Naar de opties in emails.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef Jiveje het volgende:
Heb zowel mijn gewone mail als mijn hotmail aangesloten op de Blackberry, en werkt allemaal naar behoren. Echter zou ik ze graag real-time gesynchroniseerd willen hebben, want ik lees toch vaker op mijn laptop snel een mail dan op de Blackberry. Is er een manier waardoor gelezen mails automatisch ook op de telefoon als 'gelezen' worden weergegeven?
Heb je T-Mobile ? Dan kan je het op de website waar je ook je mailadres kan instellen aanvinken . Ik geloof bij edit profile.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef Jiveje het volgende:
Heb zowel mijn gewone mail als mijn hotmail aangesloten op de Blackberry, en werkt allemaal naar behoren. Echter zou ik ze graag real-time gesynchroniseerd willen hebben, want ik lees toch vaker op mijn laptop snel een mail dan op de Blackberry. Is er een manier waardoor gelezen mails automatisch ook op de telefoon als 'gelezen' worden weergegeven?
Heb me aangemeld. Hoop dat ik er snel in kanquote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Antony1989 het volgende:
Heb een tijdje ook SmartGuard gebruikt, maar nu komt er dus een app van RIM zelf.
Blackberry Protect lijkt me zeer handig als die uitkomt.
Als je je aanmeld bij de Blackberry Beta Zone kun je hem misschien al in de loop van deze week proberen!! Verder vind ik die Beta Zone sowieso wel handig, je kunt de nieuwste beta apps als eerst proberen.
We're sorry, the application form is not yet available for your country. We are adding new country locations daily. Please be patient as we continue to expand across the globe.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Antony1989 het volgende:
Heb een tijdje ook SmartGuard gebruikt, maar nu komt er dus een app van RIM zelf.
Blackberry Protect lijkt me zeer handig als die uitkomt.
Als je je aanmeld bij de Blackberry Beta Zone kun je hem misschien al in de loop van deze week proberen!! Verder vind ik die Beta Zone sowieso wel handig, je kunt de nieuwste beta apps als eerst proberen.
Volgens mij werkt het niet met een NL adres, en een tijdje terug kon je zelfs de website niet eens openen in NL. Heb me toen aangemeld via een proxy, en het adres van de MAC in NY.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef znarch het volgende:
[..]
We're sorry, the application form is not yet available for your country. We are adding new country locations daily. Please be patient as we continue to expand across the globe.
Hoe doe je dat dan?
Enige wat ik kan vinden is 'Automatisch draadloos synchroniseren', en dat staat aangevinkt.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef tuintegel het volgende:
Dat is ook voor Bes , jij hebt Bis .
Heb je bij KPN ook een bepaalde pagina waar je het mailadres moet instellen welke je wil gebruiken voor je BB?
Als je dan edit settings (of iets dergelijks) iets met synchronize vind , dan moet dat hem zo ongeveer zijn
Bij Hi?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Het kan zijn dat je telefoon wordt ingenomen en dat je binnen twee weken een andere krijgt (dezelfde type, andere PIN).
Ik had 'm zelfs binnen een week terug (had andere problemen).
Exact wat ik bedoelquote:
Wat mij is verteld is dat het bij BB policy is dat alle toestellen terug gestuurd worden naar Canada en dat zij een "nieuw" toestel terugsturen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Exact wat ik bedoel
Vodafone is heel snel met reparaties, helemaal op deze manier met BB. Van Hi weet ik dat ze het toestel echt repareren, gevolg is dat een reparatie gerust 4-6 weken duurt.
Is dit ook de regeling via Hi?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat mij is verteld is dat het bij BB policy is dat alle toestellen terug gestuurd worden naar Canada en dat zij een "nieuw" toestel terugsturen.
Hoezo "nieuw"? Is er wat mee dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat mij is verteld is dat het bij BB policy is dat alle toestellen terug gestuurd worden naar Canada en dat zij een "nieuw" toestel terugsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |