
Moet het nou hier naartoe met de industrie? …quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat omkopen van de pers! M$ kan weer eens niet overtuigen,.... hoop kopen die hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |