Een oranje shirt onder een zwart overhemd welquote:Op zondag 13 juni 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee, een shirt is niet echt subtiel
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een oranje shirt onder een zwart overhemd wel. Zwarte overhemden
.
Het is haar eerste post toch?quote:
Ditquote:
dont hate cuz im bossquote:
quote:
Er zijn nu ook genoeg 'subtiele' oranje kledingstukken hoorquote:Ach ik bedenk wel wat (vast met wat hulp van jullie), maar t idee is toch dat t gewoon beetje subtiel is en geen hossende oranje massa, toch Greys?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier achter wonen Ghanezen... ze gingen helemaal los
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Nou komen ze, let bij het creme gebeuren niet op het foute ondergoed eronder![]()
Het was ff snel in de gang, nogmaals, mijn spijkerbroek hangt net buiten beeld om mijn enkels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gebloemde, só not me, maar mijn moeder gaat het leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Errug leuk als dat je zo staatquote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, nu owen jullie me allemaal wel, maar ik zocht dus op oranje haar en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Graag gedaan jongens
Ik zal wel over het oranje haar kijken, omdat mijn oog op wat anders viel...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, nu owen jullie me allemaal wel, maar ik zocht dus op oranje haar en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Graag gedaan jongens
Ja. Subtiel!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Bennytrix
Ach ik bedenk wel wat (vast met wat hulp van jullie), maar t idee is toch dat t gewoon beetje subtiel is en geen hossende oranje massa, toch Greys?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal wel over het oranje haar kijken, omdat mijn oog op wat anders viel...
maar wat een geniaal plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |