Ik speel teveel GTA voor zo'n spelquote:Op zondag 13 juni 2010 17:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
http://www.verkeerstalentofgeleprent.nl/
Was vorige week nog in Wegmisbruikers
windows mensen zijn arm!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef TheKC het volgende:
Subklacht: Mensen die geen Windows draaien en daarom dit kwaliteitsspel niet kunnen spelen
Gelukkig is deze hoogstaande game ook te spelen op niet-Windows machinesquote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef TheKC het volgende:
Subklacht: Mensen die geen Windows draaien en daarom dit kwaliteitsspel niet kunnen spelen
Tuurlijkquote:
Op killingspree na een lange werkdagquote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
TuurlijkTussendoor natuurlijk wel even de volledigheid van de opbrengsten uit criminele activiteiten controleren
quote:
Dan was het jouw auto.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
80 binnen de bebouwde kom lukt mij altijd. Ik ga maar weer met Midtown Madness 2 aan de gang. Kan ik wel mooi met bussen crossen.
Nostalgiequote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
80 binnen de bebouwde kom lukt mij altijd. Ik ga maar weer met Midtown Madness 2 aan de gang. Kan ik wel mooi met bussen crossen.
Ik bij 4quote:Op zondag 13 juni 2010 18:29 schreef Broder het volgende:
Wat een kutspel geflitst omdat ik 7 km te hard reed.
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel eens gedaan met een fiscalist die ik toevallig tegenkwam in WoW. Dan "mobs" killen onder het mom belastinggeld innen
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef kwiwi het volgende:
kut ik heb m'n hele auto in de prak geredendacht tijd te winnen door over het gras en tussen de bomen door te racen
Hoer op.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef samsalabim het volgende:
Mongoolquote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef samsalabim het volgende:
Ik ging de hele tijd game-over omdat ik 70 door woonwijken reedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:19 schreef internal het volgende:
Dat spelIk had daar 200 seconden straftijd omdat ik overal te hard reed
Ja dat vraag ikquote:
Verdomme nu heb ik een kutkick op mn naam staanquote:
Klopt, ik heb hem zojuist opgeschreven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme nu heb ik een kutkick op mn naam staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |